*appifany* Skrevet 20. oktober 2010 #5702 Skrevet 20. oktober 2010 NEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi
*appifany* Skrevet 20. oktober 2010 #5704 Skrevet 20. oktober 2010 NEeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEiiIEIiIIiIIiiIIIiiIiI!
mia83 Skrevet 20. oktober 2010 #5705 Skrevet 20. oktober 2010 Jo dessverre... Men jeg tror at jeg har fri på fredag, så da kan jeg sitte oppe lengre i morgen kveld!
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5706 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har aldri hørt den der Keep on loving you-sangen, så jeg måtte jo høre om dere har rett her. Men vet dere hva? Den fikk meg til å få et enormt sug etter å høre Eye of the tiger Al er alltid snill, hogwash. Vel, nesten ihvertfall Al's tur til å synge! Ha`ru vore leingje i Saogndal - har`ru smakt pao drikkevatne vaort Ha`ru sitt pao fargen, ha`ru kjent pao lukti Ha`ru prøvt å smaka, å ikkje faott da ned Dao e`ru ein ao maonge - so sit`atte sinte å raonge! Ha`ru budt leingje i Saogndal - e`ru vorten vande med litt ao kort Ha`ru sitt pao fargen, ha`ru kjent pao lukti Lete vore smaka, å pressa`ra ned Dao e`ru ekta Saogndøl - so leve pao skit å vass-søl! Ho renne - renne - Dala-elvi renne! Ho renne - renne - Dala-elvi renne! Ja, e`ru ekta Saogndøl - leve`ru med skit og vass-søl! Ho renne - renne - Dala-elvi renne! Ho renne - renne - Dala-elvi renne! Dala-elvi e` symbole - pao samhold å enigheit å framsynt politikk Ha`ru kjent pao smaken, nokon gaong kjent maken Ja, me e` heldige so ha noke slikt Ja, e`ru ekta Saongdøl - leve`ru med skit og vass-søl! Ho renne - renne - Dala-elvi renne! Ho renne - renne - Dala-elvi renne! Grusom sang Men grattis Er det for at du liker henne masse, eller for at du ikke liker henne i det hele tatt? Jeg liker henne ikke i alle fall...Hun hadde aldri verden fått lov å vært i min rosa dagbok Hvor er Kristian i kveld da? Seriøst, synes du Prince of Persia var bra?? syntes den var litt under ok egentlig.. jeg satt på KG, så gikk glipp av mye av filmen.. Er her nå. Vært i Sverige, og gått tur og sett fotball. Joo, Persia var jo dødsbra
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5711 Skrevet 20. oktober 2010 Hvem vant kampen? Sogndal vant den ene og Barcelona vant den andre Litt av en dag du Hva mener du Hva kjøpte du Sverige? Røyk? Blant annet røyk ja og så godis da...tjukke k må ha godis Fælt til latter da..føler du ler av meg
*appifany* Skrevet 20. oktober 2010 #5712 Skrevet 20. oktober 2010 Wtf?? At du har vært i Sverige, trent og sett fotball er sånn ca 3 mer ting enn det jeg har gjort i dag altså Flirer ikke av deg din paranoide raring!
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2010 #5713 Skrevet 20. oktober 2010 Visca Barca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror jeg døde litt av lykke der gitt :rødme:
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5714 Skrevet 20. oktober 2010 Wtf?? At du har vært i Sverige, trent og sett fotball er sånn ca 3 mer ting enn det jeg har gjort i dag altså Flirer ikke av deg din paranoide raring! :hakeslepp: Al..Appifany kalte meg en PARANOID RARING Noe av det slemmeste noen nooooengang har sagt til meg Visca Barca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror jeg døde litt av lykke der gitt :rødme: Hvorfor?
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2010 #5715 Skrevet 20. oktober 2010 Pga Barca vel Me gusta Barcelona!
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5717 Skrevet 20. oktober 2010 Pga Barca vel Me gusta Barcelona! Oki, jeg heiet på FCK i dag jeg, men kun pga oddsen :dåne:
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5719 Skrevet 20. oktober 2010 Vil noen ha litt melkesjokolade?
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2010 #5720 Skrevet 20. oktober 2010 :dåne: Åffår dåner 'a da? Oki, jeg heiet på FCK i dag jeg, men kun pga oddsen :dåne: Pero??? No!!! Porqué?? Visca Barca!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå