Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2010 #6343 Skrevet 14. november 2010 Får han bare ikke sagt det, men føler seg egentlig skviset ut av sin egen tråd, fordi vi breier oss og tar fryktelig mye plass her?
kristian82 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #6344 Skrevet 14. november 2010 Du har sikkert lagt deg og sover søtt Fryser du på ryggen? Skje?? Vi snakkes i morgen Jaa, skje er kos :flekke Sover du enda da Kristian? *kile under en fot som stikker ut under ei dyne* Jeg er suuuuper kilen Jeg kiler å! *k82 vrir seg i panikk og hyyyler Jeg også vil! ææææ, rene prikkedøden jo :rulle <--- Kristian :fnise kåttito!? Kåttito ja HÆÆHÆH Får han bare ikke sagt det, men føler seg egentlig skviset ut av sin egen tråd, fordi vi breier oss og tar fryktelig mye plass her? Neinei, jeg er kjempeglad dere er i rosa tråden min Har bare vært uten nett siden lørdagen. En dum helg har det også vært, bare hatt masse vondt i alle tennene mine
Gjest Katee Skrevet 14. november 2010 #6345 Skrevet 14. november 2010 Uff, det høres ikke bra ut. Hjelper det litt med noen ??
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2010 #6346 Skrevet 14. november 2010 Bare si ifra du, K,- hvis jeg skal røske dem ut en gang for alle, så plager de deg aldri mere! *denne bedøvelsesmetoden funket greit for våre forfedre, og burde vel virke i dag også skulle jeg tro* :slår:
*appifany* Skrevet 14. november 2010 #6347 Skrevet 14. november 2010 (endret) Uff, det høres ut som en kjip helg. For å oppsummere: Al har hatt en herlig helg Piffy har hatt en helt grei helg Maggie har slitt om natten Mia har en hektisk helg Trulta vet vi ikke noe om for hun er jo aldri innom mer jo.. K82 har hatt en dum helg Virre har hatt en kvalm helg ILWL har hatt en opprivende helg Hoggern vet vi ikke, han er bare forbauset hver gang han kommer inn i hula si Og Kitten har hatt bursdag Har jeg glemt noen da? Endret 14. november 2010 av *appifany*
kristian82 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #6348 Skrevet 14. november 2010 Uff, det høres ikke bra ut. Hjelper det litt med noen ?? Jaaa, det hjelper med en god klem Tusen takk Bare si ifra du, K,- hvis jeg skal røske dem ut en gang for alle, så plager de deg aldri mere! *denne bedøvelsesmetoden funket greit for våre forfedre, og burde vel virke i dag også skulle jeg tro* :slår Jaaa jeg vil at du skal gjøre det Uff, det høres ut som en kjip helg. For å oppsummere: Al har hatt en herlig helg Piffy har hatt en helt grei helg Maggie har slitt om natten Mia har en hektisk helg Trulta vet vi ikke noe om for hun er jo aldri innom mer jo.. K82 har hatt en dum helg Virre har hatt en kvalm helg ILWL har hatt en opprivende helg Hoggern vet vi ikke, han er bare forbauset hver gang han kommer inn i hula si Og Kitten har hatt bursdag hoppe: Har jeg glemt noen da? :fnise Så nøye oppsumert. Nettet er mongo her, så må bare logge av - bare henger seg. God søndag til alle som en, liten og stor, vakker og vakker (alle rosajentene er jo vakre ) glad eller lei, hatt eller ei
*appifany* Skrevet 14. november 2010 #6349 Skrevet 14. november 2010 Nettet/ KG er mongo her og! Ha en herlig søndagskveld
Gjest Katee Skrevet 14. november 2010 #6350 Skrevet 14. november 2010 Guriane vet vi heller ingenting om Kristian! God bedring!
Guriane Skrevet 14. november 2010 #6351 Skrevet 14. november 2010 Uff, det høres ut som en kjip helg. For å oppsummere: Al har hatt en herlig helg Piffy har hatt en helt grei helg Maggie har slitt om natten Mia har en hektisk helg Trulta vet vi ikke noe om for hun er jo aldri innom mer jo.. K82 har hatt en dum helg Virre har hatt en kvalm helg ILWL har hatt en opprivende helg Hoggern vet vi ikke, han er bare forbauset hver gang han kommer inn i hula si Og Kitten har hatt bursdag Har jeg glemt noen da? Nei, ingen
*appifany* Skrevet 14. november 2010 #6352 Skrevet 14. november 2010 Nei, ingen Duuuu Hvordan har din helg vært da?
Guriane Skrevet 14. november 2010 #6354 Skrevet 14. november 2010 Helt ok. Måtte levere en død katt på døra til naboen i går, og i dag har jeg spist kake hos faren min
Guriane Skrevet 14. november 2010 #6355 Skrevet 14. november 2010 (endret) Husket deg, jeg, Guriane! Endret 14. november 2010 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 15. november 2010 #6359 Skrevet 15. november 2010 (endret) Var du virkelig våken kl. 06.14 i natt?? Du må sove, Kristian! Edit: Eller poster du kanskje nå? Endret 15. november 2010 av Alyah
kristian82 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #6360 Skrevet 15. november 2010 Kristian! God bedring! Nei, ingen Appi visste sikkert bare ikke hva du hadde gjort i helga Helt ok. Måtte levere en død katt på døra til naboen i går, og i dag har jeg spist kake hos faren min Hvordan går det Snusken? Vondt i munnen, alle tenna mine har slått seg vrange. Men håper det er den forpulte nye tannkremen, den er nå kastet så jeg venter på lykke og smertefrie tenner nå Med deg da? Jeg venter på svar jeg også. : Whats up
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå