Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5481 Skrevet 9. oktober 2010 Vi får håpe at han syns det også... *mimimimi.....lalala.....øve på å få frem en så klar stemme som mulig*
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 #5482 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tenkte mer på "pusi pusi katt hvor lalla du i natt? Lalle du på Faithy sin pute(ikke rosa)? Har du spist opp Faithy sin mat så får du ris på din ....." SNUUUUSKen
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5484 Skrevet 9. oktober 2010 Hvis jeg hadde hatt nok penger hadde jeg nok gått for et "langt",- og ikke bare et "kort" - uansett hva det var for noe morsomt. Jo. Spørs bare hva slags kjole og sko det er du har funnet fram da En skikkelig fin en, og fine sko, ikke noe griseklær Kan jeg få bolle med krem? SEFF Tenk at husets herre ikke stikker innom oss en liten snutt en gang, før han drar på hygge-seg-aften hos kompisen. OSS, liksom, - sine faste undersåtter... :: Er her nå, hørte dere ropte *dådyrøyne* Det er ikke lov AL Kanskje alle jentene hans skal stille opp og ønske han vellkommen Vi synger en velkomstsang, bøyer oss i støvet og bærer han inn på kjærlige armer. Legger han i sine rosa fløyelslaken, stryker han kjærlig over hele kroppen og synger en bussanlull? Blir du glad da, Kristian Du fortjener det. Du snusken!! Åhhh, daaaa hadde jeg vært i himmelen Det var en god idè. ) Jeg så faktisk for meg noe litt annet. Vi legger oss på kne, sammenkrøpet etter hverandre på gulvet, med rumpen i været, så kan Hr. K hoppe bukk over oss og SÅ lande på sin lille rosa....eh...auda...DET hørtes ikke helt bra ut, jeg innrømmer det, men tanken var god da jeg begynte på den, hehe...og ser i samme slengen at hans velbårenhet kan komme i tanker om noe "helt annet",- så vi får nøye oss med å lage et "VELKOMMEN HJEM"-skilt og henge i inngangshallen her, mens vi synger "God shave the Queen"! Likte veldig godt at vi skal synge God SHAVE the Queen Jeg tenkte mer på "pusi pusi katt hvor lalla du i natt? Lalle du på Faithy sin pute(ikke rosa)? Har du spist opp Faithy sin mat så får du ris på din ....." SNUUUUSKen Kriss!
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5485 Skrevet 9. oktober 2010 Der var du jo! Akkurat da jeg kom meg inn igjen på det dumme internettet!!
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5486 Skrevet 9. oktober 2010 Der var du jo! Akkurat da jeg kom meg inn igjen på det dumme internettet!! Så bra timet Hvordan har din dag vært?
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5487 Skrevet 9. oktober 2010 Egentlig ganske bra Jobbet litt og så har jeg bare latet meg
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5488 Skrevet 9. oktober 2010 Egentlig ganske bra Jobbet litt og så har jeg bare latet meg Å late seg er bra Hvordan går det med treningsdagboken? Jeg var og tittet i den, men følte det ikke naturlig å poste i den (trodde det bare var din bok ) så klarer jeg ikke å finne den igjen Formen bra da?
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5489 Skrevet 9. oktober 2010 Formen er bra Treningstråden er for alle! Vi lager ny tråd hver mnd. Det har bare falt seg slik at jeg har laget de siste 3 Hm, nå henger KG igjen. Jeg får ikke linket. Jo! Der kanskje http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514701&pid=8469340&st=20&#entry8469340
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5490 Skrevet 9. oktober 2010 Formen er bra Treningstråden er for alle! Vi lager ny tråd hver mnd. Det har bare falt seg slik at jeg har laget de siste 3 Hm, nå henger KG igjen. Jeg får ikke linket. Jo! Der kanskje http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514701&pid=8469340&st=20&#entry8469340 Flott Åja, jeg postet en ". " i den nå, så jeg har den på lista mi KG er helt mongo her! Så jeg setter på en film før det blir aaaltfor sent. Sov godt og drøm søtt Al
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5491 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, jeg stikker snart jeg også. Bare sirup her
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5495 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, jeg stikker snart jeg også. Bare sirup her skjer a virre? Du må ikke tenke koffert Kristian! Joo, det var jo ikke til å unngå :gjeiper: Oh brother where art thou? Her jeg så film
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5497 Skrevet 11. oktober 2010 Skummel film, eller? Ja, Shutter Island
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5499 Skrevet 11. oktober 2010 Den med Leo? Var den bra? Hva mente du med BURN i tråden din? Vi postet på likt, tror ikke du så spørsmålet mitt Mhm, med Leo (alle kg damenes vååååååååååååååååååååte drøm) Jepp, bra MEN over k82 sin skummelhetsgrense
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #5500 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg mente at du ikke kan skrive 'frøyken' og da sa jeg 'burn!' Æsj, Leo!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå