Gjest Katee Skrevet 25. november 2010 #6481 Skrevet 25. november 2010 Det er alltid en konkurranse på gang
*appifany* Skrevet 25. november 2010 #6482 Skrevet 25. november 2010 Og jeg trekker meg som alltid jeg forstår når jeg er utkonkurrert
kristian82 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #6483 Skrevet 25. november 2010 Snakkes, gladiator! : :klem Ka drive du med i dag? Snakkes, radiator! : Hva slags film da :arwen Liker ikke det her med du ikke liker blondiner. Men nå har jeg farget håret(var hos frisør i går) og nå har jeg sandfarget hår nigo: Jennifers body. Hun er en vampyr/et monster :rødme: Jojo, jeg liker jo blondiner. Men før så likte jeg soleklart blondt hår best og nå er brått alle favorittjentene mine byttet ut med brunetter, og jeg liker brått brunt hår mye bedre :klø: Få se bilde av hårfargen da? Hva med rødt hår da?? *føler en konkurranse er nært forestående* http://fc08.deviantart.net/fs19/f/2007/287/f/c/Red_Hair_by_ChallengHer.jpg Sånn rødt hår som det er veldig fint Du må gjerne komme med tips i tråden min :nigo http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=524587 Aha. Hmm..når jeg jogget mye sist vinter så brukte jeg superundertøy, og de fleste dagene - selv om det var opp i mot 15 minus, ble det for varmt etter en hadde jogget en stund. Men jeg hadde genser og sånn vams også da. Lue og hansker må man i alle fall ha. Men viktig å høre på kroppen da. Ikke max fly om det er over 10 minus lissom Men veldig individuelt hvordan man reagerer på den kulda. Gikk helt greit for meg å jogge i opp mot 20 minus, men vet om de som blir "vemmelig" i pusten om de løper og det er 8 minus. Tror jeg hadde prøvd å funnet en løype med mest mulig hardpakket snø. På fortau kan det jo være skandaløst glatt selv om de salter, så bedre å heller løpe i noen cm snø i verste fall da. Sistnevnte er jo tyngre og er jo enda bedre trening. Men du må være veldig forsiktig så du ikke faller Tror piggsko eller noe piggopplegg kan være bra, men aldri testa det jeg. :vinke
kristian82 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6484 Skrevet 27. november 2010 wwww o o (-)(-) . y ) I I I I I I Tja, quite good.
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2010 #6485 Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg har NU bevitnet AKT-KUNST av særdeles høy grad! Endret 27. november 2010 av Margareth
kristian82 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6486 Skrevet 27. november 2010 Jeg har NU bevitnet AKT-KUNST av særdeles høy grad! Ikke sant Så du hvem som hadde stått model for meg da? *kunstk82medalpelue*
kristian82 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6487 Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg noterer meg at KG er folketomt og øde. Jeg noterer meg at menneskekroppen er snodig. En får strekkmerker om en vokser for meget i fett, muskler eller graviditet, men (og her er men"et") en "lillemann" kan vokse ganske så meget. Den kan skyte til værs til og med i løpet av noen sekunder, men uansett = zero strekkmerker. Hvorfor har man ikke den fantastiske huden ellers på kroppen. Eller hadde vi alle som en bare sett ut som en stor/liten lillemann da? Jeg noterer meg også at jeg må holde meg innendørs, da jeg har blitt syk. Fck marvelous Videre i K82 sin rosa verden er jeg forarget over at det kommer bare et minimalt med antall nye filmer til salgs før jul Så en får smøre seg med tålmodighet til januar, da kommer det visst noen. Jeg noterer meg at jeg skal kjøpe "A serbian film" da det er den mest sensurerte filmen i britisk historie (og ikke er skrekkfilm). Får heller skape balanse ved også å kjøpe "Scott pilgrim VS. the world". Siden Megan Fox visstnok er nude og har seg i Jonah hex, må nok den filmen også plasseres et sted i k82 sine rosa filmhyller. http://dietrichthrall.files.wordpress.com/2009/11/megan-fox_net_nyt_2009_28629.jpg Jada, bare ligg sånn du, så skal K82 ...... og ....... og .................... Hot as hell as Jeg skulle til og med (dog under tvil) kuttet ned på potetgull,sjokolade og økt kardio treningen min (og bare røyket i smug, selv om jeg tror hun er kul nok til å røyke) om hun var K82s special girlfriend/slut. Eller i alle fall frem til hun var oppbrukt/velbrukt/utprøvd i alle bauger og kanter and ready to be passed on. Huff..Ikke bra når det er tomt på KG og jeg kjeder meg Endret 27. november 2010 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2010 #6488 Skrevet 28. november 2010 (endret) For det første er ikke selve forumet folketomt, men tråden hvor du befant deg i kan det ha vært en smuule god plass i, sant nok. DA må du ut i de andre trådene og si hei til folk, vettu.. Ang. din hyldest til "lillemannområdet": Jeg tror at du finner ut at med stigende mannealder, så kommer noe som heter "strekk-RYNKER", hehe... DE kan det bli mange av! (har jeg lest ) Og angående den strekkingen som du skryter så veldig av: det er vel liksom slik at det blir akkurat den samme strekkingen som skjer hele tiden...(nå kjenner jeg ikke de anatomiske vidunderlige forholdene i detalj på den Kristjanske kropp) men en går vel ikke mye utover sine bredder stadig vekk og strekker huden urimelig mye? Alt som blir gjort der, er det meningen at en skal gjøre. En er designet for det. Jeg tror jeg priser meg lykkelig over mine egne tings tilstand, og at jeg ikke har blitt født med generell teleskopisk uttrekkshud over hele meg,- DET hadde antagelig blitt som en av disse søte hundene med altfor generøs overflodshud fra skaperverkets humoristiske hånd. Dere menn får kose dere over det dere har nå...og, pssst: se frem til alderdommens anatomiske morsomheter, som ligger der og venter på dere, hehe... --- Stakkars syke lille venn. Har du virkelig sett alle filmene dine to ganger, K? Når man er syk og ikke har nye filmer, kan man jo sette på en film som man ikke har sett ihjel, og kjøre den helt uten lyd. Og så forsøke å kjøre lydsporet i hodet sitt, samtidig. Var ikke det et godt forslag? --- Og jeg tror ikke at jeg helt forstår meg på din gledestilstand som fører til at det drypper fra din munn (i beste fall) når du ser bilder som dette. Hun kan ikke ha hatt gode forbilder i sin oppvekst, ser det ut til. Alle vet da at når en skal ta bilder for å sende til sine venner, da pleier en vanligvis å sitte oppe, og på et helt annet vis enn hun gjør der. ...men hun tror tydeligvis at det skal tas "PORRtrettfittografi", så da er det vel en grunn for det meste... Jaja, Kristian: jeg tror for sikkerhetens skyld at jeg velger å ønske deg god bedring i de fleste retninger som du måtte trenge det. God første adventssøndag til deg. Bli frisk. Endret 28. november 2010 av Margareth
kristian82 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #6489 Skrevet 28. november 2010 Og angående den strekkingen som du skryter så veldig av: det er vel liksom slik at det blir akkurat den samme strekkingen som skjer hele tiden...(nå kjenner jeg ikke de anatomiske vidunderlige forholdene i detalj på den Kristjanske kropp) men en går vel ikke mye utover sine bredder stadig vekk og strekker huden urimelig mye? Alt som blir gjort der, er det meningen at en skal gjøre. En er designet for det. Jeg tror jeg priser meg lykkelig over mine egne tings tilstand, og at jeg ikke har blitt født med generell teleskopisk uttrekkshud over hele meg,- DET hadde antagelig blitt som en av disse søte hundene med altfor generøs overflodshud fra skaperverkets humoristiske hånd. Dere menn får kose dere over det dere har nå...og, pssst: se frem til alderdommens anatomiske morsomheter, som ligger der og venter på dere, hehe... : --- Stakkars syke lille venn. : Har du virkelig sett alle filmene dine to ganger, K? Når man er syk og ikke har nye filmer, kan man jo sette på en film som man ikke har sett ihjel, og kjøre den helt uten lyd. Og så forsøke å kjøre lydsporet i hodet sitt, samtidig. Var ikke det et godt forslag? :--- Og jeg tror ikke at jeg helt forstår meg på din gledestilstand som fører til at det drypper fra din munn (i beste fall) når du ser bilder som dette. Hun kan ikke ha hatt gode forbilder i sin oppvekst, ser det ut til. Alle vet da at når en skal ta bilder for å sende til sine venner, da pleier en vanligvis å sitte oppe, og på et helt annet vis enn hun gjør der. ...men hun tror tydeligvis at det skal tas "PORRtrettfittografi", så da er det vel en grunn for det meste... Jaja, Kristian: jeg tror for sikkerhetens skyld at jeg velger å ønske deg god bedring i de fleste retninger som du måtte trenge det. God første adventssøndag til deg. Bli frisk. : Men jeg trives jo ikke noe annet sted enn i "våre" dagbøker :opplyser. det tror jeg ikke noe på lillemann blir jo ikke mindre av økende alder? Fader altså, får trøste meg med at det er leeeeeeenge til jeg blir gammel Neinei I know (jeg mente det jo ikke 100 % seriøst da :gjeiper: ) Eyy, gi deg da ikke driv og si at lillemannen min blir rar når jeg blir gammel. Takk for det skal bli frisk fort har jeg bestemt meg for. Neinei, har jo ikke det, så kan se noen av de på nytt ja - men ikke uten lyden da :dåne: Jeg må ha lyd på tv uansett om jeg ser på den eller ikke..hater tv som står på uten lyd. Drypper fra din munn (i beste fall) ja Fyf Mar Du altså Det var jo et fint porrtrettfittografi (for et ord ) av en fin jente. ønsker du meg god bedring i ALLE retninger jeg må helt slutte å skrive tull&tøys jeg jo .
Gjest Mahareth Skrevet 28. november 2010 #6490 Skrevet 28. november 2010 God bedring Kristian! Du kan kanskje se alle Megan Fox-filmene dine igjen? Ellers ler jeg godt at Mar sine betraktninger rundt porrtrettfotografi
*appifany* Skrevet 28. november 2010 #6491 Skrevet 28. november 2010 (endret) God bedring! Edit: Høres ut som om du trenger det Endret 28. november 2010 av *appifany*
kristian82 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #6493 Skrevet 29. november 2010 God bedring Kristian! Du kan kanskje se alle Megan Fox-filmene dine igjen? Ellers ler jeg godt at Mar sine betraktninger rundt porrtrettfotografi Jeg har ikke så mange av henne men hun har ikke spilt i såå mange filmer egentlig. Transformers og et par til bare God bedring! Edit: Høres ut som om du trenger det Takk...eller med den Editen din..så vet jeg ikke om jeg skal si takk på gutten Wiii Al den Gode :hug: Har du det fint hos broren din? Reisefeberen meldt seg? Koslig du tar turen innom KG i ferien
kristian82 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #6495 Skrevet 29. november 2010 Good bedring!!!!! Takk snille Virre Til onsdagen kommer den siste shrek i salg på dvd K82 har ikke sett den enda Nå bli det liv ray ray... Guriane altså hun bare nekter å være her på KG hun. Er det fordi du syns jeg har blitt for tykk? *k82 ser seg i speilet og gransker*
Gjest Katee Skrevet 29. november 2010 #6496 Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde det fint med broren ja Veldig fint! Har det alltid fint med han Min selvpålagte KG-ferie er avlyst inntil i natt
kristian82 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #6497 Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde det fint med broren ja Veldig fint! Har det alltid fint med han Min selvpålagte KG-ferie er avlyst inntil i natt Så bra Den er det ja når reiser du til Riga?
Gjest Katee Skrevet 29. november 2010 #6498 Skrevet 29. november 2010 Reiser i natt Så jeg vurderer sterkt å bare holde meg våken til jeg må ta bussen og så sove på flyet
kristian82 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #6499 Skrevet 29. november 2010 Reiser i natt Så jeg vurderer sterkt å bare holde meg våken til jeg må ta bussen og så sove på flyet Oki, så spennende Mhm, sove på flyet funker Åååå, blir såf flau jakten på kjærligheten står på i bakgrunnen her :dåne: flaut flaut og flaaaaaaaaut...en form for flauhetstrening å små se på det as On a other notice, I have not recived a written answer to the invitation - tee party - I mailed you. Å være kristen er en ting..(jakten på kjærligheten igjen) men hvorfor (er det virkelig naturlig?) å dra inn gud og jesus i sånn ca hver 4 setning? To av deltakerne skulle tegne en tegning på en date..Bonden tegnet frieren på skatebord, sol osv. og seff med bibelen i hånda. Frieren tegnet bonden i skogen eller noe sånt, og med et kors som kom ut/var i hjertet hans, og forklarte det noe med at kjærligheten hans/det gode kom fra jesus. :klø: Er det naturlig? Jeg kjenner ingen andre kristne som gjør sånn :klø:
Gjest Katee Skrevet 29. november 2010 #6500 Skrevet 29. november 2010 Jeg kjenner noen som er ganske hyperkristne og vi havner ofte i noen høglytte diskusjoner, men det er mer at vi har såpass vidt forskjellige meninger og jeg kjenner dem såpass bra at vi vet vi blir venner igjen etterpå Ellers vet jeg ikke om det er vanlig sånn hvis jeg og du dukket opp i Jakten på kjærligheten og var sammen med disse kristne folkene. Tror det er mer hvis alle som er der er på samme kristelige nivå liksom? Jeg måtte faktisk sjekke om du hadde sendt meg en PM nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå