Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jo kjøpe en pakke melk da, blit litt lettere :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Kanskje jeg bare må ta inn på et hotell her i byen!! Mømømømø!

Mia! :klem:

Skrevet

Hei, Mia. :)

Skrevet

:fnise:

Kanskje jeg bare må ta inn på et hotell her i byen!! Mømømømø!

En veldig god idè, syns jeg. :) Det der må du begynne å si allerede ved innsjekkingen. :skratte:

Skrevet

Vi må jo gjøre det vi kan for å gjøre opphold på hotell morsommere, hehe....både for oss selv og forbipasserende. :fnise:

Skrevet

Og så gjør vi dagen komplett for de som jobber i resepsjonen :nigo:

Skrevet

Regner med at selv om de prøver alt de kan med å holde seg alvorlige bak skranken, så kjenner de at six-packen har fått strammet seg når de kommer hjem etter endt dag, hehe... :lur:

Skrevet (endret)

Tenk at husets herre ikke stikker innom oss en liten snutt en gang, før han drar på hygge-seg-aften hos kompisen. OSS, liksom, - sine faste undersåtter... :tristbla:

Endret av Margareth
Skrevet

*samle opp alle tårene til Alyah i passende beholdere på gulvet, så det ikke blir overforsvømmelse når han en gang kommer hjem igjen*

Skrevet

Kanskje alle jentene hans skal stille opp og ønske han vellkommen :)

Vi synger en velkomstsang, bøyer oss i støvet og bærer han inn på kjærlige armer. Legger han i sine rosa fløyelslaken, stryker han kjærlig over hele kroppen og synger en bussanlull?

Blir du glad da, Kristian :hjerte:

Du fortjener det. Du snusken!!

Skrevet (endret)

Det var en god idè. :) Jeg så faktisk for meg noe litt annet.

Vi legger oss på kne, sammenkrøpet etter hverandre på gulvet, med rumpen i været, så kan Hr. K hoppe bukk over oss og SÅ lande på sin lille rosa....eh...auda...DET hørtes ikke helt bra ut, jeg innrømmer det, men tanken var god da jeg begynte på den, hehe...og ser i samme slengen at hans velbårenhet kan komme i tanker om noe "helt annet",- så vi får nøye oss med å lage et "VELKOMMEN HJEM"-skilt og henge i inngangshallen her, mens vi synger "God shave the Queen"! :lete:

Endret av Margareth
Skrevet

Likte veldig godt at vi skal synge God SHAVE the Queen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...