Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:goodbye:

:trist:

Kom snart igjen da :jepp:

:jepp::hug: og :sprettert::sjokolade: du og Mar kan kose dere med til underholdningen (les k82) er tilbake.

:hoho:

Skrevet

Vi får håpe det. Det er jo morgen jo! lol

Skrevet

:strix: :strix:

:nigo:

God kveld!

Er du våken? :sjenert:

:vinke: nei, var ikke våken så sent i går. Men nååå er jeg våken :danse: Skjer a? :arwen:

Vi får håpe det. Det er jo morgen jo! lol

:vinke::jepp: :jepp:

Skrevet

Jeg er på vei til Bergen :)

Der da?

Skrevet

Jeg er på vei til Bergen :)

Der da?

Aha, ut å reise igjen altså :kose: Hvor langt har du kommet på ferden da? :popcorn:

Sitter i stolen min og prøver å få varmen igjen og spekulerer i middagsmat :nigo:

Skrevet

Kommet så langt at det jeg er omtrent ferdig pakket, skal bare legge ned en ting til. Derretter er jeg på vei ut døra. Ergo; snakkes senere :) Lykke til med middagsmatfinning :eeeh:

Skrevet

Kommet så langt at det jeg er omtrent ferdig pakket, skal bare legge ned en ting til. Derretter er jeg på vei ut døra. Ergo; snakkes senere :) Lykke til med middagsmatfinning :eeeh:

Aha, men da må du ha Goooood tur Appi :klem:

Takk takk :ler: finner noe mat til slutt ;):goodbye:

Skrevet

God tur til Bergen Piffy! :klem:

:vinke: og :hug: til Kristian :klem: Står til? Må løpe..

Skrevet

*finner frem den store rosa sacco-sengen og strekker meg ut i hele min lengde* :)

Skrevet

*legger seg ned på en rosa pute og tar en middagshvil*

K82 lister seg på tå for å ikke vekke den sovende prinsessen *tripp trapp*

God tur til Bergen Piffy! :klem:

:vinke: og :hug: til Kristian :klem: Står til? Må løpe..

Hei Mia :nigo::klem: Okidoki her :) Hos deg da, travel om dagen? :kose:

*finner frem den store rosa sacco-sengen og strekker meg ut i hele min lengde* :)

Wiii, så koslig med så mange sovende (eller våkne) prinsesser i tråden min *tripper rundt og tar Mar nærmere etter i øyesyn*

Jeg skulle notere nå...hmmmmmm...husker ikke...jo :fnise:

Jeg noterer meg at jeg syns det er noe snodig at i går når jeg skulle legge meg, ble liggende å fundere over om jeg ønsket å bli kremert eller begravd. :dåne:

Jeg noterer meg - på en mer lystbetont måte - at after eight er farlig godt :sikle:

Jeg noterer meg også at jeg nok en gang presterte å "fiske" frem naskesmertene mine etter litt vel rar trening med manualer her hjemme, med en liten puff som benk :dåne:

Jeg noterer meg også at Get him to greek var veldig bra og at "Infant Sorrow" (Aldus snow) bare har heeelt råååe sanger :skratte: "Inside you, inside you inside youuuu :hoho:

Skrevet

K82 lister seg på tå for å ikke vekke den sovende prinsessen *tripp trapp*

Wiii, så koslig med så mange sovende (eller våkne) prinsesser i tråden min *tripper rundt og tar Mar nærmere etter i øyesyn*

*legger seg bedagelig over på siden halvt i søvne, og trekker over seg silkestoffet til fallskjermen hun alltid har med seg* zzz :)
Skrevet

*legger seg bedagelig over på siden halvt i søvne, og trekker over seg silkestoffet til fallskjermen hun alltid har med seg* zzz :)

:strix::kose:

Skrevet

*smiler i søvne* :nigo:

Skrevet

*smiler i søvne* :nigo:

:nigo:

Jeg bare mumler i søvne jeg :ler: meeen, jeg er gutt da..så da er det lov :jepp:

Skrevet

Hmm....jeg tror at du må være en gutt som ikke har fått de nødvendige vitamineralene i deg som god gammeldags mat gir.

Mumlingen i søvne er egentlig er rop fra det ubevisste om at noen må være så snill å komme og gi deg lapskaus, hjemmelagede kjøttkaker med ertestuing/kålstuing, og kjøttsuppe og løksaus i store prosjoner. Det tror jeg. Orakelet har talt! ;)

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Jeg skulle notere nå...hmmmmmm...husker ikke...jo :fnise:

Jeg noterer meg at jeg syns det er noe snodig at i går når jeg skulle legge meg, ble liggende å fundere over om jeg ønsket å bli kremert eller begravd. :dåne:

Jeg noterer meg - på en mer lystbetont måte - at after eight er farlig godt :sikle:

Jeg noterer meg også at jeg nok en gang presterte å "fiske" frem naskesmertene mine etter litt vel rar trening med manualer her hjemme, med en liten puff som benk :dåne:

Jeg noterer meg også at Get him to greek var veldig bra og at "Infant Sorrow" (Aldus snow) bare har heeelt råååe sanger :skratte: "Inside you, inside you inside youuuu :hoho:

:hoho: tanken om å kremeres eller begraves kommer opp hos meg også på de merkligste tider :roll:

after eight :strix::sikle:

:nei: kristian du må ikke trene sånn, du må være forsiktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...