Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

Det viktigste vil alltid være:

-Øyekontakt

-Smile

-Være hyggelig

-Og morsom

Hun må huske deg først av alt ;) Flørt litt, og se om du får noen respons. Trenger ikke være mer enn å holde blikket hennes litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hopp i det Kristian, si hun har et nydelig smil (eller hva du nå enn reagerer mest på) I verste fall gjør du dagen litt bedre for henne!

Hehe...nei, i VERSTE fall, kommer kjæresten hennes ut bak forhenget og har overhørt alle dine forsøk, og er faktisk butikksjefen selv! :fnise:

K: veldig dumt at jeg ikke er naboen din nå, for da kunne jeg blitt med deg i butikken og lekt "vanlig kunde" ved siden av deg, og sett hvor forbedringspotensialet lå, og hvor vi kunne gjøre framstøtet.

Jeg er en kløpper på å se kvinnfolks svakheter, og om det skulle vise seg å være DEG, ja så drar vi hjem og utarbeider en solid slagplan i tre eksemplarer, med nødløsning A, B + C i tilfelle at uventede kriser er i syningom.

Alt kan løses! Og lykke til, grabben. ;)

Endret av Margareth
Skrevet

:snurt

Sorry da, men du ga jo ingen råd :snurt:

Hopp i det Kristian, si hun har et nydelig smil (eller hva du nå enn reagerer mest på) I verste fall gjør du dagen litt bedre for henne!

Tjaaa...men hmm...vanskelig.

:eeeh: Hvorfor tror alle at jeg tenker koffert??

Kjør på K! Det er faktisk veldig kos hvis noen på butikken flørter

Jeg bare tullet med at du tenkte koffert da :ler: Ertet bare litt ;)

Ja, men hvordan få det fra det å flørte til å finne på noe en dag lissom...den overgangen der er vrien i en butikk. :sukk:

Ikke vær så nærtagen da, lille gutt :kose:

Jeg er faaaaaaen ikke liten :kjefte: :kjefte:

:hoho: Tuller altså :hug: på gode Al.

Det viktigste vil alltid være:

-Øyekontakt

-Smile

-Være hyggelig

-Og morsom

Hun må huske deg først av alt Flørt litt, og se om du får noen respons. Trenger ikke være mer enn å holde blikket hennes litt.

Sant og gode tips :Nikke: Men hvordan få det derfra til det neste lissom?

Hehe...nei, i VERSTE fall, kommer kjæresten hennes ut bak forhenget og har overhørt alle dine forsøk, og er faktisk butikksjefen selv!

K: veldig dumt at jeg ikke er naboen din nå, for da kunne jeg blitt med deg i butikken og lekt "vanlig kunde" ved siden av deg, og sett hvor forbedringspotensialet lå, og hvor vi kunne gjøre framstøtet.

Jeg er en kløpper på å se kvinnfolks svakheter, og om det skulle vise seg å være DEG, ja så drar vi hjem og utarbeider en solid slagplan i tre eksemplarer, med nødløsning A, B + C i tilfelle at uventede kriser er i syningom.

Alt kan løses! Og lykke til, grabben.

:fnise:

Fader da :sur: hadde jo vært kjempebra om du var naboen min, kunne vi lagt en utspekulert plan for å få henne :ler:

:helen::kose:

Skrevet

Jeg bare tullet med at du tenkte koffert da :ler: Ertet bare litt ;)

Ja, men hvordan få det fra det å flørte til å finne på noe en dag lissom...den overgangen der er vrien i en butikk. :sukk:

Jeg er faaaaaaen ikke liten :kjefte: :kjefte:

:hoho: Tuller altså :hug: på gode Al.

;)

Ja, jeg ser absolutt den (da tenker jeg på det med butikkflørten). Vrient det der. Hm...

Skrevet

Opp og hopp! :goodbye:

Ny dag og nye muligheter til å gjøre rampestreker! :fnise:

Skrevet

;)

Ja, jeg ser absolutt den (da tenker jeg på det med butikkflørten). Vrient det der. Hm...

:vinke:

Ja, det som er vrient :sukk: skulle jeg turt å spørt noe direkte, måtte hun i alle fall sendt utvetydige og konsekvente signaler i min favør...Av typen "hva syns du om trusa mi i dag?" :fnise: Neida, hun er ikke sånn (innbiller k82 seg :ler: )

:Gjesp::natti:

:vinke:

Opp og hopp! :goodbye:

Ny dag og nye muligheter til å gjøre rampestreker!

Ja, jeg er glad i rampestreker. :)

Skrevet

Hai,K! :goodbye: Hatt det bra i dag?

Skrevet

Hai,K! :goodbye: Hatt det bra i dag?

:vinke: Ja :) Grooer meg littebittepitte grann til å trekke en visdomstann nede denne uka men :redd::sukk:

Skrevet

Er jo ingen her jo :sukk:

Å Guriane er jo borte...håper det ikke har skjedd noe...bare at hun er drittlei rosatråden..får satse på det. :sukk:

Neinei, på tide å trene litt. :hoppe:

Trolljegeren, noen som har sett den? Ser tøff ut :arwen:

Skrevet (endret)

Ikke sett den ennå nei, men regner med at jeg skal.

Visdomsjeksler er ikke å spøke med... Jeg har kvittet meg med tre av fire. Èn vokste fordundre meg ut igjen. Sånt kan skje sa tannlegen min. Kanskje har du også et lager under tennene dine, som bare ligger der og vaker og venter på å få poppe opp og gjøre dobbel skade! :lur:

*nei NÅ må jeg gi meg asså!* :skratte:

Hilsen hun som for tiden går under navnet "ingen".... :sukk:

Endret av Margareth
Skrevet

Ikke sett den ennå nei, men regner med at jeg skal.

Visdomsjeksler er ikke å spøke med... Jeg har kvittet meg med tre av fire. Èn vokste fordundre meg ut igjen. Sånt kan skje sa tannlegen min. Kanskje har du også et lager under tennene dine, som bare ligger der og vaker og venter på å få poppe opp og gjøre dobbel skade! :lur:

*nei NÅ må jeg gi meg asså!* :skratte:

Hilsen hun som for tiden går under navnet "ingen".... :sukk:

Sorry, mente det ikke sånn Mar :blomst:

Huff, da dør jeg..om det kommer flere tenner under de jeg skal trekke :redd: Tuller du?? :redd:

Har ikke sett trolljegeren, men skal! :)

:vinke: gleder meg til den kommer på dvd.

Boardwalk Empire anbefales sterkt :opplyser:

Det er notert! Men hvor ser du den nå ???

Gjest hogwash
Skrevet

Det er notert! Men hvor ser du den nå ???

Ehm, er ikke alt som er lov å diskutere på KG... :regler:

Skrevet

Aha, jeg skjønner :Nikke:

Skrevet

Pøh! Dere må bare diskutere sånn som Mahareth og jeg gjør. Vi poster og sletter etterpå :opplyser:

:ninja:

Skrevet (endret)

:flekke:

:dådyrøyne:

Psst! Det er ikke ofte Al flekker ræv altså! Ta det til deg, Kristian!

Endret av Alyah
Skrevet

Pøh! Dere må bare diskutere sånn som Mahareth og jeg gjør. Vi poster og sletter etterpå :opplyser:

:ninja:

Smart :jepp:

:flekke:

:dådyrøyne:

Psst! Det er ikke ofte Al flekker ræv altså! Ta det til deg, Kristian!

Hmmm...kan jo tolkes på 2 måter..enten har jeg vært slem (og du skal hevne deg)..men det er jo usaklig siden du vet jeg liker :flekke: og da er det andre alternativet at du vil være snill mot meg..i så fall :helen: ...eller det tredje alternativet at du er k*t...huff....så mange muligheter, men ingen fasit :sukk:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...