kristian82 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4821 Skrevet 17. september 2010 Går bra, jeg er bare litt asosial for tiden, rydder litt i hodet Tenker du Al er sånn i hotpants? Jeg har nylig prøvekjørt audi a4 faktisk, veldig god presis bil, som i min mening oser kvalitet uten å "skrike" for mye! Alt vel med K82? Oki, håpe du får ryddet ting på plass Ja, i hotpants Ja, a4 er kul. Jeg liker av en eller annen grunn a4 stasjonsvogna bedre enn den vanlige a4, syns faktisk stasjonsvogna er tøffere. Jeg skal jo også ha meg dobbermann med tiden, sånn sett burde jeg kanskje kjøpt det.. Tja, sånn nogenlunde, I do not wish to talk about it
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #4822 Skrevet 17. september 2010 Var stasjonsvogn jeg prøvde Synes de har kommet med en del "fiffige" løsninger både praktisk og estetisk på siste årsmodell, MEN lurer på om de kanskje kommer med enda større forandringer snart, lenge siden de har hatt noen store designmessige forandringer på de. Ååååh, hotpants...
kristian82 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4823 Skrevet 17. september 2010 Var stasjonsvogn jeg prøvde Synes de har kommet med en del "fiffige" løsninger både praktisk og estetisk på siste årsmodell, MEN lurer på om de kanskje kommer med enda større forandringer snart, lenge siden de har hatt noen store designmessige forandringer på de. Ååååh, hotpants... Oki Ja, de gjør kanskje det Men fort blir det forandringer til det verre, syns det er så mye rart på bilfronten (selv om jeg ikke har spes peil på bil) bare ut i fra smak lissom. Pluss jeg trenger ikke noe helt ny 2010 modell Hotpants er nice det
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #4824 Skrevet 17. september 2010 ååå, men du må jo ha konturlyktene!
kristian82 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4825 Skrevet 17. september 2010 (endret) ååå, men du må jo ha konturlyktene! Hva er det ? Jeg må legge meg nå, får sjekke svaret ditt imorgen, god natt Mr. Hog Endret 17. september 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #4826 Skrevet 17. september 2010 God natt Krestian! http://1.bp.blogspot.com/_B6XJ2t9gUaI/S9PI9RfG8dI/AAAAAAAAAWk/SQUqTro0Krg/s1600/audi+scaled.jpg <-- lykter
Guriane Skrevet 17. september 2010 #4827 Skrevet 17. september 2010 (endret) Trenger bare en bil med vanlig størrelse (fælt så størrelsesopptatt dere jenter var da, så typisk altså..k82 er glad han ikke har noe problemer med det området ( i skjul ) Hvorfor imot bmw da? Njæ, vet ikke. Synes bare det er litt jalla. Det samme med Mercedes. Men Mercedes er jo seige biler da. Honda Civic da? Liten og søt. VW Touran er også fin synes jeg. Litt kjedelig, men praktisk. Men det er dyre deler til VW da. Ford Focus er jo snerten. Toyota Land Cruiser. Og Audi, som du selv har nevnt. Og A3 er jo faktisk mye større enn det den ser ut som Endret 17. september 2010 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #4828 Skrevet 17. september 2010 Alyah stril og gatebil berte? Ler du av meg?!! Ja, jeg er stril og jeg elsker gatebiler! Kanskje Al er en av de gatebil damene med sånn flagg som vinker i gang race? :vetikke Seff! Tenker du Al er sånn i hotpants? Så passende at jeg tok på meg shortsen i dag... Men den er ikke kort altså!! For det er skikkelig kaldt i Bergen nå, og så når jeg skal til byen så går jeg forbi ett lite hus der det alltid henger noen gutter over gjerdet som ser på alle som går forbi og da blir Al litt forlegen gitt Ja, i hotpants Ååååh, hotpants... Hotpants er nice det
mia83 Skrevet 17. september 2010 #4829 Skrevet 17. september 2010 ååå, men du må jo ha konturlyktene! De lyktene er den ENESTE grunnen til at jeg vil ha Auda!! Ja AUDA ja!
kristian82 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4830 Skrevet 17. september 2010 God natt Krestian! :ler http://1.bp.blogspot.com/_B6XJ2t9gUaI/S9PI9RfG8dI/AAAAAAAAAWk/SQUqTro0Krg/s1600/audi+scaled.jpg <-- lykter Sånn ja, njaaa, syns ikke de var så kule jeg :ler :kose Njæ, vet ikke. Synes bare det er litt jalla. Det samme med Mercedes. Men Mercedes er jo seige biler da. Honda Civic da? Liten og søt. VW Touran er også fin synes jeg. Litt kjedelig, men praktisk. Men det er dyre deler til VW da. Ford Focus er jo snerten. Toyota Land Cruiser. Og Audi, som du selv har nevnt. Og A3 er jo faktisk mye større enn det den ser ut som :Nikke Jalla altså Jeg ser poenget ditt. Hmm, kanskje best med audi .tenke tenke. Ler du av meg?!! Ja, jeg er stril og jeg elsker gatebiler! Seff! Så passende at jeg tok på meg shortsen i dag... Men den er ikke kort altså!! For det er skikkelig kaldt i Bergen nå, og så når jeg skal til byen så går jeg forbi ett lite hus der det alltid henger noen gutter over gjerdet som ser på alle som går forbi og da blir Al litt forlegen gitt pisk: :ler plystrere guttene på deg da? Tipper du vrikker skandaløst på i det du går forbi De lyktene er den ENESTE grunnen til at jeg vil ha Auda!! :ler Ja AUDA ja!
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #4831 Skrevet 17. september 2010 plystrere guttene på deg da? Tipper du vrikker skandaløst på i det du går forbi Så klart må jeg vrikke litt Ikke skandaløst, men...
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #4833 Skrevet 17. september 2010 Æ tru hainn e på lopphave å dræg torsk!
Guriane Skrevet 17. september 2010 #4834 Skrevet 17. september 2010 Jalla altså Jeg ser poenget ditt. Hmm, kanskje best med audi .tenke tenke.
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #4835 Skrevet 17. september 2010 Ah! Men hann Kræstiann lik itsj fesk!
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #4836 Skrevet 17. september 2010 Hainn må jo tjen penga for å få råd te ny bil!
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #4837 Skrevet 17. september 2010 Ja, korssen kunn Æ glømm det??! Shitt feske, Kræstiann!!!
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #4838 Skrevet 17. september 2010 Oi, nordnorsken min blir ganske dårlig sent på natten. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor folk kan syns det å herme etter noens dialekt er veldig irriterende!
Faithy Skrevet 17. september 2010 #4839 Skrevet 17. september 2010 Oi, nordnorsken min blir ganske dårlig sent på natten. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor folk kan syns det å herme etter noens dialekt er veldig irriterende! Æ kan lær dæ. Æ e ekspert. Eller E kain lær dêg. E e ekspert. To eksempler på masse masse dialekter her i nord. Trur det e lættar å lær bergensk.. he he.
Faithy Skrevet 17. september 2010 #4840 Skrevet 17. september 2010 "rope" SNUUUUSKEN... I`m back. "kos"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå