Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2010 #5241 Skrevet 4. oktober 2010 I stad trodde k82 enkelt og greit han skulle dø Var ute og gikk, så fikk jeg brått sånn skikkelig "kulde" i hals og bryst, og alt av pust bare stoppet opp, føltes det osm i alle fall Men men, var tydeligvis "bare" nerver. Kristian! Jeg får helt vondt av deg! Du, du må være forsiktig Går det bra??
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2010 #5242 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) *k82 viser frem en tom tryllehatt, så snur han den rundt og ut flyr søte små hvite duer* som lander i sirkel rundt Margareth mens de i kor. Nå er jeg trøtt her. Leste og så helt klart og tydelig for meg at det kom hvite druer ut av hatten,- men det var et veeldig psykedelisk og vakkert bilde. Takker og bukker så lang jeg snart ligger. ...menneh...det der siste hørtes ikke noe ålreit ut. Bør jeg bli litt bekymret nå? Endret 4. oktober 2010 av Margareth
kristian82 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5243 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Kristian!!! Wiiiiiiiii, så mye kos :rødme: Mange mange takk Det tar vel litt tid for deg å lese alt der her Jeg blir kjempeglad når dere skriver i boken min Kristian! Jeg får helt vondt av deg! Du, du må være forsiktig Går det bra?? Ja, det gikk heldigvis vekk bra jeg ikke så lett får panikk, selv om det naturlig hadde vært å fått panikk. Ikke få vondt av meg da Al Jaja, jeg gikk jo bare tur så var forsiktig ja Nå er jeg trøtt her. Leste og så helt klart og tydelig for meg at det kom hvite druer ut av hatten,- men det var et veeldig psykedelisk og vakkert bilde. Takker og bukker så lang jeg snart ligger. ...menneh...det der siste hørtes ikke noe ålreit ut. Bør jeg bli litt bekymret nå? Fint du likte det Marareth *neste nummer, k82 skal gro frem et appelsintre ut av en blomsterpotte med jord i (as seen on Ilusjonisten). Nei, ingen grunn til bekymring håper jeg, det gikk jo vekk Endret 4. oktober 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2010 #5244 Skrevet 4. oktober 2010 Lov meg at du sjekker opp i det om det skjer igjen!
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2010 #5245 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg gleder meg til neste triks! (og jeg har sett illusjonisten også - finfin og fengslende film syns jeg) Jeg er et stort lite barn i en forvirret voksens sinn, og jeg og meg bare simpelthen kan ikke få nok av sånn trolling. Hvis de "vondtene" kommer tilbake en gang, skal du tenke på haremet ditt. Tenk at vi er som et solid anker med grundig jording her i verden. Skynd deg hjem til oss etterpå. *syns det var en god idè jeg* Endret 4. oktober 2010 av Margareth
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2010 #5246 Skrevet 4. oktober 2010 Enig med Margareth. Tenk på haremet Illusjonisten ja med hun der 7th heaven dama... Likte filmen, ikke dama
kristian82 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5247 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Lov meg at du sjekker opp i det om det skjer igjen! Ja, det lover jeg Al Men jeg hååååper ikke det skjer igjen Jeg gleder meg til neste triks! (og jeg har sett illusjonisten også - finfin og fengslende film syns jeg) Jeg er et stort lite barn i en forvirret voksens sinn, og jeg og meg bare simpelthen kan ikke få nok av sånn trolling. Hvis de "vondtene" kommer tilbake en gang, skal du tenke på haremet ditt. Tenk at vi er som et solid anker med grundig jording her i verden. Skynd deg hjem til oss etterpå. *syns det var en god idè jeg* Ilusjonoisten er kjempefin så bra da, ikke med forvirret voksen sinn men at du har barnet i deg enda Så snille dere. Det var veldig koslig sagt Margareth Det fortjener du en stor for, å ja, det skal jeg tenke på Var det ikke hun jessica biel som spilte i den da Al? ja, sant hun er 7 heaven skuespiller også ja Endret 4. oktober 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2010 #5248 Skrevet 4. oktober 2010 Det skjer ikke igjen. Det har jeg nemlig bestemt
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2010 #5249 Skrevet 4. oktober 2010 Jo, Biel ja. Hun spilte i 7th Heaven også, ikke det at jeg vet det
kristian82 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5250 Skrevet 4. oktober 2010 Det skjer ikke igjen. Det har jeg nemlig bestemt Bra Jeg må bare la være å tenke på det, ellers blir jeg bare redd for det/får fokus på det
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2010 #5251 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, det skjer såmenn ikke igjen. Det har jeg også bestemt, men...jeg tar gjerne i mot en stor og vakker blomst alikevel.
kristian82 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5253 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, det skjer såmenn ikke igjen. Det har jeg også bestemt, men...jeg tar gjerne i mot en stor og vakker blomst alikevel. Bra, da stoler jeg på dere Blomsten din er fortjent hvordan går det frøken virre?
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2010 #5254 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kjenner at det går mot slutten.....i kveld.....og føler for å dele med meg en nyyydelig sang som jeg aldri blir lei av, selv om alle andre sikkert er det.....men den er til dere her inne!
kristian82 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5256 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kjenner at det går mot slutten.....i kveld.....og føler for å dele med meg en nyyydelig sang som jeg aldri blir lei av, selv om alle andre sikkert er det.....men den er til dere her inne! Wii Den er fin den Jeg må runde av jeg også, spise litt og se littebittegrann på tv før jeg legger meg. Natti og sov godt Al og Margareth og resten av godjentene
VirreVapp Skrevet 4. oktober 2010 #5257 Skrevet 4. oktober 2010 hvordan går det frøken virre? Det går så fint atte Litt trøtt, så får se hvor lenge jeg holder ut i kveld..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå