Gjest hogwash Skrevet 4. desember 2010 #6541 Skrevet 4. desember 2010 Håper du har kommet deg etter Shrek-affæren Kristian
kristian82 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #6542 Skrevet 4. desember 2010 Takk for advarselen! Nå gidder jeg ikke se den jeg heller snurt: Håper du har det bra, K82! :klemmer Takk takk vampyren Nei, den er det ikke vits å se. Du må i alle fall være forberedt på at de har ødelagt hele greia Jeg er :sur ellers helt ok.. Huffda Hvorfor? (Litt dust å svare deg bare med en smiley, men jeg er enig i det du skriver ) Håper formen er bedre, Kristian! Al jo Hvordan har du det? Er du hjemme igjen? Så bra du er enig God morgen her? :klø Håper du har kommet deg etter Shrek-affæren Kristian :opplyser Ja, fortsatt skuffet, men jeg har fått det mer på distanse og ser det mer i perspektiv Men, fortsatt irriterer det meg egentlig
Guriane Skrevet 4. desember 2010 #6543 Skrevet 4. desember 2010 Ja, en eller annen idiot :dåne: Aldri hørt stemmen hans før, og det mååå jo være samme stemme som i 1,2, 3! Må det! Har ikke sett den, men gidder i hvertfall ikke å se den nå Denne kvelden skal bare tilbringes på sofaen for min del
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2010 #6545 Skrevet 5. desember 2010 Men hvor er Kristjanen vår da? Har det vært dykking i nattelivet mon tro?
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6546 Skrevet 5. desember 2010 Må det! Har ikke sett den, men gidder i hvertfall ikke å se den nå Denne kvelden skal bare tilbringes på sofaen for min del Ikke sant Sofaen er jo kos Til meg? Jeg bare tar imot den uansett Men hvor er Kristjanen vår da? Har det vært dykking i nattelivet mon tro? Er her nu Ja, eller var på sånn vennegreie med flere kompiser (no girls allowed) så k82 blir når en jente dukket opp..heldigvis dro hun igjen kjapt Har kommet masse snø her
Guriane Skrevet 5. desember 2010 #6547 Skrevet 5. desember 2010 Hallais! Det har kommet en del snø her også Det hørtes ikke helt ut som Kristian å bli da det kom ei jente...
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6548 Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror heller ikke at Kristian ble helt når hun dukket opp Snø her også!
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6550 Skrevet 5. desember 2010 Hallais! Det har kommet en del snø her også Det hørtes ikke helt ut som Kristian å bli da det kom ei jente... Gjorde det ikke? Jeg ble det, men jeg jo ikke da (bare inni meg) Var ikke noe rom for noen jente der i går Jeg tror heller ikke at Kristian ble helt når hun dukket opp Snø her også! Jooo, jeg ble det Og ja, klemmen var til deg!
Guriane Skrevet 5. desember 2010 #6552 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg tror heller ikke at Kristian ble helt når hun dukket opp Gjorde det ikke? Jeg ble det, men jeg jo ikke da (bare inni meg) Var ikke noe rom for noen jente der i går Jooo, jeg ble det Ok, ok Vil du være med og lage julekort? Endret 5. desember 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6553 Skrevet 5. desember 2010 Okei da Så ble du da Mhm, jeg ble det Ok, ok Vil du være med og lage julekort? Dere bare ler av meg jo Yes, im down (and dirty)
Guriane Skrevet 5. desember 2010 #6554 Skrevet 5. desember 2010 Dere bare ler av meg jo Yes, im down (and dirty) Sorry ( ) Ingen snuskete julekort altså.
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6555 Skrevet 5. desember 2010 (for Kristian): I am no angel!!!!
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6556 Skrevet 5. desember 2010 Sorry ( ) Ingen snuskete julekort altså. og så ler du igjen Du skal få det snuskeste julekortet av alle (for Kristian): I am no angel!!!! Wiii
Guriane Skrevet 5. desember 2010 #6557 Skrevet 5. desember 2010 og så ler du igjen Du skal få det snuskeste julekortet av alle
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6558 Skrevet 5. desember 2010 Åååå! Jeg faller ut av KG hele tiden
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6559 Skrevet 5. desember 2010 dirtyguri Åååå! Jeg faller ut av KG hele tiden KG er mongo her også Nå¨er det kaffe og trening her. I will be back k82sperminator den var drøy :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå