Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke om Boardwalk Empire er verdt en titt :opplyser:

http://www.imdb.com/title/tt0979432/

Jeg tror den er verdt en titt as :jepp: Liker den mafia greia :jepp: Men har ikke den kanalen den går på, og tar vel lang tid før en får kjøpt de på dvd vil jeg tro. :sur:

Gleder meg til den sopranos filmen kommer jeg..den som lissom skal runde av (den latterlige slutten på serien) men er jo lenge siden jeg har sett den nå, sånn sett har en jo mistet feelingen.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har også troen på den, HBO er vanligvis et godt tegn, Buschemi er vanligvis et godt tegn og folka bak sopranos er vanligvis et godt tegn. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har også troen på den, HBO er vanligvis et godt tegn, Buschemi er vanligvis et godt tegn og folka bak sopranos er vanligvis et godt tegn. :tommelsmil:

Ja, helt enig. :jepp:

Megan fox har kommet/kommer med ny film snart også :sikle: tror den er dårlig, men hun er jo med så :ler:

Skrevet

Næmmen! Tenk å snike seg inn til en dame og ta bilder på det viset...ser du ikke at hun ble så forfjamset at hun røsket ned dusjforhenget for å skjule seg i ren befippelse over at en fremmed kar (og NU altså hele internettet) får tilgang til hennes nyutsprungne attributter???

*pustogpes - lang setning der... :jepp: *

Fyss og fyss, Kristian! :nei:

Skrevet

Mhm... Sopranosfolk + Buschemi = Utsøkt resultat! Støtter saken.
Skrevet

Mhm... Sopranosfolk + Buschemi = Utsøkt resultat! Støtter saken.

Definitivt! Blir spennende å se dette her :jepp:

Skrevet

Næmmen! Tenk å snike seg inn til en dame og ta bilder på det viset...ser du ikke at hun ble så forfjamset at hun røsket ned dusjforhenget for å skjule seg i ren befippelse over at en fremmed kar (og NU altså hele internettet) får tilgang til hennes nyutsprungne attributter???

*pustogpes - lang setning der... :jepp: *

Fyss og fyss, Kristian! :nei:

:fnise: jeg vet jeg vet, skal skjerpe meg.

Definitivt! Blir spennende å se dette her :jepp:

:vinke: skjer a Virre :)

Hvor i alle dager er Gurine enn da :sukk: Håper det ikke har skjedd noe :trist: kom innom a Guriiine :sjenert:

Skrevet

Skjer ikke stort her.. Den lille spiren i magen gjør sitt beste for at jeg skal ligge rett ut så er voldsomt sofasliter for tida :ler:

Skrevet

Hmm...har visst ikke fått med meg historien om spirer og denslags jeg...når ser den dagens lys? :)

Skrevet

Skjer ikke stort her.. Den lille spiren i magen gjør sitt beste for at jeg skal ligge rett ut så er voldsomt sofasliter for tida :ler:

:strix: :strix: masse congrats :klem:

Du får bare ligge og kose deg da (kommandere folk til å hente ting osv) :ler:

Skrevet

Jeg tar en liten pause. Dusjen kaller! :jepp:

Gjest hogwash
Skrevet

Ja, helt enig. :jepp:

Jeg likte episode 1 :jepp:

Syntes de traff bra med stemningen.

Skrevet

Takker for :klemmer: skjønne gutten! :)

Har bare hørt positivt om Boardwalk ass'. :tommelopp: Skal observeres den ja! :)

Skrevet

Jeg likte episode 1 :jepp:

Syntes de traff bra med stemningen.

Aha, fått sett den alt altså. Begynte den nå? På canal pluss eller sånn?

Jeg skal kjøpe den på biit jeg :jepp: men den har ikke kommet ut der enda.

Takker for :klemmer: skjønne gutten! :)

Har bare hørt positivt om Boardwalk ass'. :tommelopp: Skal observeres den ja! :)

:vinke: hvordan er formen Al? :klem:

Skrevet

Ikke så verst, må jeg si :) Men kunne litt ønske at det var helg snart :fnise: Gleder meg til å kunne sove lenge på søndag :)

Og deg da?

:klemmer:

Skrevet (endret)

Ikke så verst, må jeg si :) Men kunne litt ønske at det var helg snart :fnise: Gleder meg til å kunne sove lenge på søndag :)

Og deg da?

:klemmer:

Oki, det er jo bra :jepp: Ja, helgen er sweeeeet :strix: Gleder meg jeg også (lover dårlig siden det bare er mandag :ler: )

Joda, det går ganske så bra. :):kose:

Endret av kristian82
Skrevet

Ja, sant! :skratte: Jeg har jo pokker meg 5 arbeidsdager igjen :fnise: Hvordan skal dette gå???

Skrevet

Ja, sant! :skratte: Jeg har jo pokker meg 5 arbeidsdager igjen :fnise: Hvordan skal dette gå???

Vi får ta et minutt av gangen :fnise: så er det nok langsovekoseseglørdagsøndag før vi aner :nigo:

Åååå...i går så jeg butikk jenta igjen :sukk: :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...