Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klart at man kan spørre! Det er i grunnen det beste for å finne ut noe som helst, spør du meg, og jeg drister meg til å komme med (en 13-årings!) livsanskuelser i et par små setninger.

DET BESTE i så måte, er å ikke stresse med alle sånne sjekkereplikker og spesialoppførsler. Det blir stort sett bare teit og får ikke ønsket resultat i det hele tatt.

Å oppføre seg hyggelig og naturlig er det aller beste. Gjerne bedriv litt aktiv oppsøking (av en passende kandidat) tilpasset det en gjør der og da. Å begynne å snakke storpolitiske vinklinger på verdensproblemer når en passerer ei nyydelig ei (hinthint, K) som f.eks. sitter i kassa i butikken...er ikke det smarteste trekket.

Å være blid er heller ikke dumt. Et hyggelig ord i forbifarten slår ikke veldig feil. Å snakke om været er heller ikke helt ueffent (fremmedord der). Om en sniker inn en værkommentar som er så gjennomskuelig at damen/mannen til sist tenker at: h*n der vil meg visst noe...

Og så kommer vi til avdelingen for blikkontakt!

Kan åpne stier som ord bare kan drømme om...men DET er en helt annen historie...

Orakelet har talt! :nigo

*p.s. Oppsøk vår innsiktsfulle sannsigerske på teletorget.

Vi tar bare kr.530,- pr minutt. Alle er garantert en times svar! ) *

Så dyr du er :hakeslepp :ler:

Ja, jeg vet egentlig alt det :ler: Men huff, neeeeh, neste år.

:vinke

:vinke: koslig du tar turen innom Mia :kose: Hvordan går det ?

Trett og sliten. Akkurat kommet hjem og det er svinkaldt i huset. Snakkes? eller har du glemt meg kanskje :klemmer

:natti:

:troest: syyyykt kaldt om dagen ja! Nei, såklart ikke glemt deg, vi har jo etterlyst deg i boken din alle sammen :klem:

:fnise Synes du har vært litt slapp med treninga i det siste, ja :jolie::kose: Nei, jeg har egentlig bare vært nedgravd i bøker og notater den siste tida. Håper alt står bra til med deg!

Tykke K looover bot og bedring om han får en ny sjangse :pls: :pls:

:skratte:

:strix: koslig du tar turen innom nå da - din bokorm :ler: - :hug:

Hallo i luken vinke:

Hallo Hallo :hallo: Skjer a, alt bra? :kose:

Juhuuu! :vinke:

Sjekking funker ikke tror jeg, det beste er bare å kaste seg over beste mannebein (eller kvinnebein ; ) innen 10 mils radius. Mannen kasta seg over meg, og se! Det funka! :nigo

Det høres jo straffbart ut :fnise:

Nettsjekking! :ler

Syns det høres lurt ut jeg faktisk :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så dyr du er :hakeslepp :ler:

Ja, jeg er litt dyrisk. Du har rett i det. ;)
Skrevet

:scorpis:

Jeg holder på å bli syk... og vi som har julebord på fredag..... :kjefte:

Skrevet

Næmmen appi da?!? Du kan ikke denge deg frisk igjen vettu! :(

Skrevet (endret)

Ja, jeg er litt dyrisk. Du har rett i det. ;)

Fysjameg :fnise:

:scorpis:

Jeg holder på å bli syk... og vi som har julebord på fredag..... :kjefte:

:troest: ikke slå deg selv for det da, slå heller :mrgreen: eller noe :ler:

JO! :snurt:

Ikke lov med sånn direkte selvskading i min tråd :regler::fnise:

Jaja, da var den siste visdomstanna nede ute på meg...nok en gang sying og nok en gang vooooondt :snurt: Jeg hater tannlegen :snurt:

Får prøve å notere meg i humør.

Jeg noterer meg at det er snodig at viasat reklamerer med "følg danmarks polititet på jobb, her hanskes de med noen av de farligste forbryterne i Danmark". Så er bildene av to små jenter på 13 som blir tatt for å stjele 3 flasker negl lakk :roll:

Ellers er det en snodig følelse når min kjøre sigarett enkelt og greit faller ut av munnen om jeg plasserer den i venstre munnvik pga bedøvelsen. Føler et stort potensiale for å sikle akkurat nå :arwen:

Ellers noterer jeg meg at Thomas Rocco Hansen skal bli pappa, til en liten jente. :dåne: Eller nå heter han jo Erwin vedel eller noe da. Irriterer meg at jeg ikke fikk et sånn fancy navn, men på den tiden jeg ble født måtte man jo betale i gull og diamanter for hver bokstav i navnet sitt, så da gikk det jo sånn det gikk da :sukk:

Endret av kristian82
Skrevet

:fnise:

Har og lagt merke til den reklamen for Politiet i Danmark og ledd litt høyt for meg selv!

Takk for drugsen, kjære dealer! ;)

Skrevet

:strix: koslig du tar turen innom nå da - din bokorm :ler: - :hug:

:gjeiper: Hvordan er formen i dag da? :kose:

Skrevet

:gjeiper: Hvordan er formen i dag da? :kose:

Bedre enn forventet, så mindre vondt enn sist gang. :hoppe: Håper det ikke er verre igjen imorgen :regler:

Fyyyyyyyyyyyyyyfaen altså. Jeg så den siste Shrek i går, og det var nesten så jeg kastet pepsi maxen i veggen og helte potetgulvet ut over gulvet :kjefte: de kan jo for faen ikke la en annen KØDD ha stemmen til Shrek :dåne: Ble jo bare heeelt feil, og sånn der "hvem faen er han grønne karen der? Han kjenner jeg ikke :snurt: " Terningkast 1 ! :kjefte: Typisk norsk idiiiiiiiiiiiiiiioti!

*Rolig nå k82 rolig*

Skrevet

Ja, ta det med ro nå min venn.

Jeg spiser i denne stund en god lefse med meierismør og sukker på...vil du ha litt av den? ...eller nei, det vil du vel kanskje ikke, av antagelig "flere gode grunner". 1.Vondt i tann. 2.Spiser ikke gammel-dame-mat. Greit nok det, men da sitter jeg her, slurper kaffe og gumler litt ved sykesengen - leser nøye utvalgte helbredelsesdikt og trøster litt når det rykker til i dævelskapen (og ja det var tanna vi snakket om nå, bare for å rydde bort all tvil som finnes hos enkelte- blæhh!)- og finner stor og velsmakende saft-is fra frysen når du må kjøles videre ned innimellom. Sykepleierrollen passer meg utmerket. Jeg er veldig snill i dag kjenner jeg. :nigo:

Skrevet

Roolig nå :kose: (Men forstår altså, teit..)

Men du vet, hvis du vil ha et superfancy navn, kan du jo bare søke navneendring.. Er lov med det meste i dag :fnie:

Skrevet (endret)

Bedre enn forventet, så mindre vondt enn sist gang. :hoppe: Håper det ikke er verre igjen imorgen :regler:

Fyyyyyyyyyyyyyyfaen altså. Jeg så den siste Shrek i går, og det var nesten så jeg kastet pepsi maxen i veggen og helte potetgulvet ut over gulvet :kjefte: de kan jo for faen ikke la en annen KØDD ha stemmen til Shrek :dåne: Ble jo bare heeelt feil, og sånn der "hvem faen er han grønne karen der? Han kjenner jeg ikke :snurt: " Terningkast 1 ! :kjefte: Typisk norsk idiiiiiiiiiiiiiiioti!

*Rolig nå k82 rolig*

Det er bra :tommelopp::hug:

Er det en annen som har stemmen til Shrek i den siste filmen? :hakeslepp: Hvem er det da? Det er jo bare teit :snurt:

Endret av Guriane
Skrevet (endret)

God fredag, k82! :nigo:

Edit: følte for å legge igjen en god bedringsblomst/ håper det går bedre blomst :)

:blomst:

Endret av *appifany*
Skrevet

Står til Kristian? Går det bedre? :troest:

Piffy: Hvordan er formen?

Skrevet

Ja, ta det med ro nå min venn.

Jeg spiser i denne stund en god lefse med meierismør og sukker på...vil du ha litt av den? ...eller nei, det vil du vel kanskje ikke, av antagelig "flere gode grunner". 1.Vondt i tann. 2.Spiser ikke gammel-dame-mat. Greit nok det, men da sitter jeg her, slurper kaffe og gumler litt ved sykesengen - leser nøye utvalgte helbredelsesdikt og trøster litt når det rykker til i dævelskapen (og ja det var tanna vi snakket om nå, bare for å rydde bort all tvil som finnes hos enkelte- blæhh!)- og finner stor og velsmakende saft-is fra frysen når du må kjøles videre ned innimellom. Sykepleierrollen passer meg utmerket. Jeg er veldig snill i dag kjenner jeg. :nigo:

Ja, er jo fredag :opplyser:

Roolig nå :kose: (Men forstår altså, teit..)

Men du vet, hvis du vil ha et superfancy navn, kan du jo bare søke navneendring.. Er lov med det meste i dag :fnie:

:5:

Joa, men blir så rart det :gjeiper:

Det er bra :tommelopp::hug:

Er det en annen som har stemmen til Shrek i den siste filmen? :hakeslepp: Hvem er det da? Det er jo bare teit :snurt

:klemmer:

Ja, en eller annen idiot :dåne: Aldri hørt stemmen hans før, og det mååå jo være samme stemme som i 1,2, 3! :sur:

God fredag, k82! :nigo

Edit: følte for å legge igjen en god bedringsblomst/ håper det går bedre blomst :

:blomst:

:helen:

Hvordan er formen ? :kose:

Står til Kristian? Går det bedre? :troest

Piffy: Hvordan er formen?

:helen: Så snille dere er :hoppe:

Oki her, ikke så vondt. Hos deg da?

Gjest Mahareth
Skrevet

*Rolig nå k82 rolig*

Takk for advarselen! Nå gidder jeg ikke se den jeg heller :snurt:

Håper du har det bra, K82! :klemmer:

Skrevet

Såklart er det teA :flau Herregud as :redd: my english is le crappocatastrofo :ler

Ja :sukk

Det å finne noen man vil ha er ikke lett. Samme som når man sprader gatelangs en natt og :plystrer mot gatelyktene og lufter sin dobberman..man finner jo gråstein, gress og bruskorker om man senker blikket..men disse fagre hvite perlene er ikke å se noe sted :kjefte

Jeg tror man må det :opplyser Eller, jeg har svært liten tro på at en dame bare ramler ned i fanget ditt - selv om det faktisk har skjedd k82 før :skratte True story! Men med unntak av det, så må man jo "sjekke"....hvordan i all verden skal jeg få tak i butikkdama da, om jeg ikke en dag prøver meg frempå litt? :arwen

:jepp:

(Litt dust å svare deg bare med en smiley, men jeg er enig i det du skriver ;))

Klart at man kan spørre! Det er i grunnen det beste for å finne ut noe som helst, spør du meg, og jeg drister meg til å komme med (en 13-årings!) livsanskuelser i et par små setninger.

DET BESTE i så måte, er å ikke stresse med alle sånne sjekkereplikker og spesialoppførsler. Det blir stort sett bare teit og får ikke ønsket resultat i det hele tatt.

Å oppføre seg hyggelig og naturlig er det aller beste. Gjerne bedriv litt aktiv oppsøking (av en passende kandidat) tilpasset det en gjør der og da. Å begynne å snakke storpolitiske vinklinger på verdensproblemer når en passerer ei nyydelig ei (hinthint, K) som f.eks. sitter i kassa i butikken...er ikke det smarteste trekket.

Å være blid er heller ikke dumt. Et hyggelig ord i forbifarten slår ikke veldig feil. Å snakke om været er heller ikke helt ueffent (fremmedord der). Om en sniker inn en værkommentar som er så gjennomskuelig at damen/mannen til sist tenker at: h*n der vil meg visst noe...

Og så kommer vi til avdelingen for blikkontakt!

Kan åpne stier som ord bare kan drømme om...men DET er en helt annen historie...

Orakelet har talt! :nigo:

*p.s. Oppsøk vår innsiktsfulle sannsigerske på teletorget.

Vi tar bare kr.530,- pr minutt. Alle er garantert en times svar! ;) *

Takk for hyggelige (gratis-) råd!! O vise Orakel!!! :nigo:

Trett og sliten. Akkurat kommet hjem og det er svinkaldt i huset. Snakkes? eller har du glemt meg kanskje :klemmer:

:natti:

Glemmer deg aldri :hjerte:

Juhuuu! :vinke:

Sjekking funker ikke tror jeg, det beste er bare å kaste seg over beste mannebein (eller kvinnebein ;) ) innen 10 mils radius. Mannen kasta seg over meg, og se! Det funka! :nigo:

Au?

Nettsjekking! :ler:

-----

Håper formen er bedre, Kristian!

Skrevet

God morgen her? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...