Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #6301 Skrevet 12. november 2010 Du må tro jeg følger med deg Kan distraheres med sjokolade
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2010 #6304 Skrevet 12. november 2010 Eh...skal tro om det ikke kommer litt nedbør i løpet av natta! *myse ut i nattlandskapet og snuse ut i lufta med vitende mine*
kristian82 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6305 Skrevet 12. november 2010 (endret) Skal på jobbfest. Aha, enjoy Skal du ut og rocke i julebordsesongen Kristian? Neeeh, do not knwow God helg!!!! Good helg Go`elg! I ligemåde Hvor er du, gutten??! Er her nå Ikke vært hjemme og hatt tid før nå Å, filler`n... *tenketenke* --- (Letelimerick - leses med sørlandsk dialekt) Fem kvinnsterke damer fra tråden gikk manngard, og var heilt på gråden De ropte på "far" men fikk ingen svar,- Krist`jan hadde gjømt sæ i båden! Flinkis Kom igjen nå *k82 stiller seg rakrygget på plassen sin* Kan gi dere 3 av k82 barndomsminner som skal normalitetvurderes som unnskyldning for mitt sene oppmøte - 1. Når jeg var liten trodde jeg at når man satt på en film, så måtte de som var med i filmen "spille" filmen der og da. Altså, det var en haug mennesker som sto og ventet til jeg trykket play, da begynte de lissom...husker jeg spekulerte i hvordan de likte det om jeg spolte/stoppet filmen :dåne: 2. Jeg sprengte en gammel "kvikksølv" tempmåler, da jeg skulle fake syk og holdt den litt vel nære lyspæren. 3. Jeg gjemte meg i dusjen på skolen - altså, først dusjet guttene, så gikk de ut, læreren slapp inn jentene - så jeg stilte meg ved veggen der læreren åpnet døra (så han ikke så meg) men i det jentene skulle rusle inn fikk jeg kalde føtter og ropte neinei, jeg er her enda Endret 12. november 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #6306 Skrevet 12. november 2010 Ååå, så kule minner! You, naughty boy! Husker vi også gjemte oss i dusjene til guttene Jeg trenger vel ikke påpeke at guttene gjorde det samme i vår garderobe
kristian82 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6307 Skrevet 12. november 2010 Ååå, så kule minner! You, naughty boy! Husker vi også gjemte oss i dusjene til guttene Jeg trenger vel ikke påpeke at guttene gjorde det samme i vår garderobe jo, de var vel ganske uskyldige også. Men Al da
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2010 #6309 Skrevet 12. november 2010 *hviske til AL: tror du at han ennå hadde ropt på læreren om han "tilfeldig" hadde gjemt seg i forumgarderobedusjen vår?"
kristian82 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6310 Skrevet 12. november 2010 Tulla da Al *hviske til AL: tror du at han ennå hadde ropt på læreren om han "tilfeldig" hadde gjemt seg i forumgarderobedusjen vår?" nei, da hadde jeg bare når det kom inn
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2010 #6311 Skrevet 12. november 2010 Hihi...hadde du vist frem "festnuppen din" med andre ord?
kristian82 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6312 Skrevet 12. november 2010 Hihi...hadde du vist frem "festnuppen din" med andre ord?
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2010 #6313 Skrevet 12. november 2010 Jeg bare spør jeg altså, hehe....
kristian82 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6314 Skrevet 12. november 2010 Jeg bare spør jeg altså, hehe.... Jeg hadde dekket den til
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2010 #6315 Skrevet 12. november 2010 Vet ikke helt hvorfor men nå så jeg for meg en hatt, briller og en nese på...og veldig overraskende og morsomt var det, hehe.. P.s. jeg er trett - der har vi nok forklaringen. Hvor har du vært hen i kveld da K? Hørte du ikke letemannskapene og hundene som trålet hver krinkel og krok, unntatt akkurat den du befant deg i?
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #6316 Skrevet 12. november 2010 *hviske til AL: tror du at han ennå hadde ropt på læreren om han "tilfeldig" hadde gjemt seg i forumgarderobedusjen vår?" Hvisker et lite 'nei' Tulla da Al
kristian82 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #6317 Skrevet 13. november 2010 Vet ikke helt hvorfor men nå så jeg for meg en hatt, briller og en nese på...og veldig overraskende og morsomt var det, hehe.. P.s. jeg er trett - der har vi nok forklaringen. Hvor har du vært hen i kveld da K? Hørte du ikke letemannskapene og hundene som trålet hver krinkel og krok, unntatt akkurat den du befant deg i? :ngio: Jo, men hørte det for sent..hørte det bare i det fjerne Handlet, trent, vært i Sverige og spist masse mat Hvisker et lite 'nei'
Gjest Katee Skrevet 13. november 2010 #6318 Skrevet 13. november 2010 Hva er planen for helga da? Kanskje ingenting? Ingenting er deilig også da Å bare slappe av, se en god film
Faithy Skrevet 13. november 2010 #6319 Skrevet 13. november 2010 (endret) Du har sikkert lagt deg og sover søtt Fryser du på ryggen? Skje?? Vi snakkes i morgen Endret 13. november 2010 av Faithy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå