mia83 Skrevet 23. juli 2010 #3901 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har pakket. Gått opp og ned trappa og fram og tilbake gjennom huset. Dagens trim!
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3902 Skrevet 24. juli 2010 Du har vel ikke rar og tykk kropp!! Joooooo, jeg har det Hva trente du i kveld Kristian? I dag trente jeg skuldre og triceps. Tenkte jeg skulle kjøre en 2 mnd periode med få reps og tunge vekter for å sjokke musklaturen litt. Kjørt 8-14 ca og ganske lett, men veldig konsentrert en god stund nå. Pluss jeg måtte ha med noen sett med hantler og stående biceps da, siden det tross alt er helg. Trener k82 enda??+ :dåne: neeei, bare spist, tatt litt og sett på film. Jeg har pakket. Gått opp og ned trappa og fram og tilbake gjennom huset. Dagens trim! Trappegåing er jo bra, du har jo en ganske stor trapp også
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3903 Skrevet 24. juli 2010 Har sagt det før, men sier det igjen; godt å se at du ikke er en av de som bare pumper biceps og bryst!
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3904 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Har sagt det før, men sier det igjen; godt å se at du ikke er en av de som bare pumper biceps og bryst! Nei, jeg er ikke sånn Kjører 4 splitt: 1.dag - Skuldre og triceps. 2.dag - Rygg og mage. 3.dag - Bryst og biceps. 4 dag - Ben og mage. Helt i starten når jeg begynte å trene for mange år siden så trente jeg hele kroppen hver gang, noe som jo er feil i alle fall når man er over "nybegynner" fasen og fått grunnlaget/litt peil på trening..Men aldri noen gang vært en av de som bare trener biceps og bryst. Akkurat det har jeg bestandig skjønt at er på tryne feil. Skal vi ta en konkurranse?? K82 vil måle styrke Endret 24. juli 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3905 Skrevet 24. juli 2010 Ah, jeg pumper aldri noe som helst, sånn den vinner du nok "by default". Alt jeg trener går på egen kroppsvekt/kata. hogwash har aldri tatt mer enn 80 i benken
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3906 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Ah, jeg pumper aldri noe som helst, sånn den vinner du nok "by default". Alt jeg trener går på egen kroppsvekt/kata. hogwash har aldri tatt mer enn 80 i benken Aha Du er en sånn kar man "kanskje" løfter mer enn på øvelsene, men som man så får griiiiiiiiisebank av om man prøver å slåss med da Fett. K82 vil ikke slåss altså Endret 24. juli 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3907 Skrevet 24. juli 2010 Jeg vil heller ikke slåss, sparre litt kanskje? Tør ikke skryte på meg at jeg kan grisebanke noen, da jeg er veldig flink (synes jeg selv) til å unngå bråk. Hmmm, tror du piffy blir sur fordi vi snakker uten henne her nå?
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3908 Skrevet 24. juli 2010 Jeg vil heller ikke slåss, sparre litt kanskje? Tør ikke skryte på meg at jeg kan grisebanke noen, da jeg er veldig flink (synes jeg selv) til å unngå bråk. Hmmm, tror du piffy blir sur fordi vi snakker uten henne her nå? Ja, kan godt sparre litt, sånn veldig lett. Vært fett om du kunne lært meg noen submissions Og noen greie og effektive knock out strategier. Det er jeg også. Ganske flink i alle fall. Nei, hun ligger jo å sover...tror ikke det altså...Piffy nei, hun sover fortsatt.
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3909 Skrevet 24. juli 2010 Og noen greie og effektive knock out strategier. Vær først til å treffe hodet hardt Aldri hatt fokus på konkurrering, så da blir submissions litt fjernt, da kan jeg heller løpe Selvfølgelig, litt "basic joint control" skal jeg nå alltids få til. Hvis du tenker mer gomorra, half guard/full guard osv. er jeg virkelig ikke rett mann
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3910 Skrevet 24. juli 2010 Vær først til å treffe hodet hardt Aldri hatt fokus på konkurrering, så da blir submissions litt fjernt, da kan jeg heller løpe Selvfølgelig, litt "basic joint control" skal jeg nå alltids få til. Hvis du tenker mer gomorra, half guard/full guard osv. er jeg virkelig ikke rett mann Oki, hmm, du har uansett mye mye myeee mer peil enn meg (jeg sliter med å holde følge med begrepene du bruker ) så lær meg noe fett a Ja,slå først er bestandig lurt. Men også lært meg en bra headlock, den er du seriøst fucked om du havner i, og jeg har lært meg en "teknikk" til å få deg til å havne i den om vi står oppreist mot hverandre. Jeg bare lurer litt på om han karen svimer av eller om han dør, om han ikke gir seg og jeg ikke slipper
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3911 Skrevet 24. juli 2010 Oki, hmm, du har uansett mye mye myeee mer peil enn meg (jeg sliter med å holde følge med begrepene du bruker ) så lær meg noe fett a Da har du ikke sett mye MMA Ligger veldig mye UFC f.eks rundt om på nett. Ja,slå først er bestandig lurt. Slå først er vanligvis et tegn på at man kunne kommet seg unna situasjonen uten vold! Jeg sa treff først Men også lært meg en bra headlock, den er du seriøst fucked om du havner i, og jeg har lært meg en "teknikk" til å få deg til å havne i den om vi står oppreist mot hverandre. Jeg bare lurer litt på om han karen svimer av eller om han dør, om han ikke gir seg og jeg ikke slipper Hvor legger du mest trykk da? Er det blodtilførsel eller lufttilførsel eller begge du "angriper"?
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3912 Skrevet 24. juli 2010 Da har du ikke sett mye MMA Ligger veldig mye UFC f.eks rundt om på nett. Slå først er vanligvis et tegn på at man kunne kommet seg unna situasjonen uten vold! Jeg sa treff først Hvor legger du mest trykk da? Er det blodtilførsel eller lufttilførsel eller begge du "angriper"? Nei, kanskje ikke Men sett litt kamper og sånn, og får ikke med meg så mye begrep da? Jeg mente treff først da Hmm...det er i alle fall lufttilførselen, men mulig blodtilførselen også
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3913 Skrevet 24. juli 2010 Da har du ikke sett mye MMA Ligger veldig mye UFC f.eks rundt om på nett. Slå først er vanligvis et tegn på at man kunne kommet seg unna situasjonen uten vold! Jeg sa treff først Hvor legger du mest trykk da? Er det blodtilførsel eller lufttilførsel eller begge du "angriper"? Nei, kanskje ikke Men sett litt kamper og sånn, og får ikke med meg så mye begrep da? Jeg mente treff først da Hmm...det er i alle fall lufttilførselen, men mulig blodtilførselen også
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3914 Skrevet 24. juli 2010 Nei, kanskje ikke Men sett litt kamper og sånn, og får ikke med meg så mye begrep da? Vel, begge guardene er forskjellige forsvarsposisjoner på bakken, og har å gjøre med hvor god kontroll "den på toppen" har på den på rygg. Hadde vært lettere hvis jeg fant noen youtube å vise deg Hmm...det er i alle fall lufttilførselen, men mulig blodtilførselen også Da bør du nok forhøre deg med han du lærte det av, hvis du er bekymret for utfallet. Knust strupehode er ihvertfall ikke gøy.
Gjest hogwash Skrevet 24. juli 2010 #3915 Skrevet 24. juli 2010 Her har du forresten en liten liste som er ganske grei for referanse: http://www.mma-training.com/mma-submission-holds/
*appifany* Skrevet 24. juli 2010 #3916 Skrevet 24. juli 2010 Jeg vil heller ikke slåss, sparre litt kanskje? Tør ikke skryte på meg at jeg kan grisebanke noen, da jeg er veldig flink (synes jeg selv) til å unngå bråk. Hmmm, tror du piffy blir sur fordi vi snakker uten henne her nå? Det går fint Ja, kan godt sparre litt, sånn veldig lett. Vært fett om du kunne lært meg noen submissions Og noen greie og effektive knock out strategier. Det er jeg også. Ganske flink i alle fall. Nei, hun ligger jo å sover...tror ikke det altså...Piffy nei, hun sover fortsatt. Jeg sov ikke, jeg lå å leste ut boka mi. Sovnet ikke før 6 på morningen.
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3917 Skrevet 24. juli 2010 Vel, begge guardene er forskjellige forsvarsposisjoner på bakken, og har å gjøre med hvor god kontroll "den på toppen" har på den på rygg. Hadde vært lettere hvis jeg fant noen youtube å vise deg Da bør du nok forhøre deg med han du lærte det av, hvis du er bekymret for utfallet. Knust strupehode er ihvertfall ikke gøy. Nei, da dør man jo, men er nok blodtilførlsen som gjør at man kvelder først Men å ta strupehodet er vel større sjangs om man slår imot det ? Uansett skal jeg ikke gjøre det nei Her har du forresten en liten liste som er ganske grei for referanse: http://www.mma-training.com/mma-submission-holds/ Fett den er lik den 3d squeeze en og spearlocken (tror det var de navna som sto der når han viste på vide ) Det går fint Jeg sov ikke, jeg lå å leste ut boka mi. Sovnet ikke før 6 på morningen. hvilken bok?
kristian82 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3918 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Vel, begge guardene er forskjellige forsvarsposisjoner på bakken, og har å gjøre med hvor god kontroll "den på toppen" har på den på rygg. Hadde vært lettere hvis jeg fant noen youtube å vise deg Da bør du nok forhøre deg med han du lærte det av, hvis du er bekymret for utfallet. Knust strupehode er ihvertfall ikke gøy. Nei, da dør man jo, men er nok blodtilførlsen som gjør at man kvelder først Men å ta strupehodet er vel større sjangs om man slår imot det ? Uansett skal jeg ikke gjøre det nei Her har du forresten en liten liste som er ganske grei for referanse: http://www.mma-training.com/mma-submission-holds/ Fett den er lik den 3d squeeze en og spearlocken (tror det var de navna som sto der når han viste på video ) Unntak av at man står da. Det går fint Jeg sov ikke, jeg lå å leste ut boka mi. Sovnet ikke før 6 på morningen. hvilken bok? Endret 24. juli 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 24. juli 2010 #3919 Skrevet 24. juli 2010 Her er det smileys i hopetall: http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wahl=11&ziel=tiere uff, så masse treningsprat da. Blir helt utslitt jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå