Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt at folk rundt meg får plutselige lattersalver til å smelle i veggene...

Skrevet

Herregud for noen herlige mennesker dere er :ler:

Jeg tror jeg skal starte min egen tråd om rødhårede gutter jeg. Fortrinnsvis på singelforumet. Jeg tror det kan bli bra :opplyser:

Og Kristian, you have no power over me :nigo: Jeg snakker om akkurat det jeg vil. 'cuz I'm a maniac, MAAAANIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:fnise::hug:

Ja, ikke i min tråd i alle fall :jolie:

Pss :pisk::ler:

Jeg skjønner ikke noe her nå :

:troest:

:fnise:

Ikke jeg heller, så jeg bare skriver noe drit :hoho:

:ler: Takk for det.

Den ligger på singelforumet. det er en kjempelang tråd om det dramtiske forholdet han har hatt til en gift dame

Jeg har hatt min del av sinte innlegg der ja :

:dåne: trodde ikke han var så dobbeltmoralsk.

Hva? Blir du ikke opphisset av meg og Kristian? :hakeslepp:

Seff blir hun det, det bli jo alle damer :jolie: Det er bare noen jenter som ikke helt er klar over det, da må man bare overbevise de :jolie:

Skrevet

Noteringsdags:

Jeg noterer meg at noen drømmer er mer skøy enn andre. I natt drev jeg og kledde av en snerten snelle midt i byen på høylys dag. Slet litt med bhn, så våknet jeg. Undrer hva mine planer hadde vært om jeg ikke våknet. :vetikke:

Jeg noterer meg at jeg elsker pepperkaker.

Jeg noterer meg at jeg noen ganger har aggresive tendenser, så takk gud for en robust selvkontroll.

Jeg noterer meg at (det er fakta) at alkoholrelaterte skader er store i omgang og variasjon. På et program jeg så fra Sverige hadde urologen fått inn fulle gutter, som i fylla, med ståk*kk hadde klart å falt/gått på en dør med det resultat at lillemann/storemann (alt ettersom han har rødt hår eller ikke) rett og slett knakk. Knekker den blir den som en aubergin (den der frukten/grønnsaken) og er vond som f***. Da hadde jeg dødd!!!

Jeg noterer meg at jeg kan ha kamelontendenser, men forsvarer meg med at det er påkrevd i dagens samfunn.

Jeg noterer meg at jeg kan se hvilken som helst film og syns den er :strix: så lenge Rachael Mcadams er med.

Jeg noterer meg at jeg så en kar på tv i går som hadde Megan fox tatovert på sitt eget bryst. Tror du han da ser seg selv i speilet og ..... etter dama på brystet hans?

Jeg noterer meg at når jeg har trent mye rygg, rett etter trening, ja, da har jeg vinger som jeg neesten kan fly med. :jolie:

Jeg noterer meg at jeg er glad jeg ikke er direkte avhengig av andre mennesker for egen lykke og trives i mitt eget selskap.

Jeg noterer meg også muligheten for å adoptere en liten jente, og en dobbermann, men jeg er usikker på hvilken rekkefølge jeg bør gjøre det i.

Skrevet

Så koselig å lese sort på hvitt at vi nok har ett og annet til felles, K. Jeg har nemlig også en ganske robust fjernkontroll, jeg hadde dødd hvis auberginene mine hadde knukket og jeg kunne godt ha tenkt meg en liten hund jeg også.

Inni er vi like, men det er utenpå! :)

Skrevet

Så koselig å lese sort på hvitt at vi nok har ett og annet til felles, K. Jeg har nemlig også en ganske robust fjernkontroll, jeg hadde dødd hvis auberginene mine hadde knukket og jeg kunne godt ha tenkt meg en liten hund jeg også.

Inni er vi like, men det er utenpå! :)

:fnise:

:hug:

Skrevet

Syns vi har det veldig koselig akkurat nå jeg. :)

Skrevet

Jeg liker noteringene dine Kristian! :klem:

:natti:

Skrevet

:hjerte::klem:

Leste notatene dine med stor interesse. Du er jammen en tenker og en stor observatør :Nikke:

jeg er imponert. nesten som jeg ønsket :bryllup: og :babyjente:

med deg. :rødme: :forvirra:

Skrevet

Er gøy med disse listene dine K. Du er egentlig ganske gøy :):klem:

Skrevet (endret)

:klemmer:

:klem:

Jeg liker noteringene dine Kristian! :klem:

:natti:

:helen::klem:

Leste notatene dine med stor interesse. Du er jammen en tenker og en stor observatør :Nikke:

jeg er imponert. nesten som jeg ønsket :bryllup: og :babyjente:

med deg. :rødme: :forvirra:

:skratte: Så hyggelig Faithy :hug:

Er gøy med disse listene dine K. Du er egentlig ganske gøy :):klem:

:helen::klem:

Så snille dere er alle sammen :bolledeig:

:rope: Guriiiiiiane hvor har du gjemt deg :lete:

Endret av kristian82
Skrevet

Ikke alle :lur:

Psf *pirker og stikker Hogwash i siden med en spikket bjørke pølsepinne *

God helg !!!

U2 :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...