Gjest hogwash Skrevet 1. november 2010 #6061 Skrevet 1. november 2010 Du kan sjekke om Boardwalk Empire er verdt en titt http://www.imdb.com/title/tt0979432/
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6062 Skrevet 1. november 2010 Du kan sjekke om Boardwalk Empire er verdt en titt http://www.imdb.com/title/tt0979432/ Jeg tror den er verdt en titt as Liker den mafia greia Men har ikke den kanalen den går på, og tar vel lang tid før en får kjøpt de på dvd vil jeg tro. Gleder meg til den sopranos filmen kommer jeg..den som lissom skal runde av (den latterlige slutten på serien) men er jo lenge siden jeg har sett den nå, sånn sett har en jo mistet feelingen.
Gjest hogwash Skrevet 1. november 2010 #6063 Skrevet 1. november 2010 Jeg har også troen på den, HBO er vanligvis et godt tegn, Buschemi er vanligvis et godt tegn og folka bak sopranos er vanligvis et godt tegn.
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6064 Skrevet 1. november 2010 Jeg har også troen på den, HBO er vanligvis et godt tegn, Buschemi er vanligvis et godt tegn og folka bak sopranos er vanligvis et godt tegn. Ja, helt enig. Megan fox har kommet/kommer med ny film snart også tror den er dårlig, men hun er jo med så
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6065 Skrevet 1. november 2010 Siden Gurine ikke er her, får jeg nøye meg med http://withoutmake.com/wp-content/uploads/2009/08/megan-fox-panties-2.png :rødme:
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2010 #6066 Skrevet 1. november 2010 Næmmen! Tenk å snike seg inn til en dame og ta bilder på det viset...ser du ikke at hun ble så forfjamset at hun røsket ned dusjforhenget for å skjule seg i ren befippelse over at en fremmed kar (og NU altså hele internettet) får tilgang til hennes nyutsprungne attributter??? *pustogpes - lang setning der... * Fyss og fyss, Kristian!
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2010 #6067 Skrevet 1. november 2010 Jeg har også troen på den, HBO er vanligvis et godt tegn, Buschemi er vanligvis et godt tegn og folka bak sopranos er vanligvis et godt tegn. Mhm... Sopranosfolk + Buschemi = Utsøkt resultat! Støtter saken.
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #6068 Skrevet 1. november 2010 Mhm... Sopranosfolk + Buschemi = Utsøkt resultat! Støtter saken. Definitivt! Blir spennende å se dette her
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6069 Skrevet 1. november 2010 Næmmen! Tenk å snike seg inn til en dame og ta bilder på det viset...ser du ikke at hun ble så forfjamset at hun røsket ned dusjforhenget for å skjule seg i ren befippelse over at en fremmed kar (og NU altså hele internettet) får tilgang til hennes nyutsprungne attributter??? *pustogpes - lang setning der... * Fyss og fyss, Kristian! jeg vet jeg vet, skal skjerpe meg. Definitivt! Blir spennende å se dette her skjer a Virre Hvor i alle dager er Gurine enn da Håper det ikke har skjedd noe kom innom a Guriiine
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #6070 Skrevet 1. november 2010 Skjer ikke stort her.. Den lille spiren i magen gjør sitt beste for at jeg skal ligge rett ut så er voldsomt sofasliter for tida
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2010 #6071 Skrevet 1. november 2010 Hmm...har visst ikke fått med meg historien om spirer og denslags jeg...når ser den dagens lys?
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6072 Skrevet 1. november 2010 Skjer ikke stort her.. Den lille spiren i magen gjør sitt beste for at jeg skal ligge rett ut så er voldsomt sofasliter for tida :strix: masse congrats Du får bare ligge og kose deg da (kommandere folk til å hente ting osv)
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2010 #6073 Skrevet 1. november 2010 Jeg tar en liten pause. Dusjen kaller!
Gjest hogwash Skrevet 1. november 2010 #6074 Skrevet 1. november 2010 Ja, helt enig. Jeg likte episode 1 Syntes de traff bra med stemningen.
Gjest Katee Skrevet 1. november 2010 #6075 Skrevet 1. november 2010 Takker for skjønne gutten! Har bare hørt positivt om Boardwalk ass'. Skal observeres den ja!
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6076 Skrevet 1. november 2010 Jeg likte episode 1 Syntes de traff bra med stemningen. Aha, fått sett den alt altså. Begynte den nå? På canal pluss eller sånn? Jeg skal kjøpe den på biit jeg men den har ikke kommet ut der enda. Takker for skjønne gutten! Har bare hørt positivt om Boardwalk ass'. Skal observeres den ja! hvordan er formen Al?
Gjest Katee Skrevet 1. november 2010 #6077 Skrevet 1. november 2010 Ikke så verst, må jeg si Men kunne litt ønske at det var helg snart Gleder meg til å kunne sove lenge på søndag Og deg da?
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6078 Skrevet 1. november 2010 (endret) Ikke så verst, må jeg si Men kunne litt ønske at det var helg snart Gleder meg til å kunne sove lenge på søndag Og deg da? Oki, det er jo bra Ja, helgen er sweeeeet Gleder meg jeg også (lover dårlig siden det bare er mandag ) Joda, det går ganske så bra. Endret 1. november 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 1. november 2010 #6079 Skrevet 1. november 2010 Ja, sant! Jeg har jo pokker meg 5 arbeidsdager igjen Hvordan skal dette gå???
kristian82 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6080 Skrevet 1. november 2010 Ja, sant! Jeg har jo pokker meg 5 arbeidsdager igjen Hvordan skal dette gå??? Vi får ta et minutt av gangen så er det nok langsovekoseseglørdagsøndag før vi aner Åååå...i går så jeg butikk jenta igjen :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå