Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #4241 Skrevet 7. august 2010 Du må slutte å rødme så MYE. Hele skjermen ble jo rød her. Gjøre i kveld du da Kristian? (har vel ikke flere blomster å vanne i kveld) ------- Kriss, her er Bamsechipsen!
Faithy Skrevet 7. august 2010 #4242 Skrevet 7. august 2010 (endret) Her må vi nok vente 3-4 timer før det blir liv i trollet. Han må være HELT sikker på at solen er gått ned før han tør lufte nesen utenfor teltet. Endret 7. august 2010 av Faithy
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4244 Skrevet 8. august 2010 Hvor er du?? Blir lettere bekymret her
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4245 Skrevet 8. august 2010 (endret) Al stikker innom den rosa tråden. Sparker litt borti senga til Kristian, men lo and behold! der finnes ingen Kristian! Snoker litt i kjøleskapet. Du burde seriøst kaste den rosa proteinshaken din før den eksploderer og hele tråden stinker kloakk. Romsterer litt i ymse rom. Finner ingenting spennende. Eller kanskje 2 ting. 1 stk rosa undikk under komfyren. Rybak cd-en som ligger oppå tven. Eh, Kristian? Tusler videre mens hun synger Hvor, hvor, hvor er Willy? Hvor, hvor, hvor er Wiiiiillllyyyy? Endret 8. august 2010 av Alyah
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #4246 Skrevet 8. august 2010 Al stikker innom den rosa tråden. Sparker litt borti senga til Kristian, men lo and behold! der finnes ingen Kristian! Snoker litt i kjøleskapet. Du burde seriøst kaste den rosa proteinshaken din før den eksploderer og hele tråden stinker kloakk. Romsterer litt i ymse rom. Finner ingenting spennende. Eller kanskje 2 ting. 1 stk rosa undikk under komfyren. Rybak cd-en som ligger oppå tven. Eh, Kristian? Tusler videre mens hun synger Hvor, hvor, hvor er Willy? Hvor, hvor, hvor er Wiiiiillllyyyy? (al! vi gjemmer oss under senga og lager skumle lyder sånn at kristian ikke får sove )
Faithy Skrevet 8. august 2010 #4252 Skrevet 8. august 2010 Kristian er her hos meg. Har gått i dekning en stund. Kommer PLUTSELIG tilbake. He he. Klem jenter.
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4253 Skrevet 8. august 2010 Kristian er her hos meg. Har gått i dekning en stund. Kommer PLUTSELIG tilbake. He he. Klem jenter. Visste jeg det ikke! Ante meg at den der 'smelle noen på tjukken'-kommentaren min kunne bli litt for drøy for K82 ja
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #4254 Skrevet 8. august 2010 Visste jeg det ikke! Ante meg at den der 'smelle noen på tjukken'-kommentaren min kunne bli litt for drøy for K82 ja han klarer seg nok skal du se
Faithy Skrevet 8. august 2010 #4255 Skrevet 8. august 2010 Visste jeg det ikke! Ante meg at den der 'smelle noen på tjukken'-kommentaren min kunne bli litt for drøy for K82 ja Neida Al. Slapp av. Kristian ber meg hilse så mye"ler"
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4256 Skrevet 8. august 2010 han klarer seg nok skal du se Tror du?? Neida Al. Slapp av. Kristian ber meg hilse så mye"ler"
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #4257 Skrevet 8. august 2010 (endret) Tror du?? Endret 8. august 2010 av *Twinklestar*
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4258 Skrevet 8. august 2010 Jeg syns nå at han kunne titte innom Bare en liiiten tur
Tiarra Skrevet 8. august 2010 #4260 Skrevet 8. august 2010 leeeenge siden jeg har vært innom hos deg gitt, Kristian Hvordan står det til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå