Gjest Katee Skrevet 18. september 2010 #4841 Skrevet 18. september 2010 Æ kan lær dæ. Æ e ekspert. Eller E kain lær dêg. E e ekspert. To eksempler på masse masse dialekter her i nord. Trur det e lættar å lær bergensk.. he he. Jeg var ganske god back in the days, men jeg har glemt så mye nå Men du var flink da!
kristian82 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4842 Skrevet 18. september 2010 Så klart må jeg vrikke litt :fnise Ikke skandaløst, men... tipper du vrikker skandaløst jeg Korr e han Kræstian? ; Æ e hæ nø Æ tru hainn e på lopphave å dræg torsk! Det Æ e sjø Ah! Men hann Kræstiann lik itsj fesk! Thats true Hainn må jo tjen penga for å få råd te ny bil! Ja, korssen kunn Æ glømm det??! Shitt feske, Kræstiann!!! :helne: Oi, nordnorsken min blir ganske dårlig sent på natten. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor folk kan syns det å herme etter noens dialekt er veldig irriterende! :fnise Æ kan lær dæ. Æ e ekspert. Eller E kain lær dêg. E e ekspert. To eksempler på masse masse dialekter her i nord. Trur det e lættar å lær bergensk.. he he. Flinkis "rope" SNUUUUSKEN... I`m back. "kos" Bra du er tilbake hvor/hva har du drevet med?
Gjest Katee Skrevet 18. september 2010 #4843 Skrevet 18. september 2010 Å, vi er her aldri samtidig lenger
VirreVapp Skrevet 18. september 2010 #4844 Skrevet 18. september 2010 Helluu mister! Alt vel her på bruket? Håper du får en trivelig lørdagskveld
Faithy Skrevet 18. september 2010 #4845 Skrevet 18. september 2010 Helluu mister! Alt vel her på bruket? Håper du får en trivelig lørdagskveld Mjauua. Der var du igjen, kjekken. Hvordan går det Kristian, bestemt bilmerke?
Faithy Skrevet 18. september 2010 #4846 Skrevet 18. september 2010 Kriiistiann.... snusken.... Helt borte vekk???
kristian82 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4849 Skrevet 19. september 2010 Å, vi er her aldri samtidig lenger :sukk :klem Nei, uflas men nå er jo du også på Helluu mister! Alt vel her på bruket? Håper du får en trivelig lørdagskveld :nigo Ja, på bruket er det nogenlunde allright hatt en fin helg? Mjauua. Der var du igjen, kjekken. Hvordan går det Kristian, bestemt bilmerke? Jeg har ikke bestemt meg enda Skjer da faithy? Kriiistiann.... snusken.... Helt borte vekk??? Er her :vinke
kristian82 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4851 Skrevet 19. september 2010 Hei Kristian! Hei Mia skjer da? Hatt en fin tur?
mia83 Skrevet 19. september 2010 #4852 Skrevet 19. september 2010 Her skjer det fint lite. Akkurat kommet ut av Har vært i Sverige på marked. Det var en fin tur ja. Hva har du drevet med i helgen?
kristian82 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4853 Skrevet 19. september 2010 Her skjer det fint lite. Akkurat kommet ut av Har vært i Sverige på marked. Det var en fin tur ja. Hva har du drevet med i helgen? Oki Så kult, sånne markeder kan være morsomme. Hva slags ting har de der? Ikke noe spes egentlig, jobbet og styrt litt og vært hos en kompis, sett noen filmer osv.
mia83 Skrevet 19. september 2010 #4855 Skrevet 19. september 2010 Oki Så kult, sånne markeder kan være morsomme. Hva slags ting har de der? Ikke noe spes egentlig, jobbet og styrt litt og vært hos en kompis, sett noen filmer osv. De har alt mulig!! Kan nevne en liten brøkdel: Klær, sko, vesker, syltetøy, cd'er, dvd'er, bilder av diverse slag, plakater, 50-tallseffekter, modellbiler, dyreskinn, demonstrasjon av forskjellige varer, pyntegjenstander, bøker, tegneserier, spekepølse, godteri, nystekte maiskolber masse andre matboder +++
kristian82 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4856 Skrevet 19. september 2010 De har alt mulig!! Kan nevne en liten brøkdel: Klær, sko, vesker, syltetøy, cd'er, dvd'er, bilder av diverse slag, plakater, 50-tallseffekter, modellbiler, dyreskinn, demonstrasjon av forskjellige varer, pyntegjenstander, bøker, tegneserier, spekepølse, godteri, nystekte maiskolber masse andre matboder +++ Oi :hoppe: hørtes kult ut Hvor er det enn igjen, hvor i sverige?
mia83 Skrevet 19. september 2010 #4857 Skrevet 19. september 2010 (endret) Årjäng. Det er 5 mil fra Charlottenberg. Så har de tivoli også. Radiobiler!! Endret 19. september 2010 av mia83
mia83 Skrevet 19. september 2010 #4859 Skrevet 19. september 2010 Hehe jeg shoppet bare 14 par motivsokker til 100 kr og ei veske til 100 kr. Så kjøpte jeg litt til sønnen min. kjøpte seg en Mustang modellbil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå