kristian82 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4501 Skrevet 20. august 2010 Jeg kan godt få lønn itillegg liksom... Jeg hadde seriøst aldri hatt samvittighet til noe annet vennen Du burde i tillegg fått veldig bra lønn Men k82 hadde jo vært snill mot støttekontakten sin da...bare veldig veldig krevende
Gjest Katee Skrevet 20. august 2010 #4502 Skrevet 20. august 2010 Jeg tror jeg vet hvor krevende mennesker kan være, så jeg tror vi hadde klart oss fint
kristian82 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4503 Skrevet 20. august 2010 Jeg tror jeg vet hvor krevende mennesker kan være, så jeg tror vi hadde klart oss fint Tror det jeg også. Men det er mest fordi hoppende Al er veldig snill og god da Ikke så mye k82 sin fortjeneste om det hadde gått bra Tuller altså...k82 er ikke det miiiiiinste krevende.
kristian82 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4505 Skrevet 20. august 2010 Takk Nei, du er ikke krevende! Jeg lurer på om jeg skal se en film i kveld/natt jeg. Jeg seriøst filmer...er ikke noe annet jeg liker bedre enn det tror jeg :klø: i alle fall høyt på listen over bra ting!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #4507 Skrevet 20. august 2010 Fått sengen din? Ja, en blir paranoid av sånt as Du er tilgitt nei, ikke så kjempelangt, sånn akkurat midt på halsen ca Kjempeflink du er da Ja, leste om stinkbomene Er du våken nå da? Eg e her..med en mooonster strekk i skuldra /nakken..fyf..knaaaaaaket noe helt drøyt til og duret i hele nakken på meg på franskpressen i dag REDD nå er det bare vondt
kristian82 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4508 Skrevet 20. august 2010 Film er bra. Hva skal du se da?? jeg skal se enten The time travelers wife (burde vel nesten hatt en kjæreste for å se den, meeeen k82 er som bedre kjent The Special One, så han kan se på sånne filmer alene ) ellers Couples retret. Det er de 2 jeg har tror jeg, som jeg ikke har sett, men får noen i morgen eller mandagen håper jeg
kristian82 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4510 Skrevet 20. august 2010 Heeey smååååen Neida for film! Blir nok bra i just løve it..løve løve løøøøve it....the bird bird bird, the bird is the word han peter griffin er mooongo as
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #4512 Skrevet 20. august 2010 jeg skal se enten The time travelers wife (burde vel nesten hatt en kjæreste for å se den, meeeen k82 er som bedre kjent The Special One, så han kan se på sånne filmer alene ) ellers Couples retret. Det er de 2 jeg har tror jeg, som jeg ikke har sett, men får noen i morgen eller mandagen håper jeg jeg kan være me å se film jeg
kristian82 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4513 Skrevet 20. august 2010 Åå, family guy jeg kan være me å se film jeg Du er velkommen Men må få lagt meg i sofaen nå, den skuldra/nakken er drøøøøy... håper jeg ikke har ødelagt noe hadde vel gjort enda mer vondt da :klø: sikkert bare en mongostrekk..men det kom sånne knuse lyder og så ble jeg helt varm i hele området ved nakken og skuldrene.. Natti alle sammen
Gjest hogwash Skrevet 20. august 2010 #4514 Skrevet 20. august 2010 Får håpe knuselydene bare var noen ledd som smalt på plass
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #4516 Skrevet 20. august 2010 Du er velkommen Men må få lagt meg i sofaen nå, den skuldra/nakken er drøøøøy... håper jeg ikke har ødelagt noe hadde vel gjort enda mer vondt da :klø: sikkert bare en mongostrekk..men det kom sånne knuse lyder og så ble jeg helt varm i hele området ved nakken og skuldrene.. Natti alle sammen takk viss du ikke har betraktelig bedring på mandag så ta en tur til legen. jeg fikk noelunde det samme som deg for mange år siden. gjorde ingen ting med det før 5 år senere. da viste det seg ved en tilfeldighet at jeg hadde en alvorlig nakkeskade som det har tatt mange år å rette opp i! du må passe på deg selv vettu
kristian82 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4517 Skrevet 21. august 2010 (endret) Får håpe knuselydene bare var noen ledd som smalt på plass Ja, må nesten ha vært det :klø: satser på det er en jævlaa strekk/musklesmerter. Ikke noe bedre i dag men :dåne: Nattakos!!! God bedring! takk viss du ikke har betraktelig bedring på mandag så ta en tur til legen. jeg fikk noelunde det samme som deg for mange år siden. gjorde ingen ting med det før 5 år senere. da viste det seg ved en tilfeldighet at jeg hadde en alvorlig nakkeskade som det har tatt mange år å rette opp i! du må passe på deg selv vettu sånn må du ikke si til pysa k82 Men huff, det går nok over, men ikke hjulpet noe foreløpig i alle fall..brennende følelse Ja, passer på meg så godt jeg kan jeg Endret 21. august 2010 av kristian82
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. august 2010 #4519 Skrevet 21. august 2010 (endret) Ja, må nesten ha vært det :klø: satser på det er en jævlaa strekk/musklesmerter. Ikke noe bedre i dag men :dåne: sånn må du ikke si til pysa k82 Men huff, det går nok over, men ikke hjulpet noe foreløpig i alle fall..brennende følelse Ja, passer på meg så godt jeg kan jeg unskyld ikke meninga å skremme deg men står fast på at du bør besøke legen viss det ikke blir bedre i morgen Endret 21. august 2010 av *Twinklestar*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå