Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppgave: plasser R`en der hvor den hører hjemme:

Jeg...eh...kjente èn kar som faktisk hadde bare èn p*ikk. Den var stor og han klarte seg med den alikevel.

---

Dette er ikke obsternasighet på noe vis, men et forsøk på forsonings-lek og håp om at straffen må stå i forhold til den påståtte forbrytelse. Akkurat nå hadde en liten boks med "de fryktelig vonde Kung Oscars Pepparkakor" vært en gangbar straff som jeg hadde satt litt pris på. Jeg er en selvplager som liker å dyppe dem i iskald melk. Pepperkakene, altså.

Hva behager :kjefte::regler:

Den var stor? Da var det jo ikke en rødings til kar du snakker om IGJEN :sur: ?

Pssf, aldri i verden om du får pepperkaker :snurt: Skal pønske ut passende straff til i morgen.

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jeg skjønner at lysene har begynt å blinke for lenge siden og jeg drikker ut og går hjem. Natta. ;)

Skrevet
:ler: Du må ikke erte Kristian når han er nærtagen..
Skrevet (endret)

Hva behager :kjefte::regler:

Den var stor? Da var det jo ikke en rødings til kar du snakker om IGJEN :sur: ?

Nei, nei, nei...han var IKKE rød...han var BLÅ...nei, filler`n! Han....altså, det var pRikken jeg snakket om her!

*få full stopp på argumentene når jeg ser det yberblikket til trådens herre og mester*

Javel, sir..... Neivel, sir. Skal bli. God natt.

*rygge bukkende ut forumdøren med hodet ned og rumpetten opp...*

Endret av Margareth
Skrevet

Og SÅ sier jeg godmorgen og begynner å tørke støv og vanne planter i denne tråden. :)

Gjest hogwash
Skrevet

JA

OG

LIIIIIITEN TISS

Så det så :jolie:

:ler:

Nå kommer halve Irland på døra di K! :opplyser:

Skrevet

Å? Er det virkelig sant?!? Hurra! :goodbye: Jeg skal trave rundt døra til K og ta med meg den største sommerfuglfangeren som er å oppdrive i butikken. I say NO more! lol

Skrevet (endret)

:Du må ikke erte Kristian når han er nærtagen..

Hør på Mia :Nikke:

Nei, nei, nei...han var IKKE rød...han var BLÅ...nei, filler`n! Han....altså, det var pRikken jeg snakket om her!

*få full stopp på argumentene når jeg ser det yberblikket til trådens herre og mester*

Javel, sir..... Neivel, sir. Skal bli. God natt.

*rygge bukkende ut forumdøren med hodet ned og rumpetten opp...*

Hmmm....vurderer straff.

Og SÅ sier jeg godmorgen og begynner å tørke støv og vanne planter i denne tråden. :)

Dette er god oppførsel, jeg tar det med i vurderingen :jolie:

Nå kommer halve Irland på døra di K!

Ikke si sånn da Hog :redd:

Går ut i fra at de forstår tull og tøy i Irland også :ler:

Å? Er det virkelig sant?!? Hurra! :goodbye: Jeg skal trave rundt døra til K og ta med meg den største sommerfuglfangeren som er å oppdrive i butikken. I say NO more! lol

:hakeslepp: Nå jeg endelig trodde du hadde lært :sukk:

Straff - Du må skrive "Rosa k82 åtti to, han er good som gull. Vakker som en løvetann, mandig som en sommerfugl. Alle hvor enn han går, bøyer seg i ærbødighet, for den vakre gladitor - k82 k82 k82 - enhver frøken begjærer han, og viser gledelig fr"a"m sine :flekke: i håp om å bli en av de chosen one. Dette må du skrive 4 ganger, en gang i min dagbok, 1 gang i Al, 1 gang i Appi og 1 gang i Mia sin. :jolie:

Du har 8 timer på deg. Etter utført straff venter en tilgivelsesstund med k82 hvor vi skal drikke rødvin (jeg skal drikke rød saft)og spise druer, i en haug av rosafløyelsesmyke puter foran peisen. Dresscode på deg - blondeundertøy :jolie:

Huff :fnise: Guriane..kom tilbake da..du må komme og holde meg i ørene :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

HØR- HØR!

"Rosa k82 åtti to, han er good som gull. Vakker som en løvetann, mandig som en sommerfugl. Alle hvor enn han går, bøyer seg i ærbødighet, for den vakre gladitor - k82 k82 k82 - enhver frøken begjærer han, og viser gledelig fr"a"m sine :flekke: i håp om å bli en av de chosen one.

...og når det gjelder dresskoden: jeg har bare undertøy med hampbesetning, går det?

Skrevet (endret)

HØR- HØR!

"Rosa k82 åtti to, han er good som gull. Vakker som en løvetann, mandig som en sommerfugl. Alle hvor enn han går, bøyer seg i ærbødighet, for den vakre gladitor - k82 k82 k82 - enhver frøken begjærer han, og viser gledelig fr"a"m sine :flekke: i håp om å bli en av de chosen one.

...og når det gjelder dresskoden: jeg har bare undertøy med hampbesetning, går det?

Flink du er :klappe:

Hmmm..hampbesetning hva er det? :jolie:

Jeg skal foreta en kontrollrunde nå, se om du har skrevet det i de andre trådene også. :regler:

Kontrollrunden er ferdig. Du har vært meget flink :blomst:

Endret av kristian82
Skrevet

:hoho:

Skjønte ingenting av innlegget i boken min så måtte rett hit å sjekke hva som foregikk!

Skrevet

Appi: det som foregikk var ganske enkelt en sliten borger som gjør sin tunge plikt... Vi har visst ikke behaget Herren i det siste og måtte gå noen strafferunder. :sjenert:

K: Jeg tar på meg de beste bommullsmamelukkene ala oldemor, med hampsløyfer på (fattigmannspynt)...er det ok, eller? Garanterer deg en opplevelse du ikke har sett makan til før i dine levedager... :jepp:

Skrevet

Høyst besynderlig, men her er det folketomme gater altså...ingen å leke med...enda jeg trodde at...jaja, jeg får vel inse fakta og logge av likegodt. Kan trøstestrikke litt i min ensomhet jeg. Hade da.... :kaffekopp::tristbla:

Skrevet (endret)

Skjønte ingenting av innlegget i boken min så måtte rett hit å sjekke hva som foregikk!

:fnise:

Appi: det som foregikk var ganske enkelt en sliten borger som gjør sin tunge plikt... Vi har visst ikke behaget Herren i det siste og måtte gå noen strafferunder. :sjenert:

K: Jeg tar på meg de beste bommullsmamelukkene ala oldemor, med hampsløyfer på (fattigmannspynt)...er det ok, eller? Garanterer deg en opplevelse du ikke har sett makan til før i dine levedager... :jepp:

Ja, det høres bra ut :fnise:

Høyst besynderlig, men her er det folketomme gater altså...ingen å leke med...enda jeg trodde at...jaja, jeg får vel inse fakta og logge av likegodt. Kan trøstestrikke litt i min ensomhet jeg. Hade da.... :kaffekopp::tristbla:

Huffda :troest:

Forventer at du møter opp 00.00 for vin (saft) og druer, beklager jeg ikke rakk det tidligere idag men jeg er en travel hersker. :nigo:

:skratte:

Endret av kristian82
Skrevet

Herregud for noen herlige mennesker dere er :ler:

Jeg tror jeg skal starte min egen tråd om rødhårede gutter jeg. Fortrinnsvis på singelforumet. Jeg tror det kan bli bra :opplyser:

Og Kristian, you have no power over me :nigo: Jeg snakker om akkurat det jeg vil. 'cuz I'm a maniac, MAAAANIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg lurer litt på hva Steinar har å si om rødt hår!

:dåne:

:kjefte:

(tåler ikke den fyren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...