Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner noen som er ganske hyperkristne og vi havner ofte i noen høglytte diskusjoner, men det er mer at vi har såpass vidt forskjellige meninger og jeg kjenner dem såpass bra at vi vet vi blir venner igjen etterpå ;)

Ellers vet jeg ikke om det er vanlig sånn hvis jeg og du dukket opp i Jakten på kjærligheten og var sammen med disse kristne folkene. Tror det er mer hvis alle som er der er på samme kristelige nivå liksom? :vetikke:

:nigo:

Jeg måtte faktisk sjekke om du hadde sendt meg en PM nå :fnise:

Kanskje det er det ja, høres fornuftig ut :jepp:

Ja :hoho: jeg siktet til invitasjonen min i boken din :jolie::ler:

En annen ting jeg ikke skjønner (mye jeg ikke skjønner i dag :sur: ) eller, jeg skjønner det kanskje litt når jeg tenker meg om..det programmet varer kanskje egentlig ikke så lenge :vetikke: men jeg mener man må vel merke det raskere om man :strix: noen eller ikke ? :klø: Eller tja..vet ikke :fnise: Jeg trekker tilbake spørsmålet Al :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må jeg lete etter invitasjonen :lete:

Skrev i går :opplyser: i din tråd :jepp: Invitation to a tee party :jolie:

Skrevet

Jeg fant! :opplyser: And I accept! If it's not too late?? :sjenert:

Jeg tror ikke jeg har noen jeg heller egentlig :klø: Kanskje derfor jeg er singel :fnise:

Skrevet

Jeg fant! :opplyser: And I accept! If it's not too late?? :sjenert:

Jeg tror ikke jeg har noen jeg heller egentlig :klø: Kanskje derfor jeg er singel :fnise:

Nono, offcourse it is not to late :klemmer: Then im looking forward to it, I will polish the silver and have ready my finest china (er ikke det porselen på engelsk? :ler: ) to our tee party :jolie:

Ja, kanskje derfor vi er det :hoho: men da skulle det jo vært sånn at de sjekketriksløse fant sammen da :sur::ler:

Skrevet

Indeed it is china, and it is tea ;)

Ja, jeg finner ingen, så teorien stemmer vel kanskje ikke :sukk: Dumme sjekking! :snurt:

:ler:

Skrevet

Jeg har ingen tro på sjekking for å finne livsledsager :opplyser:

Skrevet

Eller å lage hjerter til One Love-sangen :hjerte: :hjerte:

Faen, det funket jo ikke det nei! :ler:

Skrevet

Indeed it is china, and it is tea ;)

Ja, jeg finner ingen, så teorien stemmer vel kanskje ikke :sukk: Dumme sjekking! :snurt:

:ler:

Såklart er det teA :flau: Herregud as :redd: my english is le crappocatastrofo :ler:

Ja :sukk:

Det å finne noen man vil ha er ikke lett. Samme som når man sprader gatelangs en natt og :plystrer: mot gatelyktene og lufter sin dobberman..man finner jo gråstein, gress og bruskorker om man senker blikket..men disse fagre hvite perlene er ikke å se noe sted :kjefte:

Jeg har ingen tro på sjekking for å finne livsledsager :opplyser:

Jeg tror man må det :opplyser: Eller, jeg har svært liten tro på at en dame bare ramler ned i fanget ditt - selv om det faktisk har skjedd k82 før :skratte: True story! Men med unntak av det, så må man jo "sjekke"....hvordan i all verden skal jeg få tak i butikkdama da, om jeg ikke en dag prøver meg frempå litt? :arwen:

Skrevet
Hva funker da (om man kan spørre)??:)
Klart at man kan spørre! Det er i grunnen det beste for å finne ut noe som helst, spør du meg, og jeg drister meg til å komme med (en 13-årings!) livsanskuelser i et par små setninger.

DET BESTE i så måte, er å ikke stresse med alle sånne sjekkereplikker og spesialoppførsler. Det blir stort sett bare teit og får ikke ønsket resultat i det hele tatt.

Å oppføre seg hyggelig og naturlig er det aller beste. Gjerne bedriv litt aktiv oppsøking (av en passende kandidat) tilpasset det en gjør der og da. Å begynne å snakke storpolitiske vinklinger på verdensproblemer når en passerer ei nyydelig ei (hinthint, K) som f.eks. sitter i kassa i butikken...er ikke det smarteste trekket.

Å være blid er heller ikke dumt. Et hyggelig ord i forbifarten slår ikke veldig feil. Å snakke om været er heller ikke helt ueffent (fremmedord der). Om en sniker inn en værkommentar som er så gjennomskuelig at damen/mannen til sist tenker at: h*n der vil meg visst noe...

Og så kommer vi til avdelingen for blikkontakt!

Kan åpne stier som ord bare kan drømme om...men DET er en helt annen historie...

Orakelet har talt! :nigo:

*p.s. Oppsøk vår innsiktsfulle sannsigerske på teletorget.

Vi tar bare kr.530,- pr minutt. Alle er garantert en times svar! ;) *

Skrevet

Trett og sliten. Akkurat kommet hjem og det er svinkaldt i huset. Snakkes? eller har du glemt meg kanskje :klemmer:

:natti:

Skrevet

Guriane altså :sjenert: hun bare nekter å være her på KG hun. :trist: Er det fordi du syns jeg har blitt for tykk? *k82 ser seg i speilet og gransker*

:fnise: Synes du har vært litt slapp med treninga i det siste, ja :jolie::kose: Nei, jeg har egentlig bare vært nedgravd i bøker og notater den siste tida. Håper alt står bra til med deg!

Gjest Mahareth
Skrevet (endret)

Juhuuu! :vinke:

Sjekking funker ikke tror jeg, det beste er bare å kaste seg over beste mannebein (eller kvinnebein ;) ) innen 10 mils radius. Mannen kasta seg over meg, og se! Det funka! :nigo:

Endret av Mahareth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...