Gjest Katee Skrevet 22. oktober 2010 #5781 Skrevet 22. oktober 2010 Åååh, Band of Brothers :rødme: Beste serien ever!!!! *Huske å se den igjen* Kos deg masse Alt bra Virre? Nå må jeg logge av..For rastløs til å sitte rolig..Jeg hører malbro lightsen på meg fra kjøkkenet...eller ikke rope da...de mer visker søtt og lekent...og kjærlig "komme da k82 k82222" fløyelsmykt Ha en fin helg folkens Jeg skal bli lottomillionær i morgen, og som kjent så drøpper det på klokkern når det regner på presten Drøpper det litt på Al? Ha det vennen!
Guriane Skrevet 22. oktober 2010 #5786 Skrevet 22. oktober 2010 Mia. Skjer det noe spennende hos deg i kveld da?
mia83 Skrevet 22. oktober 2010 #5787 Skrevet 22. oktober 2010 gikk akkurat ut gjennom døra.. Han skal jobbe i natt.. så her sitter jeg i ensom majestet.. Du da?
Gjest Katee Skrevet 22. oktober 2010 #5788 Skrevet 22. oktober 2010 Kos deg på byen Al! Takker, min engel Fin lørdag til deg også!
Guriane Skrevet 22. oktober 2010 #5790 Skrevet 22. oktober 2010 gikk akkurat ut gjennom døra.. Han skal jobbe i natt.. så her sitter jeg i ensom majestet.. Du da? Kjedelig da. Skjer ikke så mye hos meg heller. Ingen som har gått hverken inn eller ut av døra mi egentlig i like måte!
kristian82 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5791 Skrevet 23. oktober 2010 Drøpper det litt på Al? Ha det vennen! Det gjør det såklart Shake that ass, show mee what you got K82 ser for seg Gurine shake for harde livet Unnskyld Vakre Gurine
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #5792 Skrevet 23. oktober 2010 Altså...til dere som kjeder dere litt sånn av og til. Det kunne ha vært mye verre. Det kunne ha vært krig, pest og kolera! ...og så er det ikke det, bare oss som har kvelden og kanskje dagen fremfor oss og kan gjøre omtrent hva vi lyster. Relativt friske er vi antagelig også. Jeg syns vi har det bra egentlig. Jeg er snusfornuftig denne morgenen.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. oktober 2010 #5793 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) som dere skravler :dåne: Håper det gir seg. Kanskje du burde fått behandling for det likevel, som jeg sa!! *kremtertilKristiansomaldrihørerpådetnoensiertilham* :strengsmiley: Jeg liker noteringslistene dine, Kristian Det finnes de som jobber i skogen den dag i dag da. OG spiser poteter Nå er det helg! JUHU! jeg jobber i skogen, i hvertfall av og til Hmmm..... k82 *dingler med to par fine nye støvletter på andre siden av rokkeringen* Hopp da, hopp hopp Aha, men Kristian? :klø: Så bra Ja, men de sitter nok mest i sånne store hogstmaskiner, og gjør lite manuelt PLUSS de må jo fortsatt ta del i 2010 samfunnet Jaja, jeg vet at folk spiser poteter Du skjønte hva jeg mente faktisk så har jeg en vennine som lever sånn sammen med manenn sin! sånn hundre år tilbake i tid liksom men de bor i usa da, det er kanskje litt letter der Endret 23. oktober 2010 av *Twinklestar*
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #5795 Skrevet 23. oktober 2010 Huff og huff...jeg skulle ikke gjøre det, men nå har jeg visst gjort det igjen...truffet hyggelig kar på nett, som vil treffes snart...hvorfor kan de ikke bare slå seg til tåls med å snakke på nett? *utøse lørdagsproblemer fordi det ikke er noen andre her akkurat nå*
kristian82 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5796 Skrevet 23. oktober 2010 Altså...til dere som kjeder dere litt sånn av og til. Det kunne ha vært mye verre. Det kunne ha vært krig, pest og kolera! ...og så er det ikke det, bare oss som har kvelden og kanskje dagen fremfor oss og kan gjøre omtrent hva vi lyster. Relativt friske er vi antagelig også. Jeg syns vi har det bra egentlig. Jeg er snusfornuftig denne morgenen. Sant sant Dessverre er vel vi mennesker lagd sånn at vi gjerne sammenligner oss med de som har det "bedre", ikke verre Noen i større grad enn andre kanskje. Men jeg syns selv jeg er ganske så flink jeg som dere skravler :dåne: jeg jobber i skogen, i hvertfall av og til faktisk så har jeg en vennine som lever sånn sammen med manenn sin! sånn hundre år tilbake i tid liksom men de bor i usa da, det er kanskje litt letter der Kan jeg være med i skogen da? Ja, i USA går allting ann Varmer opp for kvelden Huff og huff...jeg skulle ikke gjøre det, men nå har jeg visst gjort det igjen...truffet hyggelig kar på nett, som vil treffes snart...hvorfor kan de ikke bare slå seg til tåls med å snakke på nett? *utøse lørdagsproblemer fordi det ikke er noen andre her akkurat nå* Huffda Men du vil ikke møte han?
kristian82 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5798 Skrevet 23. oktober 2010 Hei og hopp! Yoyoyooooooooooo Virrevapp, waz upp in da hooooooood, under that cooooooool (lue på engelsk..hmm...) under din møssa?
VirreVapp Skrevet 23. oktober 2010 #5799 Skrevet 23. oktober 2010 Skjer ikke stort.. Jeg er på jobb, og "jobber" iherdig Skjer i din verden da??
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #5800 Skrevet 23. oktober 2010 Men du vil ikke møte han? Den lystige delen av meg har litt lyst ...men den fornuftige sier nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå