Faithy Skrevet 6. november 2010 #6183 Skrevet 6. november 2010 Huff, vondt i tanna? Ja, de visdomstennene kan virkelig skape bry. Vært der. Masse medlidenhet og masse til deg snusken. Håper du får sove (dersom ikke, skriv en PM og jeg kommer over og )
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #6184 Skrevet 6. november 2010 Jeg har trukket masse tenner jeg også..MEEEEN bare 1 visdomstann oppe - det gikk bra - men den visdomstanna nede...OH MY FUCKING xxxxxx...jeg føler meg misbrukt...han vrengte kjeften sånn opp at det føltes på samme måte som å bli pressa ned i spagaten uten å være myk nok..4 sprøyter...nei, det var ikke nok....3 sprøyter til...ja...press press press, holde på tunga til k82 og nesten gjøre så han brekker seg, å der var den ute..da gjensto bare en klædd med antibiotika nedi hullet og en haug av jævla sying inne i kjeften :dåne: så jæævelig vemmelig Ikke spise drikke røyke på 2 timer Sikker? Føler meg som en stalker, bare håper hun har det bra håper virkelig jeg slipper å trekke min er redd for tannlegen fra før av jeg jo! *løpeågjemmeseg* foresten nettet her har bestemt seg for å fungere bittelitt, så da er jeg innom kg en liten tur
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #6185 Skrevet 6. november 2010 Håper du stikker innom i løpet av helgen da God bedring! Nemmen! Der ser je' 'a Guriane!
Guriane Skrevet 6. november 2010 #6186 Skrevet 6. november 2010 Å Guriane er jo borte...håper det ikke har skjedd noe...bare at hun er drittlei rosatråden..får satse på det. Guriane blir aldri lei rosa-tråden vel Hvor i alle dager er Gurine enn da Håper det ikke har skjedd noe kom innom a Guriiine Har vært syk, så jeg har ikke orket å vært innom rett og slett. Nakken og hodet mitt fikk nok av bøker og lesing, ble helt stiv. Var hos legen og greier, og jeg var visst "bare" overanstrengt. Begynner å bli bedre nå, men orker ikke sitte i samme stilling så lenge av gangen. Håper alt står bra til med deg!
Guriane Skrevet 6. november 2010 #6187 Skrevet 6. november 2010 Håper du stikker innom i løpet av helgen da God bedring! Nemmen! Der ser je' 'a Guriane! Hallais
*appifany* Skrevet 6. november 2010 #6190 Skrevet 6. november 2010 Der var du jo! Du kan tro du har vært etterlyst Håper det går bedre med deg nå
Faithy Skrevet 6. november 2010 #6191 Skrevet 6. november 2010 (endret) Hvordan går det, Snusken? Huff, håper du ikke har det for vondt. Du er vel hjemme? Ikke tatt opp plass for andre verdige trengende? Tuller Hva skal jeg gjøre for å muntre deg opp? Kan vel ikke komme med . Må heller bli og Endret 6. november 2010 av Faithy
*appifany* Skrevet 7. november 2010 #6193 Skrevet 7. november 2010 Dette går veien! Jeg kjenner han som scoret på straffen
Guriane Skrevet 7. november 2010 #6194 Skrevet 7. november 2010 Der var du jo! Du kan tro du har vært etterlyst Håper det går bedre med deg nå Jeg? Det går bedre og bedre Takk for ..Hvis det var til meg da..
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2010 #6195 Skrevet 7. november 2010 Sjokolade er vel det siste en som har tannproblemer tenker på. Hva vil slike pasienter helst ha da? :klø:
kristian82 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6196 Skrevet 7. november 2010 Huff, vondt i tanna? Ja, de visdomstennene kan virkelig skape bry. Vært der. : Masse medlidenhet og masse : til deg snusken. Håper du får sove (dersom ikke, skriv en PM og jeg kommer over og ) Tusen takk Fortsatt vooondt, så orker ikke sitte på pcn.. håper virkelig jeg slipper å trekke min er redd for tannlegen fra før av jeg jo! *løpeågjemmeseg* foresten nettet her har bestemt seg for å fungere bittelitt, så da er jeg innom kg en liten tur : Ja, det var/er seriøst grusomt...jeg gruer meg allerede til jeg skal trekke den neste om noen uker :dåne: Så fint da Håper du stikker innom i løpet av helgen da God bedring! Guriane blir aldri lei rosa-tråden vel Har vært syk, så jeg har ikke orket å vært innom rett og slett. Nakken og hodet mitt fikk nok av bøker og lesing, ble helt stiv. Var hos legen og greier, og jeg var visst "bare" overanstrengt. Begynner å bli bedre nå, men orker ikke sitte i samme stilling så lenge av gangen. Håper alt står bra til med deg! Guriiiiine Så fint å se deg igjen, jeg har savnet deg Huffda, masse trøst!!!! Du må bare hvile da, håper det blir fort bra Hvordan går det, Snusken? Huff, håper du ikke har det for vondt. :Du er vel hjemme? Ikke tatt opp plass for andre verdige trengende? Tuller : Hva skal jeg gjøre for å muntre deg opp? Jooo har vondt, men ikke tatt plassen til noen pleietrengende nei hehe..du kan synge en sang for meg? Dette går veien! Jeg kjenner han som scoret på straffen Jaaa, det gjorde det Oki, tøft
Guriane Skrevet 7. november 2010 #6197 Skrevet 7. november 2010 Tusen takk Fortsatt vooondt, så orker ikke sitte på pcn.. Guriiiiine Så fint å se deg igjen, jeg har savnet deg Huffda, masse trøst!!!! Du må bare hvile da, håper det blir fort bra Har du vært hos tannlegen?
kristian82 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6198 Skrevet 7. november 2010 Har du vært hos tannlegen? Jaaaa, trakk en visdomstann nede :dåne: Gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt....hadde det ikke vært for at jeg er voksen..gutt...og litt stor..så hadde jeg
kristian82 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6200 Skrevet 7. november 2010 jeg er glad i trøst å nå er det litt fortjent også Nå må jeg spise..eller "drikke" suppe :dåne: k82 blir jo mager av disse tanngreiene Men titter innom senere i kveld regner jeg med, ha en fin kveld folkens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå