Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:hoho: syns jeg ser lilleguri :rødme: (kunne du ikke bare tatt 10-ern tilbake og byttet til vogn med en gang? ) Men altså, det er jo fort gjort å putte ting i feil hull da :skratte: kan skje med den beste :rulle:

:roll: Den sprekken jeg dyttet tieren inn i var større enn der det er ment at man skal putte den inn, sånn at de kjettinggreiene vognene står sammen i passet ikke. Det gikk altså ikke å få den ut fordi den satt for langt inn til å pirke ut og det gikk ikke an å dytte den bakfra ettersom de man fester vognene med er lagd for å passe den andre sprekken.

Skal jeg tegne? :arwen:

Endret av Guriane
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og jeg skal køye :klem:

Mm, syns farger er veldig fint :) Men vi snakkes senere. Er nok ikke her i morgen, men kommer innom på fredag :)

Mhm, jeg syns også farger er veldig fint. Vært tøft med en full sleeve i farger. :bond: Se om jeg finner noen bilder på sånn jeg liker. :opplyser:

Oki, det må du gjøre :opplyser::nigo:

:roll: Den sprekken jeg dyttet tieren inn i var større enn der det er ment at man skal putte den inn, sånn at de kjettinggreiene vognene står sammen i passet ikke. Det gikk altså ikke å få den ut fordi den satt for langt inn til å pirke ut og det gikk ikke an å dytte den bakfra ettersom de man fester vognene med er lagd for å passe den andre sprekken.

Skal jeg tegne? :arwen:

:fnise: din raring :ler:

Nei, bør ikke tegne :kose:

:vinke: Tittet innom likevel :)

:nigo: så bra da! Endring i planene?

:vinke:

:vinke: Blitt frisk igjen Mia?

Endret av kristian82
Skrevet

:fnise: din raring :ler:

Nei, bør ikke tegne :kose:

:nigo:

Hva skjer da?

Skrevet

:nigo:

Hva skjer da?

:hug:

Jeg tenkte akkurat jeg skulle kaste meg i bilen og :reise: en tur til Sverige. Vil du være med på en romantisk svinesund tur, med grillpølser og harryhandel på menyen? :rødme: :fnise:

Skrevet

:hug:

Jeg tenkte akkurat jeg skulle kaste meg i bilen og :reise: en tur til Sverige. Vil du være med på en romantisk svinesund tur, med grillpølser og harryhandel på menyen? :rødme: :fnise:

Gjerne :strix: Men jeg tar ikke ansvaret for tiere.. :opplyser:

Skrevet

Gjerne :strix: Men jeg tar ikke ansvaret for tiere.. :opplyser:

Så bra :rødme: Bare slapp av, jeg kan ta ansvaret for at tierne og andre ting går inn i de riktige hullene..bare legg deg ned og slapp av du..eller,kremt, jeg mente bare slapp av du. :hoho::skratte:

:blomst: sorry :fnise:

Skrevet

Så bra :rødme: Bare slapp av, jeg kan ta ansvaret for at tierne og andre ting går inn i de riktige hullene..bare legg deg ned og slapp av du..eller,kremt, jeg mente bare slapp av du. :hoho::skratte:

:blomst: sorry :fnise:

Guriane er ikke så sikker på om hun tør å være med til Sverige likevel :opplyser:

Skrevet

Ja nå er jeg mye bedre iallefall. Litt rar i kroppen ennå, og litt lite energi.. men men.. det går seg vel til. Melder meg ut av diskusjonen jeg. Har ikke peiling på hva dere snakker om, og ikke klarer jeg å følge med heller.. :ler:

Skrevet

Guriane er ikke så sikker på om hun tør å være med til Sverige likevel :opplyser:

Men jeg tullet jo bare Guri :kyss:

K82 lover med hånda på hjerte å være kjempesnill :opplyser: Du er heeeeeelt trygg. :opplyser:

Ja nå er jeg mye bedre iallefall. Litt rar i kroppen ennå, og litt lite energi.. men men.. det går seg vel til. Melder meg ut av diskusjonen jeg. Har ikke peiling på hva dere snakker om, og ikke klarer jeg å følge med heller.. :ler:

Så bra :troest: Hmm, kanskje denne dumme varmen? Håper du blir raskt i toppform igjen. :kose:

Nei, ikke meld deg ut da :sukk:

Skrevet

JOOOO.. dere er så kjappe til å diskutere ting så jeg rekker ikke å følge med. Er vel bare jeg som ikke er her ofte nok. Og så har dere litt sånn interne saker virker det som.. :ler:

Skrevet

JOOOO.. dere er så kjappe til å diskutere ting så jeg rekker ikke å følge med. Er vel bare jeg som ikke er her ofte nok. Og så har dere litt sånn interne saker virker det som.. :ler:

:fnise::klem:

Du må komme hit oftere da ;) Og kan jo spørre om du ikke skjønner hva vi babler om :nigo:

Skrevet

Ikke meld deg ut da :(

Men jeg tullet jo bare Guri :kyss:

K82 lover med hånda på hjerte å være kjempesnill :opplyser: Du er heeeeeelt trygg. :opplyser:

Pøh :snurt:

Du er heeelt trygg.. Stol på onkel Kristian :lol:

Gjest hogwash
Skrevet

Ikke meningen å skremme deg bort med jabbing :sjenert:

Skal K82 noe gøy i helgen?

Skrevet

:vinke: Al allleeeey aliiiiiiiiiaaa :bolledeig:

Ikke meld deg ut da :(

Pøh :snurt:

Du er heeelt trygg.. Stol på onkel Kristian :lol:

Onkel kristian :hoho: Men du kan stole på meg, garaaaaaaaaaantert :opplyser::fnise:

Ikke meningen å skremme deg bort med jabbing :sjenert:

Skal K82 noe gøy i helgen?

Jabbing er jo koslig da :nigo:

Hmm, nei eller en kompis skal ha fors og på byen imorgen, så kan slenge meg med der, men har lissom ikke noe lyst. :sjenert:

Gjest Katee
Skrevet

Ingenting, Tingeling ;) Med deg da? Hører rykter om bytur? Kanskje du får se noen synkroniserte moves?? :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...