Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg skjønner om du hadde blitt fornærmet da. Allmenn var jo greit da. Ikke hoppende spennende, men greit nok for min del :)

Endret av Alyah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skjønne om du hadde blitt fornærmet da. Allmenn var jo greit da. Ikke hoppende spennende, men greit nok for min del :)

Hadde blitt litt fornærmet kanskje hehe ;) Nei, var helt ok lissom. Men måtte jo ha den generelle studiekompetansen...hadde kanskje valgt helt annereldes i dag men :)

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde gått det samme. Vet ikke hva annet jeg skulle ha tatt meg til :)

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde gått det samme. Vet ikke hva annet jeg skulle ha tatt meg til :)

Nei, kanskje...men k82 valgte feil etter allmenn i alle fall...tror jeg...huff :sukk: deprimerende emne...change subject....girlsasses...girlsasses..oki..k82 er i form igjen :bolledeig:

Skrevet

Uff da. Ting går ikke alltid som man trodde, dessverre. Noen valg blir bare feil... Vi kan forandre tema hvis du vil :kose:

Skrevet

Uff da. Ting går ikke alltid som man trodde, dessverre. Noen valg blir bare feil... Vi kan forandre tema hvis du vil :kose:

Ja, sant det. Mhm, annet tema. :opplyser: Kan snakke om leggetid, eller leggedags i stedet hehe..Jeg må legge meg nå...bare spise bittelittegrann først. :nigo:

Du får ha god natt Al le zouz cheff generaleeeh :klem::goodbye:

Skrevet
:digge: har fått en tragisk sang på hjernen... :dåne: Papara Americano... :dåne:
Skrevet

Ja.. kanskje den heter det. Men man finner den om man søker på Papara Americano også

Skrevet

Ja.. kanskje den heter det. Men man finner den om man søker på Papara Americano også

Ja, ja, men :opplyser: Heh! Det var jeg ikke klar over :)

Skrevet

Det er sikkert det sangen heter. Den tittelen du fant altså

Skrevet

Det er sikkert det sangen heter. Den tittelen du fant altså

Virker som Papara americano er en remix av We no speak americano, men jeg er så steike trøtt at det kan være jeg tar feil :ler:

Skrevet

Det er det helt sikkert! Du har nok rett! :jepp:

Skrevet

Ryktet her omkring sier at Kristian er på sopptur.

Ble observert syklende med grilldress, soppbok fra biblioteket, Nikêsko, caps fra Felleskjøpet og en DIGER soppkurv.

Ryktet sier videre at det var noen tilkommende russejenter som hylende sprang etter og tilbydde russekort. Men han så visstnok veldig fokusert ut, ut mot soppskogen.

Lurer på hva han skal med all den soppen. Han liker jo ikke soppstuing. Skal ble spennende å høre hans forklaring.

Kom igjen Kristian, vi venter :klem:

åpet

Skrevet

Helluu :vinke:

:vinke:

Heisann sveisann! :nigo:

:vinke:

:sikle: Evangeline og Regan er hotte, men knightly vil jeg IKKE ha med. Hun er æsj :snurt:

:grine:

:rope: KRISTIAN!!! Hvor er du?

Åååå, ikke gråt da Al :kose::klem: :klem: Jeg hørte ikke du ropte :sukk:

Ryktet her omkring sier at Kristian er på sopptur.

Ble observert syklende med grilldress, soppbok fra biblioteket, Nikêsko, caps fra Felleskjøpet og en DIGER soppkurv.

Ryktet sier videre at det var noen tilkommende russejenter som hylende sprang etter og tilbydde russekort. Men han så visstnok veldig fokusert ut, ut mot soppskogen.

Lurer på hva han skal med all den soppen. Han liker jo ikke soppstuing. Skal ble spennende å høre hans forklaring.

Kom igjen Kristian, vi venter :klem:

åpet

:hoho::skratte:

Hvordan visste du jeg hadde en sånn klesstil :hakeslepp:

Jeg samler bare russekort i mai, ikke ellers på året. Derfor lot jeg småjentene være, og stoppet ikke. :regler:

Den soppen selger jeg, jeg går fra dør til dør og smiler pent mens jeg spør "skal det være noe sopp til fluen..kremt fruen". Jeg sier det på en avvæpnende og morsom måte - med et glimt i øye under felleskjøpscapsen min. Selger bestandig masse. Hender også jeg blir invitert inn på kaffe og kaker.

Noen ganger lurer jeg på hva folk legger i det å glo/smile til helt ukjente folk :klø: Er det vanlig? Ikke sånn kassadama på rimi, men generelt ukjente folk? :klø: K82 Blir paranoid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...