Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo iiiiiiiiiiiingen her jo :sur:

Faithy prøver å få haik hjem fra jobb ved å kneppe opp blusen. (dra opp skjørtet ditt i stedet :opplyser: )

Oau...:rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spor...

Jeg var her.

Men du var borte.

Intet lys der.

Men alt det sorte.

Kanskje kommer du senere.

Når dagen er venere...

Til en rosa tråd -

og søker råd.

Noen spor du da kan finne.

Et lite lys vil skinne.

Fra meg -

til deg.

Jeg kommer da tilbake

:lete:

:)

(Så typisk at du har snudd døgnet tilbake når Al har ferie :fnise:)

Skrevet

Spor...

Jeg var her.

Men du var borte.

Intet lys der.

Men alt det sorte.

Når dagen er venere...

Til en rosa tråd -

og søker råd.

Et lite lys vil skinne.

Fra meg -

til deg.

Jeg kommer da tilbake

:lete:

:)

(Så typisk at du har snudd døgnet tilbake når Al har ferie :fnise:)

Så fint skrevet da :strix: fant du på det nå??? :hoppe:

Ja, men jeg kan snu døgnet litt feil vei igjen om du er her sent da ;) Trodde bare ingen var her etter 23.30 :gjeiper: :klem:

Hvordan gikk bussturen hjem og sånt? :popcorn:

:vinke:

:vinke:

Fått sengen din? :hoppe:

Skrevet

Tror du? Eller at jeg bare så latterlig rar ut? :vetikke:

Oki, ikke rådyr da, men ulver, ulver jager dere? :nigo:

Du var kjempeliten :rødme: hadde en sånn sort kjempekort kjole (det er jo tross alt k82 som drømmer her) og så hadde du sånn skikkelig brunt hår, sånn midtskillaktig gredd litt flatt så det "rammet" inn ansiktet. Hard to explain. Å ellers søt såklabert. Med unntak av det at du overså k82 da :grine:

:ler: Men jeg skjønner hva du mener. Jeg blir helt paranoid selv jeg om noen holder blikket på meg litt lenger enn normalt. "Hva er det liksom?? Har jeg noe i ansiktet, eller hva er det? :lol: :klø: :kjefte: "

Nei, det tør jeg ikke :redd:

Kjempeliten og med kjempeliten kjole ja :fnise: Høres ut som en drøm Kristian har hatt :fnise: Har hatt brunt hår, så det stemmer :tommelopp: Men ikke midtskill ;) Var det langt da? :popcorn:

Sorry at jeg var så kjip mot deg i butikken :troest::hug:

Spor...

Jeg var her.

Men du var borte.

Intet lys der.

Men alt det sorte.

Når dagen er venere...

Til en rosa tråd -

og søker råd.

Et lite lys vil skinne.

Fra meg -

til deg.

Så fint dikt! :)

Skrevet

Takk :fnise: Ja, jeg fant på det der og da :nigo:

Bussturen hjem har du kanskje allerede lest om i boka mi. Det gikk bra. Overlevde :fnise:

Jeg blir nok her når alle de andre har lagt så kanskje jeg 'ser' deg da? :)

Skrevet

:ler: Men jeg skjønner hva du mener. Jeg blir helt paranoid selv jeg om noen holder blikket på meg litt lenger enn normalt. "Hva er det liksom?? Har jeg noe i ansiktet, eller hva er det? "

Nei, det tør jeg ikke :redd:

Kjempeliten og med kjempeliten kjole ja :fnise: Høres ut som en drøm Kristian har hatt :fnise: Har hatt brunt hår, så det stemmer :tommelopp: Men ikke midtskill ;) Var det langt da? :popcorn:

Sorry at jeg var så kjip mot deg i butikken :troest::hug:

Så fint dikt!

Ja, en blir paranoid av sånt as :ler: Du er tilgitt :fnise: nei, ikke så kjempelangt, sånn akkurat midt på halsen ca :Nikke:

Takk :fnise: Ja, jeg fant på det der og da :nigo:

Bussturen hjem har du kanskje allerede lest om i boka mi. Det gikk bra. Overlevde :fnise

Jeg blir nok her når alle de andre har lagt så kanskje jeg 'ser' deg da?

Kjempeflink du er da :hug:

Ja, leste om stinkbomene :ler:

Er du våken nå da? :lete::hoppe:

Ingen Kristian i dag? :klø

Eg e her..med en mooonster strekk i skuldra /nakken..fyf..knaaaaaaket noe helt drøyt til og duret i hele nakken på meg på franskpressen i dag REDD nå er det bare vondt :grine:

Gjest hogwash
Skrevet

Eg e her..med en mooonster strekk i skuldra /nakken..fyf..knaaaaaaket noe helt drøyt til og duret i hele nakken på meg på franskpressen i dag REDD nå er det bare vondt :grine:

Frem med massasjebenken jenter!

:pisk:

Skrevet

Frem med massasjebenken jenter!

:pisk:

Ja :Nikke:

Sa noen massasje??!

Der var du jo :5:;)

Skrevet

:kose: forsiktig på stakkars Kristian! :troest:

Ja, gjør kjempevondt :sukk: Gruer meg til å våkne imorgen når jeg har lagt helt i ro i mange timer :redd: dumme k82 :dåne: lå og gryntet og trente med tunge vekter.

Noen ganger slår tanken meg at en voksen støttekontakt (kvinnelig såklart) kunne vært noe..bare en som kunne vært med k82 på trening sagt "nå tar du i for mye vennen, ikke overdriv" og f.eks. etter trening "ikke drikk så mye vann vennen, da får du bare vondt i magen"...og sånn "ikke se stygt på henne vennen hun bare sa kjekken, ikke tjukken" og "si ifra når du er ferdig med å dusje vennen skal jeg vaske håret ditt og tørke deg"..en som sitter ved senga mi til jeg sovner... :sukk: Hører kanskje mer ut som en kjæreste..eller en blanding av en kjæreste og en mamma..hmm...nei, støttekontakt...K82 trenger en støttekontakt. Noen som melder seg frivillig?

Skrevet

Jeg skal være støttekontakten din jeg :opplyser: Så lenge du disker opp noen brownies i ny og ne :nigo:

Skrevet

Jeg skal være støttekontakten din jeg :opplyser: Så lenge du disker opp noen brownies i ny og ne :nigo:

K82 føler seg ganske så sikker på at om Al hadde vært støttekontakten til K82 si i 1 uke, så hadde hun krevd mer i lønn enn bare brownies i ny og ne :hoho: :hoho: Hvis IKKE, så er AL et overmenneske altså :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...