mia83 Skrevet 30. september 2010 #5066 Skrevet 30. september 2010 Vel... Joda vi har det!! Men vi er bare VELDIG glad i KG!
kristian82 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5071 Skrevet 30. september 2010 (endret) Hehe, du er rar du På en bra måte altså Takk takk Å, du er så skjønn, min kjære K82! Jepp, jeg må jo trene!! Jeg tørrtrener i morgen eller det heter vel ikke tørrtrene når jeg faktisk drikker alkohol da, men uansett... Lørdag blir det baluba!! Planen for helgen? Ja, jeg har tatt helg Wiii, k82 er kjempeglad for at han har så mange kooslige og vakre jenter i boka si nei, heter kanskje ikke tørrtrening da Tøft, du må skrive referat på søndag Nei, ingen foreløpig Du har sikkert fått strekkmerker fordi du har fått store muskler for fort! Mhm Sterke K!!! *k82 løfter opp stuebordet..se da...se da...jeg kan ta den over hodet også..hopp oppå al, jeg klarer å holde dere begge* Han blir så sterk atte nå blir jeg bare innbilsk. Jah, han må være det slik at han kan passe på alle KG-bertene sine Jaaa RosaK82 passer på Ja, han har jo noen stykker nå :rødme: Kjedelig når gutta aldri er her.. Jeg var her tidligere i dag, og nå veldig sent, men skal skjerpe meg, men rakk det ikke før Bra med deg Snusken? Mhm, med deg da ? Supermannen??? Er her nå men nå sover dere jo alle søtt Endret 30. september 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 1. oktober 2010 #5072 Skrevet 1. oktober 2010 Ja, jeg måtte bare sove og så våknet jeg for en halv time siden I dag må jeg ut og trene! Du må skjenne på meg om jeg ikke gjør det. Bare følg med om det blir startet en Oktober-treningstråd i treningsforumet forresten!
kristian82 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5074 Skrevet 1. oktober 2010 Ja, jeg måtte bare sove og så våknet jeg for en halv time siden I dag må jeg ut og trene! Du må skjenne på meg om jeg ikke gjør det. Bare følg med om det blir startet en Oktober-treningstråd i treningsforumet forresten! Deilig å sove lenge da, det elsker jeg Hva skal du trene da? Oki, jeg lover å gi deg en skjennepreken ja Har du startet en tråd der? Gi meg en link, men skal se om jeg finner den Kristian! God helg! God helg til deg også
mia83 Skrevet 1. oktober 2010 #5075 Skrevet 1. oktober 2010 Det var godt med en VARM klem, her er det litt kjølig.. tror jeg skal fyre i ovnen i kveld.
kristian82 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5076 Skrevet 1. oktober 2010 Det var godt med en VARM klem, her er det litt kjølig.. tror jeg skal fyre i ovnen i kveld. kaldt her også, det er helt klart vedfyringstid
kristian82 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5077 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Guriane Hvor er duuuuuuuu...jeg som håpte jeg hadde fått post Endret 1. oktober 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 1. oktober 2010 #5078 Skrevet 1. oktober 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514701
kristian82 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5079 Skrevet 1. oktober 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514701
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå