Faithy Skrevet 17. august 2010 #4461 Skrevet 17. august 2010 Bye bye. Jeg får nå bare stå her alene igjen da, DUMMINGA
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #4462 Skrevet 18. august 2010 Du kaster molotov cocktails i din egen dagbok? :klø: Hogwash tar med seg Twinkle og Gerda og griller marshmallows på restene av dagboken. marshmallows og du kristian, jeg har spesiell utdanelse i å få fyr i vanskelige situasjoner, så selv om kg er brannsikker så hjelper det ikke
kristian82 Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4463 Skrevet 18. august 2010 Bye bye. Jeg får nå bare stå her alene igjen da, DUMMINGA Du kunne blitt med på det hemmelige rommet, men du sa jo ingenting jo marshmallows og du kristian, jeg har spesiell utdanelse i å få fyr i vanskelige situasjoner, så selv om kg er brannsikker så hjelper det ikke Har du det??? The special one has entered the pink book.
kristian82 Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4464 Skrevet 18. august 2010 (endret) Det er jo iiiiiiiiiiiingen her jo Hog er ute å sjekker småjenter (les. får de til å gråte ) . Al lurer på naive bergensere skyhøye brilleforsikringer og gamle grønne og røde briller. Faithy prøver å få haik hjem fra jobb ved å kneppe opp blusen. (dra opp skjørtet ditt i stedet ) Appifany har kastet 3 poser toro gryte, og prøver nå for 4 gang å få det til. Guriane er ute å løper med ulvehunden sin, sammen så jager de søte små rådyr. Mia kokelerer og forteller eventyr til sin casanova sønn. Twinkle skriker og kjefter på Ikea fordi de ikke har stor nok prinsesse seng, og ingen som vil bære den hjem for henne. Virrevapp tar seg en øl mens hun sykler på trimsykkelen hjemme i stua og ser på Melrose Place. Endret 18. august 2010 av kristian82
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #4465 Skrevet 18. august 2010 Du kunne blitt med på det hemmelige rommet, men du sa jo ingenting jo Har du det??? The special one has entered the pink book. ja som en ekte naturforvalter må jeg jo kunne tenne bål hvorsomhelst og nårsomhelst vettu Det er jo iiiiiiiiiiiingen her jo Hog er ute å sjekker småjenter (les. får de til å gråte ) . Al lurer på naive bergensere skyhøye brilleforsikringer og gamle grønne og røde briller. Faithy prøver å få haik hjem fra jobb ved å kneppe opp blusen. (dra opp skjørtet ditt i stedet ) Appifany har kastet 3 poser toro gryte, og prøver nå for 4 gang å få det til. Guriane er ute å løper med ulvehunden sin, sammen så jager de søte små rådyr. Mia kokelerer og forteller eventyr til sin casanova sønn. Twinkle skriker og kjefter på Ikea fordi de ikke har stor nok prinsesse seng, og ingen som vil bære den hjem for henne. Virrevapp tar seg en øl mens hun sykler på trimsykkelen hjemme i stua og ser på Melrose Place. det var ikke langt i fra skal jeg si deg! senga var stor nok, men de ville ikke sende den hjem til meg i dag de hadde ikke tid sa de, for en dårlig unskyldning! så da må den stakkars ryggen min overleve en natt til i slemme, vonde, harde senga
Gjest Katee Skrevet 18. august 2010 #4466 Skrevet 18. august 2010 Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *k82 gjør seg klar til dyst* *k82 tar av seg tigertangaen, rusler i dusjen for å skylle av seg all brunkremen og babyoljen* Du er'ke mye slesk! Ok, så får du bli med 'a! = uten tårer. Al og Appy og guriane og faithy.. hog og twinkle er slemme Hog! Twinkle! Oppfør dere! Ikke få meg til å bli sint nå! Det er jo iiiiiiiiiiiingen her jo Hog er ute å sjekker småjenter (les. får de til å gråte ) . Al lurer på naive bergensere skyhøye brilleforsikringer og gamle grønne og røde briller. Faithy prøver å få haik hjem fra jobb ved å kneppe opp blusen. (dra opp skjørtet ditt i stedet ) Appifany har kastet 3 poser toro gryte, og prøver nå for 4 gang å få det til. Guriane er ute å løper med ulvehunden sin, sammen så jager de søte små rådyr. Mia kokelerer og forteller eventyr til sin casanova sønn. Twinkle skriker og kjefter på Ikea fordi de ikke har stor nok prinsesse seng, og ingen som vil bære den hjem for henne. Virrevapp tar seg en øl mens hun sykler på trimsykkelen hjemme i stua og ser på Melrose Place. Al har ikke solgt en eneste forsikring, men det driter hun i for hun har ferie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #4467 Skrevet 18. august 2010 Du er'ke mye slesk! Ok, så får du bli med 'a! Hog! Twinkle! Oppfør dere! Ikke få meg til å bli sint nå! Al har ikke solgt en eneste forsikring, men det driter hun i for hun har ferie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! unskyyld kristian
mia83 Skrevet 18. august 2010 #4469 Skrevet 18. august 2010 Jeg har faktisk kokkelert litt i dag ja Men ingen eventyr i dag. Har bare lest litt selv. Mens og sønnen vår har spilt dataspill.. sosiale vi altså..
Gjest hogwash Skrevet 18. august 2010 #4471 Skrevet 18. august 2010 Hog er ute å sjekker småjenter (les. får de til å gråte ) Jeg har dessverre den effekten på folk når de skjønner de ikke kan klone meg
Guriane Skrevet 19. august 2010 #4473 Skrevet 19. august 2010 (endret) Noen ganger lurer jeg på hva folk legger i det å glo/smile til helt ukjente folk. Er det vanlig? Ikke sånn kassadama på rimi, men generelt ukjente folk?. K82 Blir paranoid. Hmm......jeg bare lurer jeg, på hva greia er....Hun ene var bare en som drev og handlet i samme butikk som meg og i det jeg gikk forbi henne til meg...jeg måtte jo tilbake, mens jeg bare :klø: hvem faen var det...Hun var vel 3-4 år eldre enn meg og ok fin. Men også sånn generelt...jævla gloere Hun syntes sikkert du var søt I natt så drømte jeg om KG Nærmere bestemt Gurine Det var ikke en grisedrøm gurine. Du var lei deg og gråt masse fordi noen sa kjolen din var stygg på en fest :dåne: k82 prøvde å trøste deg, og det var en annen fra KG der også, men jeg vet ikke hvem. Det hele sluttet med at K82 skuffet gikk hjem for han ikke klarte å fange oppmerksomheten din Da var du i en butikk sammen med den andre KG brukeren, og gadd så vidt å si "hade" når k82 skulle gå Nåh.. Sorry :gjeiper: Hvordan så jeg ut forresten? Det er jo iiiiiiiiiiiingen her jo :sur Hog er ute å sjekker småjenter (les. får de til å gråte ) . :lete Al lurer på naive bergensere skyhøye brilleforsikringer og gamle grønne og røde briller. Faithy prøver å få haik hjem fra jobb ved å kneppe opp blusen. (dra opp skjørtet ditt i stedet :opplyser ) Appifany har kastet 3 poser toro gryte, og prøver nå for 4 gang å få det til. Guriane er ute å løper med ulvehunden sin, sammen så jager de søte små rådyr. Mia kokelerer og forteller eventyr til sin casanova sønn. Twinkle skriker og kjefter på Ikea fordi de ikke har stor nok prinsesse seng, og ingen som vil bære den hjem for henne. Virrevapp tar seg en øl mens hun sykler på trimsykkelen hjemme i stua og ser på Melrose Place. Men vi jager ikke søte små rådyr da.. Endret 19. august 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4477 Skrevet 19. august 2010 :hoho ja som en ekte naturforvalter må jeg jo kunne tenne bål hvorsomhelst og nårsomhelst vettu ; det var ikke langt i fra skal jeg si deg! senga var stor nok, men de ville ikke sende den hjem til meg i dag :kjefte de hadde ikke tid sa de, for en dårlig unskyldning! så da må den stakkars ryggen min overleve en natt til i slemme, vonde, harde senga grine: Haha, imponerende Daaaakars twinklestaaaaaaaaaaaaaaaaar Du er'ke mye slesk! Ok, så får du bli med 'a! Hog! Twinkle! Oppfør dere! Ikke få meg til å bli sint nå! Al har ikke solgt en eneste forsikring, men det driter hun i for hun har ferie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bra jeg ikke er slesk Jippiiiiiiii, så nice at jeg fikk bli med Takk for at du ber de være snille Al Du må ha en kjeeeempefin ferie HoppendeAl unskyyld kristian :kose Er vi alle venner nå eller? lol: Ja Jeg har dessverre den effekten på folk når de skjønner de ikke kan klone meg opplyser: :fnise Hun syntes sikkert du var søt :hug Nåh.. Sorry :gjeiper Hvordan så jeg ut forresten? :popcorn skratte: :hoho Men vi jager ikke søte små rådyr da.. :snurt Tror du? Eller at jeg bare så latterlig rar ut? Oki, ikke rådyr da, men ulver, ulver jager dere? Du var kjempeliten :rødme: hadde en sånn sort kjempekort kjole (det er jo tross alt k82 som drømmer her) og så hadde du sånn skikkelig brunt hår, sånn midtskillaktig gredd litt flatt så det "rammet" inn ansiktet. Hard to explain. Å ellers søt såklabert. Med unntak av det at du overså k82 da
mia83 Skrevet 19. august 2010 #4478 Skrevet 19. august 2010 Jeg er egentlig litt småtrøtt jeg også.. leste litt for lenge i går kveld. Men har begynt på en ny bok, så jeg måtte jo komme litt igang. Leser Den urolige mannen av Henning Mankell.
VirreVapp Skrevet 19. august 2010 #4479 Skrevet 19. august 2010 Virrevapp tar seg en øl mens hun sykler på trimsykkelen hjemme i stua og ser på Melrose Place. Haha, den så jeg ikke før nå! Dævver av deg altså Melrose Place
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå