Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg stått opp, spist kinamat, sett på tv, laget kvelds og vært på nett! Særdeles innholdsrikt. Kom og over en tur til Bulgaria, men den ble snappet opp rett foran nesa mi. Da var jeg rimelig snurt :snurt::murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg stått opp, spist kinamat, sett på tv, laget kvelds og vært på nett! Særdeles innholdsrikt. Kom og over en tur til Bulgaria, men den ble snappet opp rett foran nesa mi. Da var jeg rimelig snurt :snurt::murvegg:

Sånn har min dag vært også, bare bytt ut kinamaten med grandiosa, og legg på en løpetur i regnet istedetfor at jeg ble snappet fra en Bulgaria tur. :Nikke:

Huff, så irriterende da! :troest: Finner du noen andre reiser tror du da?

Kan du ikke bli med inn i Al sin tråd og gi henne nattaklem? :hoppe:

Skrevet

Sånn har min dag vært også, bare bytt ut kinamaten med grandiosa, og legg på en løpetur i regnet istedetfor at jeg ble snappet fra en Bulgaria tur. :Nikke:

Huff, så irriterende da! :troest: Finner du noen andre reiser tror du da?

Kan du ikke bli med inn i Al sin tråd og gi henne nattaklem? :hoppe:

Link takk :helen:

Ser dårlig ut for flere reiser, alt er utsolgt. Jeg vil bare ha litt stabil varme og sol, er det så mye å forlange???

Skrevet

Link takk :helen:

Ser dårlig ut for flere reiser, alt er utsolgt. Jeg vil bare ha litt stabil varme og sol, er det så mye å forlange???

Jeg får det ikke til, men gå på dagbøkene A-D. Så er det Als mosoleum du ser k82 har postet sist. :jepp:

:troest: da...k82 er veldig glad det er regn og dårlig vær han..men jeg skulle sendt all :sol: til deg om jeg kunne :nigo:

Skrevet

Jeg får det ikke til, men gå på dagbøkene A-D. Så er det Als mosoleum du ser k82 har postet sist. :jepp:

:troest: da...k82 er veldig glad det er regn og dårlig vær han..men jeg skulle sendt all :sol: til deg om jeg kunne :nigo:

Fant veien selv jeg -*stolt*-

De var bare å gå til hovedsiden av KG, er jo ikke så mange som poster på denne tiden av døgnet :ler:

Jeg har sol nå :sol: Skinner meg i trynet! Skulle bare ønske den gjorde det når jeg stod opp og :)

Skrevet (endret)

Fant veien selv jeg -*stolt*-

De var bare å gå til hovedsiden av KG, er jo ikke så mange som poster på denne tiden av døgnet :ler:

Jeg har sol nå :sol: Skinner meg i trynet! Skulle bare ønske den gjorde det når jeg stod opp og :)

Visste du klarte det, flink jente :kose::nigo:

Ja :fnise: Bare k82 og appi på KG FORSIDEN vel :dåne: :flau:

Huff, håpe den holder seg da :jepp:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Visste du klarte det, flink jente :kose::nigo:

Ja :fnise: Bare k82 og appi på KG FORSIDEN vel :dåne: :flau:

Huff, håpe den holder seg da :jepp:

:ler: Ikke så farlig? hehe.. Noen må jo holde liv i KG.

;)

Edit; bomma litt med parantesen

Endret av *appifany*
Skrevet

:ler: Ikke så farlig? hehe.. Noen må jo holde liv i KG.

;)

Edit; bomma litt med parantesen

Nei :fnise: sant det, noen må jo holde liv i KG :hoho::5:

Det er lov å bomme med paranteser ;)

Skrevet

Nei :fnise: sant det, noen må jo holde liv i KG :hoho::5:

Det er lov å bomme med paranteser ;)

Du er sprø i tråden til Al.... :redd:

Skrevet

Du er sprø i tråden til Al.... :redd:

Er jeg vel iiiiiikkkkke :snurt: Må vel være lov å prøve den vel :dåne: Heeelt sikker på at Al ikke blir sur pga det..jeg ødela jo ingenting...ville bare prøve den...for skøy lissom... :sjenert:

Ikke legg deg appi..jeg må bare ta en kjapp røyk, back in 3,5 minutter. :nigo:

Skrevet

:rope: Slutt å røyke!

Jeg skal gjøre det når jeg finner The love of my life..eller får en liten datter :strix:

Skrevet

Jeg skal gjøre det når jeg finner The love of my life..eller får en liten datter :strix:

Okei :nigo::hoppe:

Skrevet

Okei :nigo::hoppe:

K82 har veldig lyst på en liten datter :strix::trist:

Skrevet

Jeg vet. :)

:sjenert: Håper jeg får det en dag :strix:

Skrevet

:sjenert: Håper jeg får det en dag :strix:

Det gjør du helt garantert!!! :hjerte:

Skrevet

Det gjør du helt garantert!!! :hjerte:

Wiii :strix: Snill du er :klem:

Skrevet

Wiii :strix: Snill du er :klem:

Det er du og! OG med så bra humor som du har, så er det ikke en jente som kan motstå når du spør om dere skal få en baby ;)

Skrevet

Det er du og! OG med så bra humor som du har, så er det ikke en jente som kan motstå når du spør om dere skal få en baby ;)

Åyy :nigo: Det var veldig fint sagt, nå ble k82 glad :):hug: :hug: :dagens-rose:

:bolledeig:

Natti da, sov godt :klem::kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...