Gjest Katee Skrevet 19. november 2010 #6421 Skrevet 19. november 2010 (endret) Der kan du grille loffen din... Dog, nye Nissan GTR er hakket kulere og vassere Forøvrig, synes skylines er så feil bil å style som det går ann. De ble jo lagd delvis for å være ulv i fåreklær. Du tror det er en vanlig familiebil du kjører forbi helt til den akselerer noe absurd Jeg faller ganske ofte for ulver i saueklær, så det er ganske naturlig for meg å like Sky'en Endret 21. november 2010 av Alyah
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2010 #6422 Skrevet 20. november 2010 Godmorgen i tråden. Ingen hjemme her?
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #6423 Skrevet 20. november 2010 K og butikkdama har visst bedre ting å gjøre...
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #6425 Skrevet 20. november 2010 (endret) Men han kunne nå ha stukket innom en liten tur <--- Hvem i alle dager har snørretørkleet sitt rundt ørene??! :klø: Endret 20. november 2010 av Alyah
kristian82 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6426 Skrevet 21. november 2010 (endret) i natten/dagen eller hva det nå er Ja, jeg vil sitte på Al. Tøff bil Er du flink til å kjøre da? Neehei, jeg har ikke vært og handlet hos butikkdama på flere uker nå, så dessverre ingen impragnition (sånn det skrives ) på gang Noe sier meg at det kan bli en stund til Vært så mye som har skjedd her, så ikke fått tid til KG mellom slagene dessverre. Ser jeg må tørke støv og støvsuge skikkelig i min rosatråd nå - jeg som trodde at jenter ikke rotet. Ja, Al hvem faen har snørtørkle sitt rundt hodet Nå skal jeg bare spille litt sjakk online (fant ut det var artig, men siden jeg ikke har spilt det før, så må jeg ta meg sammen skal jeg grisebanke online sjakkgeeks) Så der ja, håper folket sover godt Endret 21. november 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 21. november 2010 #6427 Skrevet 21. november 2010 Godt å høre fra deg! Snudd om på døgnet eller? Håper du får en koselig (KG) søndag!
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #6429 Skrevet 21. november 2010 Såklart! Jeg er konge på å kjøre Jeg husker første gang jeg lærekjørte med sjåførlæreren min. Vi kjørte forbi pappas butikk og når han kom hjem så syns han at "ja, du kjørte nå med klampen i bånn ja!" :rødme: Online sjakk du? Vinner du?
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2010 #6430 Skrevet 21. november 2010 Jeg er ikke så verst på kjøring jeg heller.
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #6431 Skrevet 21. november 2010 Vi kan bytte på å ha Kristian i baksetet
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #6433 Skrevet 21. november 2010 Da må K eventuelt sitte på taket (hvis du skal ha tak da) for jeg har fus på det ledige setet Kanskje?
kristian82 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #6434 Skrevet 21. november 2010 Godt å høre fra deg! Snudd om på døgnet eller? Håper du får en koselig (KG) søndag! :nigo Så koslig Ja, blir lett sånn i helga, selv om jeg snudde det veldig rundt i går :vinke Vant du?? :nigo Nja, jeg taper flere enn jeg vinner, men vinner da noen ganger Såklart! Jeg er konge på å kjøre :nigo Jeg husker første gang jeg lærekjørte med sjåførlæreren min. Vi kjørte forbi pappas butikk og når han kom hjem så syns han at "ja, du kjørte nå med klampen i bånn ja!" :rødme Online sjakk du? ) Vinner du? Da vil jeg sittte på du bare raste forbi butikken til faren din da, men fartsgrenser må du holde Mhm, online sjakk Nei, taper mer enn jeg vinner, men har jo egentlig aldri spilt sjakk før skal bli bedre Jeg er ikke så verst på kjøring jeg heller. ) Det er notert :5 Vi kan bytte på å ha Kristian i baksetet : [ Da må K eventuelt sitte på taket (hvis du skal ha tak da) for jeg har fus på det ledige setet Kanskje? Taket funker det Bare bind meg fast
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #6435 Skrevet 21. november 2010 Jeg holder da fartsgrensene jeg :rødme: Jeg lover!
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2010 #6436 Skrevet 21. november 2010 (endret) Greit det, Al: jeg kjører mens du bytter på Kristian i baksetet. Lille nurket vårt. Endret 21. november 2010 av Margareth
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #6437 Skrevet 21. november 2010 Du er så sær noen ganger, Mar (ment på den mest positive måten som går an!)
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2010 #6438 Skrevet 21. november 2010 Vi kan bytte på Kristian i baksetet Skrev du ikke det da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå