Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2010 #5501 Skrevet 11. oktober 2010 Leo? Tror mannen liker han bedre enn jeg gjør
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5502 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg mente at du ikke kan skrive 'frøyken' og da sa jeg 'burn!' Æsj, Leo! Ja, men som jeg skrev - og du kanskje ikke så - så heeeeter det frøøøyken på min type nynorsk Gromme Al Neida Våt våt våt
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #5503 Skrevet 11. oktober 2010 Men det er feil, Kristian!!! Pøh! Leo. Schmeo!
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5504 Skrevet 11. oktober 2010 Men det er feil, Kristian!!! Pøh! Leo. Schmeo! Sånn her skriver jeg nynorsk "God dagan Frøyken Al. "Kva heita den lilla honden du har i dei råssa banda?" Å, Per Oddvar er sånne ein fjonge vakre hondi navne". hunden. Pssf, dere er som småjenter som lissom skyr guttelus, dere kan innrøme det, dere vil HA Leo Nå må jeg gå venligst ikke forlat rosatråden i sinne og protest
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #5505 Skrevet 11. oktober 2010 Å. gud! Så god du er i nynorsk/islandsk!!! Gi meg han her, så skal jeg aldri forlate den rosa tråden!!! http://www.malecelebritywallpapers.com/wallpapers/Christian_Bale/Christian_Bale90M7.jpg
Guriane Skrevet 11. oktober 2010 #5506 Skrevet 11. oktober 2010 Pssf, dere er som småjenter som lissom skyr guttelus, dere kan innrøme det, dere vil HA Leo Driver du og kjaser og maser om han der Leonardo nå igjen Gi meg han her, så skal jeg aldri forlate den rosa tråden!!! http://www.malecelebritywallpapers.com/wallpapers/Christian_Bale/Christian_Bale90M7.jpg Hmm.. Ikke overbevist
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #5508 Skrevet 11. oktober 2010 Sånn her skriver jeg nynorsk "God dagan Frøyken Al. "Kva heita den lilla honden du har i dei råssa banda?" Å, Per Oddvar er sånne ein fjonge vakre hondi navne". hunden. Pssf, dere er som småjenter som lissom skyr guttelus, dere kan innrøme det, dere vil HA Leo Nå må jeg gå venligst ikke forlat rosatråden i sinne og protest unskyld men det der er den verste nynorsken jeg har sett på maaange år :ler:
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #5509 Skrevet 11. oktober 2010 Driver du og kjaser og maser om han der Leonardo nå igjen Hmm.. Ikke overbevist HVA?! Liker du ikke Christian???! ..Og det var mitt innlegg nr 4000 Grattis 'a unskyld men det der er den verste nynorsken jeg har sett på maaange år :ler: Ja, sant!!!! Jeg tror vi må ha Kristian opp i en ørliten nynorsk eksamen!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #5510 Skrevet 11. oktober 2010 HVA?! Liker du ikke Christian???! Grattis 'a Ja, sant!!!! Jeg tror vi må ha Kristian opp i en ørliten nynorsk eksamen! ja
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #5511 Skrevet 11. oktober 2010 KRISTIAN! Oversett disse bokmålssetningene til nynorsk! - "Jeg elsker Leonardo diCaprio og jeg tror han elsker meg!" - "Keira Knightley kan vel ikke kalles tykk, men hun ser riktig så søt ut i den grønne kjolen". - "Det er som det pleier å være". - "Hvorfor gjør du på dette viset?" - "Jeg håper du forstår meg. Jeg kan ikke skrive nynorsk, men gjør mitt aller beste". Også må du oversette disse ordene: - Hjerte - Frøken - Mye - Vindu - Øye - Nese - Sannhet - Ikke
Guriane Skrevet 11. oktober 2010 #5512 Skrevet 11. oktober 2010 HVA?! Liker du ikke Christian???! Grattis 'a Ja, sant!!!! Jeg tror vi må ha Kristian opp i en ørliten nynorsk eksamen! Njæ. Liker og liker Jeg misliker han vel ikke. :gjeiper: Takker KRISTIAN! Oversett disse bokmålssetningene til nynorsk! - "Jeg elsker Leonardo diCaprio og jeg tror han elsker meg!" - "Keira Knightley kan vel ikke kalles tykk, men hun ser riktig så søt ut i den grønne kjolen". - "Det er som det pleier å være". - "Hvorfor gjør du på dette viset?" - "Jeg håper du forstår meg. Jeg kan ikke skrive nynorsk, men gjør mitt aller beste". Også må du oversette disse ordene: - Hjerte - Frøken - Mye - Vindu - Øye - Nese - Sannhet - Ikke
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 #5514 Skrevet 11. oktober 2010 Han fortjener bare å være her. Jeg spyr av Leo! Og ser dermed ikke filmer med han i. Grattis Guri!
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #5517 Skrevet 11. oktober 2010 Kristian, du har til i morgen kveld. Når jeg kommer tilbake fra fjellet så forventer jeg at du har 80% riktig! Ikke noe tull nå!! Jeg følger med deg! Eg er litt av ein nynorskekspert, lisjeguten! Berre å skjerpe seg no! Etterhvert så tar vi også eksamen i bergensk! En sniktitt på prøven: Hva betyr kjik?
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 #5518 Skrevet 11. oktober 2010 noe må jeg jo gjøre her for å føle meg velkommen
VirreVapp Skrevet 11. oktober 2010 #5520 Skrevet 11. oktober 2010 Haha, jeg må bare le.. Hvis det er noen timer, for ikke snakke om dager siden sist jeg var her inne skjønner jeg ikke en pøkk uten å lese meg langt tilbake.. Christian Bale og nynorsk om hverandre, jeje, I like it
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå