Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4361 Skrevet 13. august 2010 Gjør i kveld du da? Bortsett fra å se på Titanic og The Beach mener jeg. Sorry Jeg baker kake. Eller den er ferdig nå. Men jeg har ikke turt og prøvesmake Bra Så Kate Beckinsale, coments please Hm, grei nok? En annen vaaaaakkkkkkkkkker frøken er Julie Benz, hun i Dexter serien... :dåne: over hele henne også Ah Darla!! (Al Buffy the Vampire Slayer)
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4362 Skrevet 13. august 2010 Jeg baker kake. Eller den er ferdig nå. Men jeg har ikke turt og prøvesmake Hm, grei nok? Ah Darla!! (Al Buffy the Vampire Slayer) Jeg kan prøvesmake jo Grei nok??? Hun er jo syyyyykt digg Vampire slayer dama er stygg, om du snakker om hun Buffy *kvalm* ?
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4363 Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg liker ikke Buffy da! Serien, rotekopp! Tja, Beckinsale er pen ja, men... Næsj... Eneste [problemet] med Benz er at hun er blond. :gjeiper: Endret 13. august 2010 av Alyah
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4364 Skrevet 13. august 2010 Jeg liker ikke Buffy da! Serien, rotekopp! Tja, Beckinsale er pen ja, men... Næsj... Eneste med Benz er at hun er blond. :gjeiper: Oki, serien er ok kanskje ja Kødder du ? Beckinsale og Benz kunne gjort akkurat hva de ville med meg Å da mener jeg akkurat hva de ville De er jo syyyyyyyykt deilige
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4365 Skrevet 13. august 2010 Nei, jeg kødder ikke! Men de kan ikke gjøre hva de vil med meg
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4366 Skrevet 13. august 2010 Nei, jeg kødder ikke! Men de kan ikke gjøre hva de vil med meg jojo, la de få lov K82 hadde vært uuuutrolig ivrig med å rekke opp hånda da altså, hadde de to spurt om noen meldte seg frivillig til griseaktiviteter
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4367 Skrevet 13. august 2010 Hm, nei, la meg få... la meg se... Nei, jeg må tenke over det
Tiarra Skrevet 13. august 2010 #4368 Skrevet 13. august 2010 Driver du med om dagen da, Kristian? Må være ærlig å si at jeg savner snikk-snakk trådene våre. Der var det lettere å holde kontakt og skravle mer... Men her må man lete i I, K, M, T osv hvis man vil innom og hilse :dåne:
Tiarra Skrevet 13. august 2010 #4370 Skrevet 13. august 2010 Ah, Dexter Han er kul Ser du på Dexter du også?
Faithy Skrevet 14. august 2010 #4372 Skrevet 14. august 2010 Eller ?? Tror du er reist til Kreta, jeg. Luringen. Du og Hag.
kristian82 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4373 Skrevet 14. august 2010 Hm, nei, la meg få... la meg se... Nei, jeg må tenke over det Har du bestemt deg, blir det du og jeg og kate og julie? Huff, tenk så sliiiiiiiiiiten stakkars k82 hadde blitt Driver du med om dagen da, Kristian? Må være ærlig å si at jeg savner snikk-snakk trådene våre. Der var det lettere å holde kontakt og skravle mer... Men her må man lete i I, K, M, T osv hvis man vil innom og hilse :dåne: Not much, ferien er over, så mer normal døgnrytme er innført Ellers går det vel for det meste i trening, filmtitting og venner Ja, lettere på snikk snakk men føler det har blitt bedre her også nå, føles mer som hjemme haha Ah, Dexter Han er kul Skikkelig kul serie, men tar 10 år før nye sesonger kommer på viasat og så er 1 sesong 5 epsioder, så mister egentlig feelinga på det, blir for lange pauser. Du sover kanskje du? Neei, var kjempeflink i dag. Dvs. Jeg rullet min store bløde kropp ut av sengen sånn ca kl 1300. Eller ?? Tror du er reist til Kreta, jeg. Luringen. Du og Hag. Akkurat det hadde vært kult...da tror jeg til og med k82 hadde oppført seg dårlig
mia83 Skrevet 14. august 2010 #4374 Skrevet 14. august 2010 Kristian!!! Så koselig å se deg her igjen!! Hvordan står det til?
kristian82 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4375 Skrevet 14. august 2010 Kristian!!! Så koselig å se deg her igjen!! Hvordan står det til? Wiiiiiii for en god klem Takk og ligemåde, du må ikke reise så mye, du må gjøre som k82 å holde deg nær KG hele tiden Okidoki her, deilig med lørdag Kjempefine reisereferater i tråden din, hørtes ut som en flott tur
Tiarra Skrevet 14. august 2010 #4376 Skrevet 14. august 2010 Jeg er i at det føles mer hjemme her Dexter er topp! Den nye sessongen begynner noeogtjuende september i USA. Jeg har tenkt å se på den på nett Kan ikke vente til den begynner på norsk TV.
kristian82 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4377 Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg er i at det føles mer hjemme her Dexter er topp! Den nye sessongen begynner noeogtjuende september i USA. Jeg har tenkt å se på den på nett Kan ikke vente til den begynner på norsk TV. September altså Hmm, og det er sesong 4? Eller har de kommet mye lenger der nede? Jeg har sett fra sesong 1 -3 på viasat. Nei, kjipt å vente til den kommer på norsk tv ja. Hvordan ser man den på nett ? Nå skal jeg spise middag, hjemmelaget pizza, jeg legger igjen noen stykker her så dere kan ta 1 hver. Men kun 1 stykke til hver, alle må få. hørte du AL, bare 1 stykke Ha en fin lørdag Tiarra Skal i dag? Endret 14. august 2010 av kristian82
Tiarra Skrevet 14. august 2010 #4378 Skrevet 14. august 2010 September altså Hmm, og det er sesong 4? Eller har de kommet mye lenger der nede? Jeg har sett fra sesong 1 -3 på viasat. Nei, kjipt å vente til den kommer på norsk tv ja. Hvordan ser man den på nett ? Nå skal jeg spise middag, hjemmelaget pizza, jeg legger igjen noen stykker her så dere kan ta 1 hver. Men kun 1 stykke til hver, alle må få. hørte du AL, bare 1 stykke Ha en fin lørdag Tiarra Skal i dag? Ja, det er sesong 5 som begynner da. Jeg sender deg PM om nettsiden da jeg er litt usikker på om det er lov å poste vanlig. Jeg har sett til og med sessong 4:) Mmmm pizza! Jeg skal ikke så mye.. Bare ta meg en og se på tv/lese
Faithy Skrevet 14. august 2010 #4379 Skrevet 14. august 2010 Puhh.. der var du jo Trodde du hadde glemt oss.
Gjest hogwash Skrevet 14. august 2010 #4380 Skrevet 14. august 2010 September altså Hmm, og det er sesong 4? Eller har de kommet mye lenger der nede? Jeg har sett fra sesong 1 -3 på viasat. Nei, kjipt å vente til den kommer på norsk tv ja. Hvordan ser man den på nett ? Det er ikke lov å diskutere ulovlig nedlasting på KG, så ikke send meg PM hvis du fortsatt lurer på detaljer angående det Forøvrig, denne har jeg hatt som ringetone siden januar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå