Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp:

hvis mulig! :tommelsmil:

Oki, det er notert og ditt ønske er herved innfridd. :opplyser:;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er korrekt ja. :jepp:

Hmm....hvor vil du ha det da, i barteland? :vetikke:

Kan vi få solen opp til nord da eller? Siden dere ikke bruker den da, mener jeg?

Gjest Katee
Skrevet

Så det er dere som styrer været? Kan jeg få litt regn fredag og lørdag kveld/natt?

Oki, det er notert og ditt ønske er herved innfridd. :opplyser:;)

Kan vi få solen opp til nord da eller? Siden dere ikke bruker den da, mener jeg?

Jeg stemmer for sol til Bergen og det fagre Nord fra fredag av. Regn og atter regn i Bartebyen! Og så selvsagt hos Kræstiann :nigo:

Værgudene det er Al og Kristian det!!! :ler:

Skrevet

Ja, det skal vi ordne. Al :rope: gidder du sende solen opp nord er du snill? :kose:

Jeg stemmer for sol til Bergen og det fagre Nord fra fredag av. Regn og atter regn i Bartebyen! Og så selvsagt hos Kræstiann :nigo:

Værgudene det er Al og Kristian det!!! :ler:

Mhm, vi to er værgudene. Denne guden er helt enig i værforslaget ditt, så det er vedtattt. :nigo:

:husarbeid:

Kan du komme og gjøre litt :husarbeid her også? :vetikke:

Skrevet

Har nok ikke nok energi til det tror jeg.. :sukk: driver bare og vasker klær da.. ;) Har mer energi enn i går heldigvis! :) Så jeg tror det holder på å rette seg nå :)

Skrevet

Har nok ikke nok energi til det tror jeg.. :sukk: driver bare og vasker klær da.. ;) Har mer energi enn i går heldigvis! :) Så jeg tror det holder på å rette seg nå :)

Åja, huff, jeg glemte du hadde jobbet mye og ikke vært i form. :kose: Da kan jeg heller hjelpe deg om du vil :opplyser::ler:

Skrevet

Det hadde vært kjempefint! :nigo: Jeg tror jeg har vært så slapp fordi jeg ikke har fått i meg nok mat. Etter at jeg begynte å spise mer normalt igjen, er jeg mye bedre. Gikk ned 3 kilo på ei uke faktisk.. Det er IKKE bra..

Skrevet

Det hadde vært kjempefint! :nigo: Jeg tror jeg har vært så slapp fordi jeg ikke har fått i meg nok mat. Etter at jeg begynte å spise mer normalt igjen, er jeg mye bedre. Gikk ned 3 kilo på ei uke faktisk.. Det er IKKE bra..

Oi, huff da :troest::kose: men lot du være å spise fordi du ikke hadde matlyst, eller fordi du var syk allerede? Sånt blir man ikke i form av nei :klem:

Skrevet

Det var fordi jeg var syk allerede ja. Kunne tenkt meg å gå ned litt i vekt, men ikke på den måten der. Å sulte seg er farlig! :jepp: Så jeg er da LITT fornuftig da! :jepp:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, det skal vi ordne. Al :rope: gidder du sende solen opp nord er du snill? :kose:

*dytter solen forsiktig oppover til det herlige nord*

Været er fikset for Appi.

Skrevet

Det var fordi jeg var syk allerede ja. Kunne tenkt meg å gå ned litt i vekt, men ikke på den måten der. Å sulte seg er farlig! :jepp: Så jeg er da LITT fornuftig da! :jepp:

Mhm, helt klart ikke noe bra å gå ned i vekt fordi man er syk. :kose: Trenger du gå ned noe i vekt da? :popcorn:

*dytter solen forsiktig oppover til det herlige nord*

Været er fikset for Appi.

:5: Al

:rope: Guriane hvor er du :lete: bak skohylla :lete: i jakkelomma :sukk: ingen Gurine noe sted.

Skrevet

Bra kveld/natt K82? :)

Jeg vet ikke helt. Vært aggresiv og :sur: tidvis i dag, men i ferd med å gå vekk tror jeg. :gjeiper: Der da? ;)

Skrevet

So far so good ;)

Det er bra :) Jeg også ble nysgjerrig på hva slags "institusjon" du jobber på :engel:

Skrevet

Herlig! :helen: guys!

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Skrevet

Herlig! :helen: guys!

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Your :velkommen:

Jeg har lyst til å finne på noe. :arwen:

:rope: so ro lille mann, nå er dagen oveeeer, alle barn i aaallle land ligger nå å sooooover :rope:

:fnise: må si jeg ler av tanken på om jeg hadde hatt en samboer :skratte:

Skrevet

Har du vannet blomster hjemme hos deg selv idag?

var litt stram lukt her :sur:

Skrevet

Your :velkommen:

Jeg har lyst til å finne på noe. :arwen:

:rope: so ro lille mann, nå er dagen oveeeer, alle barn i aaallle land ligger nå å sooooover :rope:

:fnise: må si jeg ler av tanken på om jeg hadde hatt en samboer :skratte:

:fnise: Da kunne dere sammen gjort noen aktiviteter før dere sovnet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...