VirreVapp Skrevet 19. oktober 2010 #5662 Skrevet 19. oktober 2010 Nå må du komme tilbake og vise hvor sterk treninga har gjort deg!!!
*appifany* Skrevet 19. oktober 2010 #5663 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Måte på hvor lang tid man bruker på å trene??? :klø: Endret 19. oktober 2010 av *appifany*
*appifany* Skrevet 19. oktober 2010 #5665 Skrevet 19. oktober 2010 Står foran speilet og bare; GOD DAMN jeg er digg!
VirreVapp Skrevet 19. oktober 2010 #5667 Skrevet 19. oktober 2010 Hehe, han viser vei til jentene.. Dere vet, flexer.. Jo, butikken er den veien!!
Gjest hogwash Skrevet 19. oktober 2010 #5669 Skrevet 19. oktober 2010 Nå må dere være snille med Kristian!
Guriane Skrevet 19. oktober 2010 #5670 Skrevet 19. oktober 2010 Guuuuuuriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeeeeeeee, kor ha du gjæmt dæg E du i pæppækaka bøksen, neej, E du i brødskuffan, næj Du glemte å lete i havregrynsposen Hehe, han viser vei til jentene.. Dere vet, flexer.. Jo, butikken er den veien!!
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5671 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) God trening da Er du ferdig med å trene snart? Ja, men kom meg ikke på KG igjen Nå våknet jeg og får ikke sove igjen ...får høre på litt keep on loooving you...lurer på hvor lang tid det går før jeg har hørt den ihjel Nå må du komme tilbake og vise hvor sterk treninga har gjort deg!!! :K82trekker inn magen, skyter ut ladsen og stiller seg med en sånn bodybuilder vridning: Måte på hvor lang tid man bruker på å trene??? Dumme KG, jeg trener jo ikke så leeeeeeeeeenge Han flekser vel... Bare på badet eller foran nakne jenter Står foran speilet og bare; GOD DAMN jeg er digg! neeei, det gjør jeg ikke...never...ever....aldri....men at jeg gjør sånn dere boksebevegelser mot speilet og sier sånn "bring it on cunt" det kan skje... Hehe, han viser vei til jentene.. Dere vet, flexer.. Jo, butikken er den veien!! Nå må dere være snille med Kristian! Takker Hoggern Du glemte å lete i havregrynsposen Der du hadde gjemt deg ja Endret 20. oktober 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5672 Skrevet 20. oktober 2010 You shold have seen by the look in my eye, that there was something missing. When I said that I love you, I ment what that I love you forever. And im gonna keep on loving you, cause its the only thing I wonna do. I dont wanna sleep, I just wanna keep on loving you. But I have no one to love, so I can go to sleep now K82 flexer i vei inn i drømmeland med nakne jente , REO Speedwagon, og boller og brus så langt øyet kan se
Gjest hogwash Skrevet 20. oktober 2010 #5673 Skrevet 20. oktober 2010 neeei, det gjør jeg ikke...never...ever....aldri....men at jeg gjør sånn dere boksebevegelser mot speilet og sier sånn "bring it on cunt" det kan skje... Får du trent guarden med det samme
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5674 Skrevet 20. oktober 2010 Får du trent guarden med det samme True true, men jeg har sånn regel at jeg slår alltid først Men seff, Guard må man ha
Gjest hogwash Skrevet 20. oktober 2010 #5675 Skrevet 20. oktober 2010 True true, men jeg har sånn regel at jeg slår alltid først Men seff, Guard må man ha Hehe, vel, bra utganspunkt for ikke å gå i bakken ja. Etter man har prøvd å fjerne seg fra situasjonen seff God natt Mr. Pink (hvem var Mr. pink i resorvoir dogs? Buscemi?)
kristian82 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5676 Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, vel, bra utganspunkt for ikke å gå i bakken ja. Etter man har prøvd å fjerne seg fra situasjonen seff God natt Mr. Pink (hvem var Mr. pink i resorvoir dogs? Buscemi?) Jaja, først prøver man jo å fjerne seg fra situasjonen, eventuelt skremme den andre med grynting og lignende Hmmmmm...Buscemi mener jeg
VirreVapp Skrevet 20. oktober 2010 #5677 Skrevet 20. oktober 2010 K82 flexer i vei inn i drømmeland med nakne jente , REO Speedwagon, og boller og brus så langt øyet kan se
Gjest Mahareth Skrevet 20. oktober 2010 #5678 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har aldri hørt den der Keep on loving you-sangen, så jeg måtte jo høre om dere har rett her. Men vet dere hva? Den fikk meg til å få et enormt sug etter å høre Eye of the tiger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå