Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Okei da, så du er _litt_ snill :ler:

De stod i veien for meg og ville egentlig ikke flytte seg, men jeg kom meg nå forbi til slutt ;) Den ene så veldig skummel ut :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei da, så du er _litt_ snill :ler:

De stod i veien for meg og ville egentlig ikke flytte seg, men jeg kom meg nå forbi til slutt ;) Den ene så veldig skummel ut :fnise:

Mhm, littebitte snill :ler:

Såpass ja :redd: K82 hadde blitt redd han da :sjenert: Såpass :redd: det er seriøst mange dyr som bare er skumle :sjokk: Bra du sprintet forbi de :jepp:

Nå er kaffen klar, setter på en :kaffekopp: til deg også :jepp::goodbye:

Gjest Katee
Skrevet

Takk :)

SW: The Clone Wars går på NRK Super forresten, men ikke noe tegn til Jar Jar ;)

Aha, det var Star Wars dvdene du stakk av med! :opplyser:

Skrevet

Takk :)

SW: The Clone Wars går på NRK Super forresten, men ikke noe tegn til Jar Jar ;)

Aha, det var Star Wars dvdene du stakk av med! :opplyser:

Aha, men er det nr.1 ? Ja, jeg "lånte" de SW dvd-ene ;)

Jar jar, hvem var det igjen :sjenert:

I dag har jeg løpt..skulle ta det rolig..men så løp en vakker dame forbi..k82 la seg på "hjul", hun hadde en fin :flekke: så det passet egentlig bra at jeg lå sånn 5 meter bak..men så ble det 10...så 20...så tror du jaggu ikke hun forsvant ut av synet mitt :kjefte: Tykke K løp som en gal, men den snertne :flekke: forble vekk. :sukk: Da har man dårlig kondis as, når man ikke klarer å holde følge med en sånn motivasjon "sprettende" foran en...kanskje det hadde blitt annereledes om hun løp naken :vetikke: eller at jeg kunne :sikle: om jeg tok henne igjen :vetikke: Tykke K hadde sikkert fortsatt blitt løpt i fra :sur:

Skrevet

:jepp: Steroider, meth, speed you name it ;)

Sånn ja :hoho: Mhm, garantert hun gikk på noe sånn :klem:

Skrevet

;) Der finnes en forklaring til alt :fnise:

Ja :fnise: men jeg tenkte ikke på det som mulig forklaring, så bra du tipset meg om det :kose:;)

Gjest Katee
Skrevet

;)

Nå må jeg stikke. Ha en fin kveld videre (og en fin mandag! Selv om mandager ikke står høyt i kurs hos Aly...)

:klem:

Skrevet

;)

Nå må jeg stikke. Ha en fin kveld videre (og en fin mandag! Selv om mandager ikke står høyt i kurs hos Aly...)

Åhh, ikke gå da :sukk: Men oki :goodbye:

Nei, mandag er ikke en så bra dag :sur: Håper din mandag blir finere enn vanlig da ;):klem:

Gjest Katee
Skrevet

Men jeg må! :sukk: Må hoppe i dusjen og så legge meg. Det er jeg som skal holde sjappa i live mens sjefen er borte :sjenert: Og distriktsjefen har allerede begynt og sende mail med formaninger om å nå budsjettet. Ik!

;)

Skrevet

Men jeg må! :sukk: Må hoppe i dusjen og så legge meg. Det er jeg som skal holde sjappa i live mens sjefen er borte :sjenert: Og distriktsjefen har allerede begynt og sende mail med formaninger om å nå budsjettet. Ik!

;)

Oki :kose: Pass på så du ikke sklir i dusjen da :opplyser:

Huff, ikke stress nå da :kose: Det går sikkert kjempebra, k82 har tro på Al som Boss :opplyser:

God natt da :goodbye:

Skrevet

Takk! 1. dag som boss er overstått :opplyser::nigo:

Kult :strix: Gikk det bra da? :popcorn:

Gjest Katee
Skrevet

Det gikk som det gikk ;) Nei da, det gikk bra :fnise: Men er glad det bare er 3 arbeidsdager igjen av denne uken. Skal bli sweet med en frihelg :)

:)

Du har gjort da?

Skrevet

Det gikk som det gikk ;) Nei da, det gikk bra :fnise: Men er glad det bare er 3 arbeidsdager igjen av denne uken. Skal bli sweet med en frihelg :)

:)

Du har gjort da?

Oki, håper det gikk bra ;) Går sikkert bare bedre og bedre også da :Nikke:

Bare 3 igjen, fri på fredag altså? :popcorn: Ja, frihelg er jo bra, var til helga du skulle på konserter og sånn også`?

Jeg har sovet kjempelenge, og ellers sett på Tour de france :nigo:

Gjest Katee
Skrevet

Yes, Muse til helga :hoppe: Langhelg og fri på fredag :nigo:

Hvordan gikk touren?? Har ikke somlet meg til å skru på tven enda :sjenert: Så herlig å sove lenge!!

Skrevet

Yes, Muse til helga :hoppe: Langhelg og fri på fredag :nigo:

Hvordan gikk touren?? Har ikke somlet meg til å skru på tven enda :sjenert: Så herlig å sove lenge!!

Så kult :bolledeig: Håpe på knallvær da, i alle fall på din kant av landet (k82 vil ha regnvær hos seg :gjeiper: )

Voekler vant, så rykket jævla Contador usportslig som faen i det Shleck sitt kjede røyk/falt av, så han vant med 38 sek på Shleck og tok over den gule trøya. :kjefte:

Ja, jeg eeeelsker å sove lenge :strix: Spes når det ikke er så varmt så er det såååå digg :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...