Gjest Katee Skrevet 17. oktober 2010 #5622 Skrevet 17. oktober 2010 Å, uff ja, jeg husker det nå når du fortalte det. Høres ikke bra ut
kristian82 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #5623 Skrevet 17. oktober 2010 på Kristian. Å, uff ja, jeg husker det nå når du fortalte det. Høres ikke bra ut Jeg må logge av nå, blir ikke noe bedre av å sitte på PCn merker jeg. Håper det går vekk as, vemmelig vondt og så gir det seg jo ikke :dåne: Ha en fin søndag folkens
mia83 Skrevet 17. oktober 2010 #5625 Skrevet 17. oktober 2010 Håper det gir seg. Kanskje du burde fått behandling for det likevel, som jeg sa!! *kremtertilKristiansomaldrihørerpådetnoensiertilham* :strengsmiley:
Gjest Katee Skrevet 17. oktober 2010 #5629 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg noterer for Kristian at KG er noe jævla skjit noen ganger!!! Edit: Og vi kan dessverre ikke være venner lenger, Kristian, det kan ødelegge for mine fremtidige forhold :dåne: Jeg logger av. For et høl KG kan være noen ganger! PS! Venner, sant? Endret 17. oktober 2010 av Alyah
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2010 #5630 Skrevet 17. oktober 2010 Hmm? "Skjit, ikke venner, høl"? Hva i alle dager er detta for noe da? Jeg følger visst ikke så godt med at det gjør noe.
Gjest hogwash Skrevet 17. oktober 2010 #5631 Skrevet 17. oktober 2010 Edit: Og vi kan dessverre ikke være venner lenger, Kristian, det kan ødelegge for mine fremtidige forhold Nå må du ikke gå i den samme fellen som store deler av KG og glemme at det er nyanser ute og går da Singel og samlivforumene er jo fullt av folk som skal tolke alt i ytterste konsekvens
kristian82 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5632 Skrevet 18. oktober 2010 God søndag fra meg også. Har du dagbok ? Håper det gir seg. Kanskje du burde fått behandling for det likevel, som jeg sa!! *kremtertilKristiansomaldrihørerpådetnoensiertilham* :strengsmiley: Ja, jeg vet Jeg noterer for Kristian at KG er noe jævla skjit noen ganger!!! Edit: Og vi kan dessverre ikke være venner lenger, Kristian, det kan ødelegge for mine fremtidige forhold :dåne: Jeg logger av. For et høl KG kan være noen ganger! PS! Venner, sant? Jeg vet, heeelt drøyt :dåne: for at du noterer for meg ødelegge for fremtidige forhold ja, KG altså Seff er vi venner
Gjest Katee Skrevet 18. oktober 2010 #5633 Skrevet 18. oktober 2010 Hmm? "Skjit, ikke venner, høl"? Hva i alle dager er detta for noe da? :sukk Jeg følger visst ikke så godt med at det gjør noe. Hopp inn i singelforumet så finner du noen fine tråder Nå må du ikke gå i den samme fellen som store deler av KG og glemme at det er nyanser ute og går da : Singel og samlivforumene er jo fullt av folk som skal tolke alt i ytterste konsekvens :sukk Jeg vet Men de er så dumme! :rødme: Jeg vet, heeelt drøyt :dåne: for at du noterer for meg ødelegge for fremtidige forhold ja, KG altså Seff er vi venner
kristian82 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5634 Skrevet 18. oktober 2010 Mitt internetiodigitalioza er rart i dag Andre gang jeg prøver å poste
mia83 Skrevet 18. oktober 2010 #5635 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er aldri i singelforumet heldigvis..
Gjest hogwash Skrevet 18. oktober 2010 #5636 Skrevet 18. oktober 2010 Kveldsunderholdning for Kristian:
kristian82 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5638 Skrevet 18. oktober 2010 Kveldsunderholdning for Kristian:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå