Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du lagt inn årene for kvelden eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Jeg holder da fartsgrensene jeg :rødme: Jeg lover! :)

Noe gjør så jeg tviler på akkurat det :lur::fnise:

Greit det, Al: jeg kjører mens du bytter på Kristian i baksetet.

Lille nurket vårt. :nigo:

:skratte::strix:

Har du lagt inn årene for kvelden eller?

Jeg har ikke gjort det :)

Skrevet

Natta, K. :) Jeg syns du tok Al`s og min lille spøk (var det virkelig en spøk kan man undre seg)på en utmerket, og litt søt måte, hehe...

Skrevet (endret)

Natta, K. :) Jeg syns du tok Al`s og min lille spøk (var det virkelig en spøk kan man undre seg)på en utmerket, og litt søt måte, hehe...

:fnise: jeg likte "spøken" jeg. Følte meg umidelbart så trygg og ivaretatt :strix: Tenkte litt på at det blir vanskelig for Al og Mar om de skal bære meg på armen når vi skal handle i butikken eller få meg ned i handlevogna, men det løser seg vel :fnise: Natta Mar :hug:

:fnise:

;)

Hun der "Gode vibrasjoner" dama på KG bildet var jammen meg hot :sikle:

Endret av kristian82
Skrevet

:vinke:

*slenger seg på sofaen og venter på at verten skal komme hjem*

Skrevet

:vinke:

*slenger seg på sofaen og venter på at verten skal komme hjem*

Så koslig du er på besøk :strix: *legger et pledd over Al og går for å lage kakao* :jepp:

Skrevet

:strix:

:hoppe:

Så snill du er! :klem:

:helen::klemmer:

*setter frem kakao (krem etter eget ønske) og nybakte boller (brunost også etter eget ønske)* Jeg vil sitte under pleddet jeg også :opplyser: Make room please :opplyser::ler:

Skrevet (endret)

*lager litt rom til K, prøvesmaker kakaoen med krem og bollen uten ost*

DU kan bake!!!

Endret av Alyah
Skrevet

*lager litt rom til K, prøvesmaker kakaoen med krem og bollen uten ost*

DU kan bake!!!

Så varmt og godt det var her :strix:

:helen: ja, boller er min spesialitet :fnise: Jeg vil heller ikke ha brunost :snurt::fnise:

Gjest Mahareth
Skrevet

Kan jeg få varm bolle med bittelitt smør i i stedet for ost?

Skrevet

Kan jeg få varm bolle med bittelitt smør i i stedet for ost?

Såklart vampyren :nigo: *lager plass under pleddet, og fixer to boller med bittelitt smør på* :)

Skrevet

Natta til K. :goodbye:

*nynne lavmælt vuggesang med varm stemme for å lede hele tråden inn i søvnen sin...* :)

Skrevet (endret)

Natta til K. :goodbye:

*nynne lavmælt vuggesang med varm stemme for å lede hele tråden inn i søvnen sin...* :)

:helen: for en nydelig stemme du har :strix:

K82 noterer seg at det er svinkaldt ute. Vind fra sibir er ikke noe stas. :nei:

Ellers noterer jeg meg artikkelen "slik vil vi ha sex" :fnise: Å prate sammen kan være en ørliten fordel - selv om k82 seff klarer å lukte seg frem til indre fantasier hos det motsatte kjønn - syns jeg det er svært snodig, at jenter reagerer på "hvorfor river han bare ikke av meg tøyet, drar meg i håret og tar meg HARDT" :ler: Det finnes jo de jenter som hadde blitt :redd: og nesten :grine: om de ikke har sånne preferanser. Selv om såklart, en sånn der "face down, ass up" funker jo på stort sett alle. :skratte: Jenter altså, snodig, snodigere, mer snodig, mest snodig, jente snodig. :ler:

Jeg er utrolig talentfull på å skru opp flatpakkede ting. Jeg er faktisk handy har jeg funnet ut :jolie: Yet another star in my pink journal - nesten flere der enn stjernene jeg fikk for oppmøte på søndagsskolen. :opplyser:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

:fnise: litt. Du har en forunderlig fin måte å skrive på :klem:

:kose:

Endret av Alyah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...