kristian82 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6161 Skrevet 5. november 2010 :rødme: Du står det over, kjære Al har trukket 11 tenner Har du trukket en Kristian?? Oi da! Jeg har trukket masse tenner jeg også..MEEEEN bare 1 visdomstann oppe - det gikk bra - men den visdomstanna nede...OH MY FUCKING xxxxxx...jeg føler meg misbrukt...han vrengte kjeften sånn opp at det føltes på samme måte som å bli pressa ned i spagaten uten å være myk nok..4 sprøyter...nei, det var ikke nok....3 sprøyter til...ja...press press press, holde på tunga til k82 og nesten gjøre så han brekker seg, å der var den ute..da gjensto bare en klædd med antibiotika nedi hullet og en haug av jævla sying inne i kjeften :dåne: så jæævelig vemmelig Ikke spise drikke røyke på 2 timer Hun er her! Jeg så henne i Tolkningssak her for en tid tilbake Sikker? Føler meg som en stalker, bare håper hun har det bra
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2010 #6162 Skrevet 5. november 2010 Staakars deg. Hvordan står det til med tannpasienten?
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #6163 Skrevet 5. november 2010 Jeg har trukket masse tenner jeg også..MEEEEN bare 1 visdomstann oppe - det gikk bra - men den visdomstanna nede...OH MY FUCKING xxxxxx...jeg føler meg misbrukt...han vrengte kjeften sånn opp at det føltes på samme måte som å bli pressa ned i spagaten uten å være myk nok..4 sprøyter...nei, det var ikke nok....3 sprøyter til...ja...press press press, holde på tunga til k82 og nesten gjøre så han brekker seg, å der var den ute..da gjensto bare en klædd med antibiotika nedi hullet og en haug av jævla sying inne i kjeften :dåne: så jæævelig vemmelig Ikke spise drikke røyke på 2 timer Sikker? Føler meg som en stalker, bare håper hun har det bra OMG! Da er det ikke helt det samme som å trekke melketenner. Au!
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2010 #6164 Skrevet 5. november 2010 Er du nede for telling, K? Skal vi komme og syns synd på deg, og dulle litt med deg i samme slengen, eller er du egentlig på fest et sted i nærområdet og ikke sier noe til oss ganske medfølende og bekymrede vennene dine? Gi lyd om du kan?
kristian82 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6166 Skrevet 5. november 2010 Staakars deg. Hvordan står det til med tannpasienten? Takk takk Gjør vondt OMG! Da er det ikke helt det samme som å trekke melketenner. Au! Nei, det er ikke det samme Er du nede for telling, K? Skal vi komme og syns synd på deg, og dulle litt med deg i samme slengen, eller er du egentlig på fest et sted i nærområdet og ikke sier noe til oss ganske medfølende og bekymrede vennene dine? Gi lyd om du kan? Sånn halveis..men sitter da oppreist, foreløpig Jaaa, kom og dull med meg Hvor er du?
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #6167 Skrevet 5. november 2010 DER var du jo!!! Hvordan går det?
kristian82 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6168 Skrevet 5. november 2010 DER var du jo!!! Hvordan går det? Nja, gjør vooondt, men spiser paracett og prøver å ikke åpne munnen Der da? Ka drive du med
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #6169 Skrevet 5. november 2010 Uff da! Blåse på? Jeg gjør veldig lite. Er litt sliten egentlig. Men jeg orket heldigvis å ta oppvasken Så slipper jeg den i morgen!
kristian82 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6170 Skrevet 5. november 2010 Uff da! Blåse på? Jeg gjør veldig lite. Er litt sliten egentlig. Men jeg orket heldigvis å ta oppvasken Så slipper jeg den i morgen! så gode klemmer hjelper på..ja, blåse også Aha, fint det da, digg å bli ferdig med det. Har du fri imorgen da? Så det er helg for deg nå
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #6171 Skrevet 5. november 2010 *blåser på* Nei, jeg skal jobbe jeg Men det er ikke så lenge da
frk_fantasy Skrevet 5. november 2010 #6172 Skrevet 5. november 2010 Hihi, denne dagboka har jeg ikke sett før! Morsom! Har sitti og humret for meg selv en liten stund nå. Kreds til deg Kristian82!
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #6176 Skrevet 5. november 2010 KRISTIAN!!! Du har besøk, lille gutt!! Nei vel da.. Da får Al ta i mot da! Hihi, denne dagboka har jeg ikke sett før! Morsom! Har sitti og humret for meg selv en liten stund nå. Kreds til deg Kristian82!
kristian82 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6177 Skrevet 5. november 2010 *blåser på* Nei, jeg skal jobbe jeg Men det er ikke så lenge da Wiii Huffda, bra det ikke er lenge i alle fall NETTET ER MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONGO HER!!! Hihi, denne dagboka har jeg ikke sett før! Morsom! Har sitti og humret for meg selv en liten stund nå. Kreds til deg Kristian82! skal du være Så fint da Takk takk
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #6178 Skrevet 5. november 2010 Er det? Mongo? Nå? Uansett? Vi klikka mongo Nei da. Her er det faktisk noenlunde i dag. Men jeg skal snart køye. Så kan jeg sove i 9 timer
kristian82 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6179 Skrevet 5. november 2010 Er det? Mongo? Nå? Uansett? Vi klikka mongo Nei da. Her er det faktisk noenlunde i dag. Men jeg skal snart køye. Så kan jeg sove i 9 timer Ja, nettet mitt er heeelt mongo..klikker først på KG, så klikker det på alt annet :dåne: Jeg skal se på film tror jeg nå, logger av i alle fall, suuger å falle ut og inn av nettet hele tiden. Ja, du må sove godt så du er uthvilt imorgen for at du tok over mine vert(e) oppgaver da jeg var fraværende istad. Nok en stjerne i margen til Al Hade folkens, ha en fin helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå