Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jøsses....hva du VET! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk, K - alltid godt når du kommer og trøsterufser meg i håret mitt...som jeg muligens nettopp har gredd, hehe... :jepp:

:fnise: du er velkommen Mar. Alt kler den smukke vet du, gredd som ugredd ;)

Ellers noterer jeg meg at jeg fortsatt får sjelelig velbehag av å få filmer i postkassen.

Film er tingen. Hvorfor i all verden skal man gidde å rane en bank for spenning sin skyld, eller sjekke opp Megan fox og ha seg med henne? Man kan jo heller bare se på -voyeur - at banken ranes og Megan fox pules. På den måten slipper man dårlig samvittighet, fengselsstraff, tilsmusset vandel, prestasjonsangst, ukomfortabel "2 i sengen" soving", graviditetsfare (om hun hadde fått en gutt, dog uansett lite trolig da kondom er et must, men da igjen er det jo ganske oppskrytt), kjendisselskap og å hilse på foreldrene hennes. Sånn sett burde kanskje filmen Surogates vært hyllet for å ha sett den - the true way to happines. Men sistnevnte vinkler jo denne vouyuerismen på en mer negativ (feilaktig) måte, og går i den samme blunderen som enhver uoplyst sjel gjør i det han/hun/transe (for at ingen skal føle seg utelatt) etterlyser betydningen av medmenneskelig direkte interaksjon. :roll: Ærlig talt, man kan jo gå på Cafe en gang i blant så er jo det problemet løst.

Ekte lykke samsvarer ikke med antall venner (gode eller dårlige), opplevd kjærlighet (lang eller kortvarig). Ekte lykke defineres best som fravær av fysisk og psykisk lidelse, og det at man har et vidt spekter av ulike aktiviteter tilgjengelig som kan utføres uten at det fører til en økning av kroppslig eller sjelelig pinsel. En eksemplifisering av dette fører da til at det er mer ekte lykke for meg (for alle opplyste individ), å kunne klø meg på ryggen når jeg klør, enn det å f.eks. gå på date med butikkdama. Samme kan sies om alternativene er å se Rachel Mcadams på film, eller være samboer med en ung (krevende, vakker, menstruell,unfaithful,snill,eventyrlysten og drømmende) jente. Alternativ 1 vinner igjen.

Tenker jeg var noen sanhetens ord det. Så mangt og meget man kan lære i den rosa boken med fløyel på. :jolie: Fåtallet har dessverre kapasitet nok til tilegne seg materien - her kommer da den eventuelle bruk av tvang inn i bildet. Sistnevnte er imidlertid informasjon som ikke er tilgjengelig for den gjengse masse.

Change soceity to its core, vote on K82.

:bolledeig::flekke:

Endret av kristian82
Skrevet

Det var kjøreskolebilen min, helt grei. Er ikke den bilen jeg synes er fetest ;)

Skrevet

Det var kjøreskolebilen min, helt grei. Er ikke den bilen jeg synes er fetest ;)

Nei, fetest av alt koster jo fort noen millioner da. Så før nøye meg med noe mer normalfett, å da syns jeg den er en av noen mulige. Men vet ikke helt.

:natti:

Skrevet

:klemmer:

Natta. Godt å se deg tilbake :hjerte:

Stiller du opp på skinnfellen til Hog? :erter:

Skrevet

Nei, fetest av alt koster jo fort noen millioner da. Så før nøye meg med noe mer normalfett, å da syns jeg den er en av noen mulige. Men vet ikke helt.

:natti:

I Norge vel og merke. Vurderer dra å bo i Sverige eller England bare for noen år sånn at jeg kan kjøpe herlige biler for det man bruker på en Ford Mondeo 2010 modell her i landet! :nigo:

Skrevet

Det var da veldig snasen bil da... Jeg skjønner at jeg befinner meg på et annet nivå, hehe...men pen var den. ;)

Skrevet

:klemmer

Natta. Godt å se deg tilbake

Stiller du opp på skinnfellen til Hog? :

:klem:

Neeei, den skinnfellen vil jeg ikke på :ler:

I Norge vel og merke. Vurderer dra å bo i Sverige eller England bare for noen år sånn at jeg kan kjøpe herlige biler for det man bruker på en Ford Mondeo 2010 modell her i landet! :nigo:

Ja, det går kanskje ann det, men kjedelig å måtte bo der så lenge da, og en får vel ikke med seg bilen tilbake til Norge heller uten masse avgifter. :arwen:

:vinke:

:vinke: Hvordan går det virre? :)

Det var da veldig snasen bil da... Jeg skjønner at jeg befinner meg på et annet nivå, hehe...men pen var den. ;)

Hva mener du? Snakker ikke 2010 modell da :gjeiper: Gidder ikke legge så mye penger i en bil, men skal (for engangsskyld) ha en som er ny nok til at det er lite tull og tøys med den og at jeg syns den er fin :hoppe: Sånn 150 rundt omkring kanskje :vetikke:

Skrevet

Er ikke lett det der med bil altså.. Særlig når man har så mye peil som jeg har..(og samboer forøvrig) :ler:

Skrevet (endret)
Gidder ikke legge så mye penger i en bil, men skal (for engangsskyld) ha en som er ny nok til at det er lite tull og tøys med den og at jeg syns den er fin :hoppe: Sånn 150 rundt omkring kanskje :vetikke:
Å, jammen DA har vi nok ganske lik smak alikevel.

Min bil er også omtrent på 150,- kroner, hehe...

:skratte:

Endret av Margareth
Skrevet

Der kan du grille loffen din...

Dog, nye Nissan GTR er hakket kulere og vassere :lur:

Forøvrig, synes skylines er så feil bil å style som det går ann. De ble jo lagd delvis for å være ulv i fåreklær. Du tror det er en vanlig familiebil du kjører forbi helt til den akselerer noe absurd :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...