mia83 Skrevet 18. oktober 2010 #5641 Skrevet 18. oktober 2010 Ja man blir trøtt av å reise.. selv om jeg ikke har reist så langt..
Gjest hogwash Skrevet 18. oktober 2010 #5645 Skrevet 18. oktober 2010 Misbehaving? Jeg trenger nye filmer å se! Øs ut inspirasjon K!
*appifany* Skrevet 18. oktober 2010 #5647 Skrevet 18. oktober 2010 Ja man blir trøtt av å reise.. selv om jeg ikke har reist så langt.. Slenger meg på den meningen der!
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5648 Skrevet 19. oktober 2010 Ja man blir trøtt av å reise.. selv om jeg ikke har reist så langt.. Helt enig. Borte bra, men hjemme best Jeg trenger nye filmer å se! Øs ut inspirasjon K! Hmmmmm...jeg ser så mye film at jeg glemmer hva de heter Er ikke sikker på om jeg har sett noen veldig bra i det siste :klø: La meg tenke litt på det Hvordan går det Virre? Slenger meg på den meningen der! Guuuuuuriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeeeeeeee, kor ha du gjæmt dæg E du i pæppækaka bøksen, neej, E du i brødskuffan, næj
mia83 Skrevet 19. oktober 2010 #5649 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg synes det er litt tidlig med pepperkaker i butikken allerede nå..
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5651 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg synes det er litt tidlig med pepperkaker i butikken allerede nå.. Neei, for noe tull Pepperkaker året rundt Heeeelooooooooooooooooooooooooooooooooo K82 noterer seg at han har lyst på ny bil, men ikke får ut fingeren. Jeg noterer meg også at jeg har lyst på dobberman, hus, datter, givende jobb som gjør godt for sjelen, og kanskje kanskje en søt voksen jente men jeg får ikke ut fingeren. Jeg noterer meg balansegangen mellom størrelsesønske og slankhets ønske, og at størrelse og styrke ønske vinner hver gang..nesten i alle fall.. Jeg noterer med rosa vakker håndskrift at en av verdens feteste sanger er "Keep on loving you" med REO, det refrenget der er jo så FETT at man nesten måå snurre litt rundt på gulvet eventuelt gå til krig mot og reise til verdens ende for å redde sin vakre jomfru fra den onde dragen som holder henne fanget And I gonna keeeeeeeeeeeeeeep on loving youuuuuuuuuuuuuuuuuu, cause its the only thing i wonna do Just love it :bolledeig:
Gjest Katee Skrevet 19. oktober 2010 #5652 Skrevet 19. oktober 2010 Du og jeg, Kristian, du og jeg. Vi er mer like enn jeg trodde
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5653 Skrevet 19. oktober 2010 Du og jeg, Kristian, du og jeg. Vi er mer like enn jeg trodde Er vi ? Men jeg har aldri trodd vi har vært så ulike heller jeg :gjeiper:
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2010 #5654 Skrevet 19. oktober 2010 Hmm...jeg ligner nok bare meg selv jeg. ...men når jeg tenker litt på det, er jo det en ganske unik ting å gjøre. Kanskje jeg er skjelden og verneverdig? Dette må jeg finne ut noe om. Jeg får lete etter en eldre kar med skjegg, bart og briller. Sånne pleier å vite ting om den slags. Tror jeg.
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5655 Skrevet 19. oktober 2010 Hmm...jeg ligner nok bare meg selv jeg. ...men når jeg tenker litt på det, er jo det en ganske unik ting å gjøre. Kanskje jeg er skjelden og verneverdig? Dette må jeg finne ut noe om. Jeg får lete etter en eldre kar med skjegg, bart og briller. Sånne pleier å vite ting om den slags. Tror jeg. Ja, det er jo flott det da Tjaaaa...gamle menn med skjegg og briller og unge jenter er en skummel kombinasjon I dont wanna sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2010 #5656 Skrevet 19. oktober 2010 Å? Vet sannelig ikke hva du tenker på nå, men jeg syns det virker ganske morsomt jeg.
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5657 Skrevet 19. oktober 2010 Å? Vet sannelig ikke hva du tenker på nå, men jeg syns det virker ganske morsomt jeg. Ja, nissen er jo sant Tenkte mer på skumle gamle menn som lukter kamferdrops åHHHH...klarer ikke sittre rolig Jeg må trene litt mer, denne sangen er jo som ja
Gjest Katee Skrevet 19. oktober 2010 #5658 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Er vi ? Men jeg har aldri trodd vi har vært så ulike heller jeg :gjeiper: Det er bare fordi du er så smart det Hmm...jeg ligner nok bare meg selv jeg. ...men når jeg tenker litt på det, er jo det en ganske unik ting å gjøre. Kanskje jeg er skjelden og verneverdig? Dette må jeg finne ut noe om. Jeg får lete etter en eldre kar med skjegg, bart og briller. Sånne pleier å vite ting om den slags. Tror jeg. Du er absolutt verneverdig, Margareth! Du er jo dronningen av ordleker og morsom og tøff og alt i sammen --- Al vil også synge. Want you to make me feel like I’m the only girl in the world Like I’m the only one that you’ll ever love Like I’m the only one who knows your heart Only girl in the world Endret 19. oktober 2010 av Alyah
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5659 Skrevet 19. oktober 2010 Det er bare fordi du er så smart det Du er absolutt verneverdig, Margareth! Du er jo dronningen av ordleker og morsom og tøff og alt i sammen --- Al vil også synge. Want you to make me feel like I’m the only girl in the world Like I’m the only one that you’ll ever love Like I’m the only one who knows your heart Only girl in the world Jaaa, bli med å syng Så flink du er :plystre: I just wonnnnnnnna keeeeep, I just wonnnnna keeeeeeeeeeeeeep on loooooooooooooooooooooooving you Nå må jeg trene litt mer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå