Gjest Katee Skrevet 18. juli 2010 #3761 Skrevet 18. juli 2010 Okei da, så du er _litt_ snill De stod i veien for meg og ville egentlig ikke flytte seg, men jeg kom meg nå forbi til slutt Den ene så veldig skummel ut
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3762 Skrevet 18. juli 2010 Okei da, så du er _litt_ snill De stod i veien for meg og ville egentlig ikke flytte seg, men jeg kom meg nå forbi til slutt Den ene så veldig skummel ut Mhm, littebitte snill Såpass ja K82 hadde blitt redd han da Såpass det er seriøst mange dyr som bare er skumle Bra du sprintet forbi de Nå er kaffen klar, setter på en til deg også
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2010 #3763 Skrevet 18. juli 2010 Takk SW: The Clone Wars går på NRK Super forresten, men ikke noe tegn til Jar Jar Aha, det var Star Wars dvdene du stakk av med!
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3764 Skrevet 18. juli 2010 Takk SW: The Clone Wars går på NRK Super forresten, men ikke noe tegn til Jar Jar Aha, det var Star Wars dvdene du stakk av med! Aha, men er det nr.1 ? Ja, jeg "lånte" de SW dvd-ene Jar jar, hvem var det igjen I dag har jeg løpt..skulle ta det rolig..men så løp en vakker dame forbi..k82 la seg på "hjul", hun hadde en fin så det passet egentlig bra at jeg lå sånn 5 meter bak..men så ble det 10...så 20...så tror du jaggu ikke hun forsvant ut av synet mitt Tykke K løp som en gal, men den snertne forble vekk. Da har man dårlig kondis as, når man ikke klarer å holde følge med en sånn motivasjon "sprettende" foran en...kanskje det hadde blitt annereledes om hun løp naken eller at jeg kunne om jeg tok henne igjen Tykke K hadde sikkert fortsatt blitt løpt i fra
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2010 #3765 Skrevet 18. juli 2010 Stakkars Kristian. Hun gikk eller det vil si løp sikkert på noe, vennen Jar Jar Binks er han her ----> http://en.wikipedia.org/wiki/Jar_Jar_Binks
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3766 Skrevet 18. juli 2010 Stakkars Kristian. Hun gikk eller det vil si løp sikkert på noe, vennen Jar Jar Binks er han her ----> http://en.wikipedia.org/wiki/Jar_Jar_Binks Fordi jeg lå bak henne mener du ? :gjeiper: Ja, det var han ja
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3768 Skrevet 18. juli 2010 Steroider, meth, speed you name it Sånn ja Mhm, garantert hun gikk på noe sånn
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3770 Skrevet 18. juli 2010 Der finnes en forklaring til alt Ja men jeg tenkte ikke på det som mulig forklaring, så bra du tipset meg om det
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2010 #3771 Skrevet 18. juli 2010 Nå må jeg stikke. Ha en fin kveld videre (og en fin mandag! Selv om mandager ikke står høyt i kurs hos Aly...)
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3772 Skrevet 18. juli 2010 Nå må jeg stikke. Ha en fin kveld videre (og en fin mandag! Selv om mandager ikke står høyt i kurs hos Aly...) Åhh, ikke gå da Men oki Nei, mandag er ikke en så bra dag Håper din mandag blir finere enn vanlig da
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2010 #3773 Skrevet 18. juli 2010 Men jeg må! Må hoppe i dusjen og så legge meg. Det er jeg som skal holde sjappa i live mens sjefen er borte Og distriktsjefen har allerede begynt og sende mail med formaninger om å nå budsjettet. Ik!
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3774 Skrevet 18. juli 2010 Men jeg må! Må hoppe i dusjen og så legge meg. Det er jeg som skal holde sjappa i live mens sjefen er borte Og distriktsjefen har allerede begynt og sende mail med formaninger om å nå budsjettet. Ik! Oki Pass på så du ikke sklir i dusjen da Huff, ikke stress nå da Det går sikkert kjempebra, k82 har tro på Al som Boss God natt da
kristian82 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3776 Skrevet 19. juli 2010 Takk! 1. dag som boss er overstått Kult Gikk det bra da?
Gjest Katee Skrevet 19. juli 2010 #3777 Skrevet 19. juli 2010 Det gikk som det gikk Nei da, det gikk bra Men er glad det bare er 3 arbeidsdager igjen av denne uken. Skal bli sweet med en frihelg Du har gjort da?
kristian82 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3778 Skrevet 19. juli 2010 Det gikk som det gikk Nei da, det gikk bra Men er glad det bare er 3 arbeidsdager igjen av denne uken. Skal bli sweet med en frihelg Du har gjort da? Oki, håper det gikk bra Går sikkert bare bedre og bedre også da Bare 3 igjen, fri på fredag altså? Ja, frihelg er jo bra, var til helga du skulle på konserter og sånn også`? Jeg har sovet kjempelenge, og ellers sett på Tour de france
Gjest Katee Skrevet 19. juli 2010 #3779 Skrevet 19. juli 2010 Yes, Muse til helga Langhelg og fri på fredag Hvordan gikk touren?? Har ikke somlet meg til å skru på tven enda Så herlig å sove lenge!!
kristian82 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3780 Skrevet 19. juli 2010 Yes, Muse til helga Langhelg og fri på fredag Hvordan gikk touren?? Har ikke somlet meg til å skru på tven enda Så herlig å sove lenge!! Så kult Håpe på knallvær da, i alle fall på din kant av landet (k82 vil ha regnvær hos seg :gjeiper: ) Voekler vant, så rykket jævla Contador usportslig som faen i det Shleck sitt kjede røyk/falt av, så han vant med 38 sek på Shleck og tok over den gule trøya. Ja, jeg eeeelsker å sove lenge Spes når det ikke er så varmt så er det såååå digg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå