Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

*legge ut skjulte, litt sterke boksåpnere strategisk plassert, til hjelp for hoggen, hihi....*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*legge ut skjulte, litt sterke boksåpnere strategisk plassert, til hjelp for hoggen, hihi....*

:hakeslepp:

:grine: Føler meg ikke trygg :sukk: Du er slem Mar :kjefte:

Skrevet

Hehe...jeg føler meg i grunnen som en skikkelig velassortert party-fikser i kveld...lol

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har hjulpet folk med både ringbrynje og plate mail før, så trenger ikke sånt Margareth, men takk for støtten :lur:

Skrevet

Hehe...jeg føler meg i grunnen som en skikkelig velassortert party-fikser i kveld...lol

:nei::sukk::sukk::sukk::sukk::sukk:

Skrevet

Jeg har hjulpet folk med både ringbrynje og plate mail før, så trenger ikke sånt Margareth, men takk for støtten :lur:

Der er han :hakeslepp:

*stiller meg med rompa mot veggen* :grine:

Ha deg ut, fysj, vekk, gå uttt :rope::grine:

Skrevet

Er ikke mine tjenester ønsket, nei?? :tristbla: Ok. Ok. Jeg skjønner når jeg bør forlate temaet. Det var godt ment. Veel, kanskje mere godtvondt ment da, hehe... ;)

Skrevet

*stiller meg med rompa mot veggen*

...men legger tydeligvis ikke merke til den lille luka som kan åpnes innover i veggen der.... :skratte:
Skrevet

Er ikke mine tjenester ønsket, nei?? :tristbla: Ok. Ok. Jeg skjønner når jeg bør forlate temaet. Det var godt ment. Veel, kanskje mere godtvondt ment da, hehe... ;)

Du kan stille deg i skammekroken! Du får ikke lov å sitte på de rosa fløyelsputene med meg og de andre jentene :snurt:

Skrevet

...men legger tydeligvis ikke merke til den lille luka som kan åpnes innover i veggen der.... :skratte:

:hakeslepp:

SKAMMEKROKEN, NÅ! :kjefte:

Skrevet

Wuff! lol

Skrevet

Hogwash og Mar anses fra dette sekund å være "person non grata"

Skrevet

:klø:

Hvaskjera'???

Hogwash prøver seg på meg og Mar forsøker å medvirke til at han skal lykkes! :opplyser:

Så godt du er tilbake Appifany :klem:

Skrevet

*holder armene mine trygt rundt k82 og stirrer stygt på de som nærmer seg han*

Skrevet

*pustpes-pustpes* Jeg vet ikke. Jeg har akkurat kommet meg løs fra fangenskap satt i system av min serdeles onde eneggede tvilling Garmareth.

Hun har antagelig gjort forskrekkelig mye ugagn i mitt navn. Jeg iler inn i trapesen og spør ærbødigst i alle retninger: hva har hun stelt i stand NÅ da?

Og ber samtidig om tusen ganger unskyldning i høyeste potens. *bukke og bli i den underdaninge posituren i påvente av en oppklaring*

p.s. ligg unna akterspeilet mitt!!! :nei:

Gjest hogwash
Skrevet

Pakken synes din usikkerhet var sjarmerende :opplyser:

Jeg har informert ham om at du har en fantasi om å bli tatt hardt og brutalt.

Skrevet

*pustpes-pustpes* Jeg vet ikke. Jeg har akkurat kommet meg løs fra fangenskap satt i system av min serdeles onde eneggede tvilling Garmareth.

Hun har antagelig gjort forskrekkelig mye ugagn i mitt navn. Jeg iler inn i trapesen og spør ærbødigst i alle retninger: hva har hun stelt i stand NÅ da?

Og ber samtidig om tusen ganger unskyldning i høyeste potens. *bukke og bli i den underdaninge posituren i påvente av en oppklaring*

p.s. ligg unna akterspeilet mitt!!! :nei:

Person non grata, din melding vises ikke til mottageren.

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...