Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

And im gonna keep on loving youuuu :plystre: Megan,Kate, Rachel :plystre: And i meant every word I said when I said that I love you :plystre::bolledeig:

Skrevet

Yeah for brunt hår! :nigo: Men rødt is to die for :strix:

:rope: GI MEG EN RØDHÅRET GUTT!!!

Skrevet

Jeg synes mørkt hår er penest på gutter :opplyser: Jeg synes Rachel McAddams er søtest av de 3 jentene, Kristian.

Skrevet

Yeah for brunt hår! :nigo: Men rødt is to die for :strix:

:rope: GI MEG EN RØDHÅRET GUTT!!!

:dåne: du er så rar :fnise:

Jeg synes mørkt hår er penest på gutter :opplyser: Jeg synes Rachel McAddams er søtest av de 3 jentene, Kristian.

Hun er veldig søt ja :rødme: Men jeg liker de alle 3 likt :ler:

Skrevet

Jeg likte minst hun der rare. Hun fra Transformers-filmen. Eller noe sånt.

Skrevet

Jeg likte minst hun der rare. Hun fra Transformers-filmen. Eller noe sånt.

:hakeslepp: Mia, akkurat det får du ikke lov å si i min rosa tråd. Du kan ikke komme og si "hun rare" om Megan Fox :dåne: Hun er jo 1 av 4 av verdens vakreste i k82 sitt univers jo :grine:

Skrevet
:sjenert: hun hadde litt vel mye sminke på det bildet.. kanskje jeg endrer mening hvis jeg ser et annet bilde av henne.
Skrevet (endret)

:sjenert: hun hadde litt vel mye sminke på det bildet.. kanskje jeg endrer mening hvis jeg ser et annet bilde av henne.

...og ei ti watts pære i lampa?

moah moah moah.... :skratte:

Endret av Margareth
Skrevet

...og ei ti watts pære i lampa?

moah moah moah.... :skratte:

Fyyy :pisk:

Skrevet

Hun hadde stygge silikonpupper iallefall. Men hun er pen ja. Absolutt. Men alle kan jo sminke seg pene.

Skrevet (endret)

Eh...det aner meg at jeg gikk en cm over streken i min tidligere kommentar og trekker den tilbake med øyeblikelig virkning. *bukke ærbødigst*

*åhh....den daskinga...litt lengre opp og til høyre, pliis?* lol

Endret av Margareth
Skrevet

Hun hadde stygge silikonpupper iallefall. Men hun er pen ja. Absolutt. Men alle kan jo sminke seg pene.

Omg :dåne: Nå får du se å gi deg :roll: Hun har ikke stygge pupper (silikon eller ei) og neeei, alle kan IKKE sminke seg Megan fox pen med Megan fox kropp nei :regler:

Skrevet

Eh...det aner meg at jeg gikk en cm over streken i min tidligere kommentar og trekker den tilbake med øyeblikelig virkning. *bukke ærbødigst*

Du er tilgitt :kose:

:fnise:

Skrevet

Personlig liker jeg gutter og menn for den de er,- ikke det de har...

Skrevet

:snurt: Jeg rar? Megan Fox nei, men Al?! Ja, hun er rar hun. DU er ikke rødhåret, vet jeg!

:sur:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...