kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5421 Skrevet 8. oktober 2010 Brus og bolleparty i natten! Hurra Ja, du kan sitte på denne stolen virre *trekker ut stolen* Snille Kristian. Den beste i verden Har du bakt bollene selv, og bare ventet på meg? Kooosegutten:klem: Jeg har bakt de selv ja, de er kjempegode Mhm, jeg hadde det på følelsen at faithy skulle komme på besøk
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2010 #5422 Skrevet 8. oktober 2010 *setter seg pent ned og venter på servering*
Faithy Skrevet 8. oktober 2010 #5423 Skrevet 8. oktober 2010 Hvor skal lille jeg sitte da? jeg trenger noe mykt under stompen.
kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5425 Skrevet 8. oktober 2010 *setter seg pent ned og venter på servering* Flink jente Serveringen er straks klar Hvor skal lille jeg sitte da? jeg trenger noe mykt under stompen. Ja, jeg vet det ( ) *K82 henter frem en nyyyydelig rosa fløyelsmyk pute som han legger på stolen* *Sånn, her kan du plasssere din *Henter et sølvfat med 23 ferske boller på. 8 med rosiner og 15 uten rosiner. 4 av de med rosiner og 8 av de uten rosiner er det også melis på Setter frem cola, pepsi, pepsi max, fanta, tab xtra, solo, og sprite* Eeeenjoy Bare bruk mitt eget designede rosadagboks bestikk som står på plassene deres
Faithy Skrevet 8. oktober 2010 #5427 Skrevet 8. oktober 2010 Saccosekk??? Neida, ikke så svært. Snublet på jobben og datt litt hardt ned på ene "skinka". Går bra, men er blitt litt blå. Hadde håp om å få K til å blåse på (og kanskje massere litt). Så en liten pute på stolen går bra.
Faithy Skrevet 8. oktober 2010 #5429 Skrevet 8. oktober 2010 Flink jente Serveringen er straks klar Ja, jeg vet det ( ) *K82 henter frem en nyyyydelig rosa fløyelsmyk pute som han legger på stolen* *Sånn, her kan du plasssere din *Henter et sølvfat med 23 ferske boller på. 8 med rosiner og 15 uten rosiner. 4 av de med rosiner og 8 av de uten rosiner er det også melis på Setter frem cola, pepsi, pepsi max, fanta, tab xtra, solo, og sprite* Eeeenjoy Bare bruk mitt eget designede rosadagboks bestikk som står på plassene deres MIN PRINS: Du er alle kvinners drøm. Men ikke gjør deg så mye besvær, kjære. Nok for meg å merke bare ha deg i nærheten. Nå er jeg spent hvordan Ballade du skal fremføre....
kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5430 Skrevet 8. oktober 2010 Saccosekk??? Nam nam Skal si du er flink!!!!!! Neida, ikke så svært. Snublet på jobben og datt litt hardt ned på ene "skinka". Går bra, men er blitt litt blå. Hadde håp om å få K til å blåse på (og kanskje massere litt). Så en liten pute på stolen går bra. Huffda Jaja, har lagt en kjempefin rosapute av fløyel klar til deg - sa det lenger oppe Seff, i rosa dagbokstråden er k82 sin blåsing og massasje såklart tilgjengelig for alle rosajentene ja
kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5431 Skrevet 8. oktober 2010 MIN PRINS: Du er alle kvinners drøm. Men ikke gjør deg så mye besvær, kjære. Nok for meg å merke bare ha deg i nærheten. Nå er jeg spent hvordan Ballade du skal fremføre.... Snill du er da, jeg er faktisk en prins ja Skal fremfør en egenkomponert høst ballade, så just enjoy
Faithy Skrevet 8. oktober 2010 #5432 Skrevet 8. oktober 2010 Tror jeg må legge meg nå. Kjempetrøtt. Blir hentet kl 10 i morgen. Skal på svenskehandel. Natta dere to.
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2010 #5433 Skrevet 8. oktober 2010 Nyydelig sang altså Så får det bli det siste før jeg sier takk for meg Natti natt kristian og Faithy!!
kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5434 Skrevet 8. oktober 2010 Tror jeg må legge meg nå. Kjempetrøtt. Blir hentet kl 10 i morgen. Skal på svenskehandel. Natta dere to. Oki Ha det koslig på svenskehandel da Hvor i sverige skal du? Nyydelig sang altså Så får det bli det siste før jeg sier takk for meg Natti natt kristian og Faithy!! Natti virre
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5435 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Åhhhh....hvorfor er jeg ikke her når ting skjer? Boller og skinke-massasje med rosiner er midt i blinken jo.... Menmen; godmorgen til alle sammen. I dag skal jeg redde en campingvogn fra de store nedbørsmassenes død. Jeg skal ikle den kjempepressening og klatre både høyt og lavt. "Hævv a nais dei". Endret 9. oktober 2010 av Margareth
mia83 Skrevet 9. oktober 2010 #5436 Skrevet 9. oktober 2010 Faithy: Kos deg på Harrytur! Margareth: Nå må du ikke falle ned og slå deg da!! Kos dere
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5437 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) ....og der campingvogna skulle stå, var det også mye brennesle. De virket 100% ennå. Men, nå er det gjort og høstregn og snå kan komme så mye det bare vil. Jeg har klappet katt, hund og ellers nytt finværet på gammel trapp. Veldig fornøyd når værvarslet tar feil den rette veien. I min favør. Endret 9. oktober 2010 av Margareth
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5438 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Åhhhh....hvorfor er jeg ikke her når ting skjer? Boller og skinke-massasje med rosiner er midt i blinken jo.... Menmen; godmorgen til alle sammen. I dag skal jeg redde en campingvogn fra de store nedbørsmassenes død. Jeg skal ikle den kjempepressening og klatre både høyt og lavt. "Hævv a nais dei". men det er jo ofte sånne happenings i rosa tråden da Pass så du ikke faller å slår deg da Faithy: Kos deg på Harrytur! Margareth: Nå må du ikke falle ned og slå deg da!! Kos dere ....og der campingvogna skulle stå, var det også mye brennesle. De virket 100% ennå. Men, nå er det gjort og høstregn og snå kan komme så mye det bare vil. Jeg har klappet katt, hund og ellers nytt finværet på gammel trapp. Veldig fornøyd når værvarslet tar feil den rette veien. I min favør. Digg å være ferdig med da Guriiiiiiiiane jeg så navnet ditt lyste Endret 9. oktober 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 9. oktober 2010 #5439 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg er her Fikk pm skjønner du så jeg måtte av sted og titte på den ;) Endret 9. oktober 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5440 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er her Fikk pm skjønner du så jeg måtte av sted og titte på den ;) Wiiiii jeg var redd du logget av jeg se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå