Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:rødme:

Du står det over, kjære :kose: Al har trukket 11 tenner :opplyser:

Har du trukket en Kristian?? Oi da!

Jeg har trukket masse tenner jeg også..MEEEEN bare 1 visdomstann oppe - det gikk bra - men den visdomstanna nede...OH MY FUCKING xxxxxx...jeg føler meg misbrukt...han vrengte kjeften sånn opp at det føltes på samme måte som å bli pressa ned i spagaten uten å være myk nok..4 sprøyter...nei, det var ikke nok....3 sprøyter til...ja...press press press, holde på tunga til k82 og nesten gjøre så han brekker seg, å der var den ute..da gjensto bare en klædd med antibiotika nedi hullet og en haug av jævla sying inne i kjeften :dåne: så jæævelig vemmelig :grine: Ikke spise drikke røyke på 2 timer :sukk:

Hun er her! Jeg så henne i Tolkningssak her for en tid tilbake

Sikker? :sjenert: Føler meg som en stalker, bare håper hun har det bra :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Staakars deg. Hvordan står det til med tannpasienten? :klemmer:

Skrevet

Jeg har trukket masse tenner jeg også..MEEEEN bare 1 visdomstann oppe - det gikk bra - men den visdomstanna nede...OH MY FUCKING xxxxxx...jeg føler meg misbrukt...han vrengte kjeften sånn opp at det føltes på samme måte som å bli pressa ned i spagaten uten å være myk nok..4 sprøyter...nei, det var ikke nok....3 sprøyter til...ja...press press press, holde på tunga til k82 og nesten gjøre så han brekker seg, å der var den ute..da gjensto bare en klædd med antibiotika nedi hullet og en haug av jævla sying inne i kjeften :dåne: så jæævelig vemmelig :grine: Ikke spise drikke røyke på 2 timer :sukk: Sikker? :sjenert: Føler meg som en stalker, bare håper hun har det bra :sjenert:

OMG! Da er det ikke helt det samme som å trekke melketenner. Au!

:troest:

Skrevet

Er du nede for telling, K? Skal vi komme og syns synd på deg, og dulle litt med deg i samme slengen, eller er du egentlig på fest et sted i nærområdet og ikke sier noe til oss ganske medfølende og bekymrede vennene dine? Gi lyd om du kan? :sukk:

Skrevet

Staakars deg. Hvordan står det til med tannpasienten? :klemmer:

Takk takk :nigo: Gjør vondt :sur:

OMG! Da er det ikke helt det samme som å trekke melketenner. Au!

:troest:

Nei, det er ikke det samme ;)

:helen:

Er du nede for telling, K? Skal vi komme og syns synd på deg, og dulle litt med deg i samme slengen, eller er du egentlig på fest et sted i nærområdet og ikke sier noe til oss ganske medfølende og bekymrede vennene dine? Gi lyd om du kan? :sukk:

Sånn halveis..men sitter da oppreist, foreløpig :ler: Jaaa, kom og dull med meg :strix::klem:

:lete:

Hvor er du?

:vinke::klem:

Skrevet

DER var du jo!!! :strix: Hvordan går det?

:):hug:

Nja, gjør vooondt, men spiser paracett og prøver å ikke åpne munnen :sukk:

Der da? Ka drive du med :)

Skrevet

:troest: Uff da! :klem::klemmer: Blåse på? :kyss:

Jeg gjør veldig lite. Er litt sliten egentlig. Men jeg orket heldigvis å ta oppvasken :nigo: Så slipper jeg den i morgen!

Skrevet

:troest: Uff da! :klem::klemmer: Blåse på? :kyss:

Jeg gjør veldig lite. Er litt sliten egentlig. Men jeg orket heldigvis å ta oppvasken :nigo: Så slipper jeg den i morgen!

:helen: så gode klemmer hjelper på..ja, blåse også :strix::ler::kose:

Aha, fint det da, digg å bli ferdig med det. Har du fri imorgen da? Så det er helg for deg nå :)

Skrevet

:klemmer: *blåser på* ;)

Nei, jeg skal jobbe jeg :) Men det er ikke så lenge da

Skrevet

Hihi, denne dagboka har jeg ikke sett før!

Morsom! Har sitti og humret for meg selv en liten stund nå. Kreds til deg Kristian82! :skratte:

Skrevet

Jaaa, kom og dull med meg...

:smilyblomst::perebrus::husarbeid::gave::klem::duskedame:

:kokk:

Skrevet

:rope: KRISTIAN!!! Du har besøk, lille gutt!!

Nei vel da.. Da får Al ta i mot da!

Morsom! Har sitti og humret for meg selv en liten stund nå. Kreds til deg Kristian82! :skratte:

:velkommen::nigo:

Skrevet

:klemmer: *blåser på* ;)

Nei, jeg skal jobbe jeg :) Men det er ikke så lenge da

Wiii :helen:

Huffda, bra det ikke er lenge i alle fall :kose:

NETTET ER MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONGO HER!!!

:velkommen: skal du være :nigo:

Så fint da :fnise: Takk takk :)

:smilyblomst::perebrus::husarbeid:

:helen::klem:

:hoppe:

:danser:

Skrevet

Er det? Mongo? Nå? Uansett?

Vi klikka mongo :danser: Nei da. Her er det faktisk noenlunde i dag. Men jeg skal snart køye. Så kan jeg sove i 9 timer :strix:

Skrevet

Er det? Mongo? Nå? Uansett?

Vi klikka mongo :danser: Nei da. Her er det faktisk noenlunde i dag. Men jeg skal snart køye. Så kan jeg sove i 9 timer :strix:

Ja, nettet mitt er heeelt mongo..klikker først på KG, så klikker det på alt annet :dåne:

Jeg skal se på film tror jeg nå, logger av i alle fall, suuger å falle ut og inn av nettet hele tiden. Ja, du må sove godt så du er uthvilt imorgen :kose:

:helen: for at du tok over mine vert(e) oppgaver da jeg var fraværende istad. Nok en stjerne i margen til Al :)

Hade folkens, ha en fin helg :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...