Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må også :ler: litt.. er det mulig å få se bilder av noe av det fantastiske du har fått montert da? :pls:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: litt. Du har en forunderlig fin måte å skrive på :klem:

:kose:

:helen: det var jo snilt sagt :kose:

Jeg må også :ler: litt.. er det mulig å få se bilder av noe av det fantastiske du har fått montert da? :pls:

:fnise: aner jeg et snev av skepsis og ironi? :lur:

Skrevet

:fnise:

Jeg er så trøtt at jeg har ene øyet lukket, på tide å legge seg kanskje?? :ler:

Skrevet (endret)

Ellers noterer jeg meg artikkelen "slik vil vi ha sex" :fnise: Å prate sammen kan være en ørliten fordel - selv om k82 seff klarer å lukte seg frem til indre fantasier hos det motsatte kjønn - syns jeg det er svært snodig, at jenter reagerer på "hvorfor river han bare ikke av meg tøyet, drar meg i håret og tar meg HARDT" :ler: Det finnes jo de jenter som hadde blitt :redd: og nesten :grine: om de ikke har sånne preferanser. Selv om såklart, en sånn der "face down, ass up" funker jo på stort sett alle. :skratte: Jenter altså, snodig, snodigere, mer snodig, mest snodig, jente snodig. :ler:

Den reagerte jeg også på. Det er så smalt å skrive på det viset. Det er klart at vi har forskjellige lyster og behov her i verden,og behovene kan jo også veksle litt fra tid til annen, men ære være de guttene og mennene som er trivelige og hyggelige, som faktisk er levende medmennesker i stedenfor fantasimonstre som bare slenger en rundt og "inntar fortet" med en selvsikker steinmaske. Sistnevnte vil ikke jeg ha i alle fall. :nei:

*så vet alle det, hehe...*

Endret av Margareth
Skrevet

Klokken er fem over halv tre. Jeg bare noterer meg det.....

Skrevet

Jeg er så trøtt at jeg har ene øyet lukket, på tide å legge seg kanskje?? :ler:

:hoho: ser for meg en litt penere enn vanlig sjørøver :ler:

Den reagerte jeg også på. Det er så smalt å skrive på det viset. Det er klart at vi har forskjellige lyster og behov her i verden,og behovene kan jo også veksle litt fra tid til annen, men ære være de guttene og mennene som er trivelige og hyggelige, som faktisk er levende medmennesker i stedenfor fantasimonstre som bare slenger en rundt og "inntar fortet" med en selvsikker steinmaske. Sistnevnte vil ikke jeg ha i alle fall. :nei:

*så vet alle det, hehe...*

Det er notert :opplyser::ler:

Klokken er fem over halv tre. Jeg bare noterer meg det.....

:fnise: viktig å notere seg ting :nigo:

Skrevet

Noterte pokker meg feil og! Den var jo seks minutter over halv :dåne: :ler:

Skrevet

Noterte pokker meg feil og! Den var jo seks minutter over halv :dåne: :ler:

:fnise: det må du ikke gjøre igjen. Man må alltid notere korrekt :nei::ler:

I dag fikk jeg en film jeg kun bestilte fordi Megan Fox er med :sikle: det er jo egentlig en aaaaltfor skummel film for k82 å se på :dåne:

Skrevet

Jeg noterer meg noe sjokkert at jeg faktisk har endret smakspreferansene mine drastisk. :hakeslepp: Eller, liker fortsatt jenteromper da (så legningen er ikke endret :ler: ) men jeg liker brått blondiner mye dårligere enn brunetter :hakeslepp: Egentlig bestandig syns blondt hår var penest, men nå, nå er det jo bare brunetter jeg :strix: over.

Ellers noterer jeg meg at jordbær proteinpulver fra proteinfabrikken er gudommelig godt. Tror du/dere det går ann å finne en jente som smaker som det? Det hadde vært noe :strix:

Jeg noterer meg at en fremtidig nettdating profil blir seende sånn ca slik ut -

"Middels gladiator med lite kroppshår, men (takk gud) med rikelig hår på hodet, søker brunette som smaker som proteinpulver og har fin :flekke: som liker oppmerksomhet (:flekke: må like oppmerksomhet altså, om det var uklart)"

Har jo andre krav også såklart :jolie: men det var da en start i alle fall.

Skrevet

Jeg noterer meg noe sjokkert at jeg faktisk har endret smakspreferansene mine drastisk. :hakeslepp: Eller, liker fortsatt jenteromper da (så legningen er ikke endret :ler: ) men jeg liker brått blondiner mye dårligere enn brunetter :hakeslepp: Egentlig bestandig syns blondt hår var penest, men nå, nå er det jo bare brunetter jeg :strix: over.

Ellers noterer jeg meg at jordbær proteinpulver fra proteinfabrikken er gudommelig godt. Tror du/dere det går ann å finne en jente som smaker som det? Det hadde vært noe :strix:

Jeg noterer meg at en fremtidig nettdating profil blir seende sånn ca slik ut -

"Middels gladiator med lite kroppshår, men (takk gud) med rikelig hår på hodet, søker brunette som smaker som proteinpulver og har fin :flekke: som liker oppmerksomhet (:flekke: må like oppmerksomhet altså, om det var uklart)"

Har jo andre krav også såklart :jolie: men det var da en start i alle fall.

Jeg sier da takk gud for det :nigo:

Skrevet

Hvilken film 'a? :popcorn:

Vi postet samtdig :5:

Jennifers body :sikle:

Nu er kaffen klar. :kaffekopp: til Al ( :kaffekopp: :kaffekopp: ) til andre besøkende også. Jeg må bevege meg bort fra Pcn nå, prates senere :klem:

Skrevet

Jeg sier da takk gud for det :nigo:

Jeg vet :strix: noe av det jeg er mest happy med as :strix: Har hår akkurat på korrekt sted (hodet) og ellers er jeg en myk/hard hårløs gladiator :strix:

Kanskje ikke så mange gladiatorer som hopper sånn her :strix: men men..anyways :ler:

Skrevet

Snakkes, radiator! :)

Skrevet

:fnise: det må du ikke gjøre igjen. Man må alltid notere korrekt :nei::ler:

I dag fikk jeg en film jeg kun bestilte fordi Megan Fox er med :sikle: det er jo egentlig en aaaaltfor skummel film for k82 å se på :dåne:

Hva slags film da :arwen:

Liker ikke det her med du ikke liker blondiner.

Men nå har jeg farget håret(var hos frisør i går) og nå har jeg sandfarget hår :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...