Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*stikke nesa inn og se hva dette er for et sted* :)

Skrevet
:vinke: Margareth! Dette er et fint sted! :nigo:
Skrevet

Hei, mia. Takk for hyggelig velkomstvink med lilla kjole på. :)

Tror ikke at jeg har vært her før jeg. Har bare fartet rundt i bakgatene her på forumet. Ikke dristet meg helt hjem i folks "private forumstuer"...

Skrevet

Du er garantert velkommen her! :jepp: På vegne av Kristian påtar jeg meg oppgaven med å ønske hjertelig :velkommen: til Kristians rosa dagbok med fløyel på!! :Nikke:

Skrevet

Tusen takk. Jeg legger meg ned og kjenner på den myke fløyelen jeg. :)

Skrevet

Det er så hyggelig når vi blir flere!! :jepp:

Skrevet

Hvor mange er "vi" her inne da? Er det nesten som en stat i staten? lol

Skrevet

Noen av de som bor i den rosa tråden er:

Det er bare å supplere altså! For Al er blitt gammel og glemsk!

- Kristian82: supermann, vert og rompegal

- mia83: som er så skjønn og har verdens søteste hockey-sønn

- hogwash: som har de geniale kommentarene og liker :klemmer:

- appifany: som har det fineste håret og et svevende skilt

- Faithy: som har mistet ikonene sine, men er den søteste i verden

- Mahareth: er du her? Hvis ikke så er du herved invitert!! :velkommen: Mah er den som tar seg av alle og som man bare vil :kose: :kose: :kose:

- Guriane: som stikker innom i ny og ne og som er en av Kristian sine favoritter :hjerte::fnise:

- VirreVapp & trula: som Al ikke kjenner så godt, men som sikkert er kjempekule :nigo:

Og så er det Alyah - dådyrøyne, humørsyk og pretty crazy

Men vi er da mange flere?! Fyll på listen, folkens!

Skrevet

*lytte oppmerksomt og notere seg bak øret*

Skrevet

Altså, jeg skulle så gjerne ha strødd rundt meg med noen smilier her, men de er borte igjen. Helt plutselig, for noen timer siden, var de bare borte. Skjønner ikke helt hva som går galt. :(

Skrevet (endret)

:vinke: er du flink til salsa gurine? :kose: Move that ass and those hips..som jeg pleier å si til damene.. Nå tuller jeg fælt :sjenert:

To artige historier fra dagen -

Det er en litt artig katt som går rundt her. I dag så jeg ut av vinduet at en voksen dame spradet nedover fortauet og katten stilte seg foran henne og mjauet og ville ha kos. Den fjonge frøknen overså han og gikk rundt og videre. Katten sprintet etter og stilte seg på nytt foran henne og blokkerte veien og mjauet. Dama ble da heeelt rådvill og enkelt og greit bråsnudde og gikk tilbake den veien hun kom fra.

K82 gikk oppover en bakke. Mot han kom en jente ruslende. Ca i det hun var 1 meter fra å passere meg, og 4 meter fra meg til siden, så begynte hun å kave maximalt og ramlet så lang hun var. K82 går bare ut i fra at hun var for oppmerksom på den store staute gladiatoren som kom spankulerende oppover bakken - ja, meg ja - til å stokke bena sine stakkar. :jolie: Men det gikk bra med henne da, dakar liten. Jeg :ler: ikke før jeg hadde kommet meg forbi så hun ikke så det, ettersom jeg har for vane å tryne sånn selv.

Å, kom på en til :ler:

Her om dagen lurte legen på hva jeg hadde "drivi med" siden jeg har klart det mesterstykke og få arr/strekkmerker i feste ved brystet og armen. :hoho: Mitt svar...(trakk først inn magen) cause im a fucking gladiator, and I have a weak mind in a strong body :jolie: :

:lol:

Raring :fnise:

Guriane :rope: Hvor er duuuuuuuu...jeg som håpte jeg hadde fått post :grine::pisk:

Du har fått en lang en nå, Kristian :nigo: Pm altså... :fnise:

*stikke nesa inn og se hva dette er for et sted* :)

:hallo:

Endret av Guriane
Gjest Mahareth
Skrevet

Ja, jeg turte ikke annet enn å innfinne meg her umiddelbart! :ler:

Skrevet

a040.gif

Kom igjen, nå Kristian! Nå er det party i tråden din!!! Se alle damene jeg har skaffet deg!!!

f025.gif

Skrevet

What? Har jeg blitt sniklokket inn i hyggelige omgivelser som egentlig er et vaskeekte harem??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...