Guriane Skrevet 15. juli 2010 #3721 Skrevet 15. juli 2010 (endret) syns jeg ser lilleguri :rødme: (kunne du ikke bare tatt 10-ern tilbake og byttet til vogn med en gang? ) Men altså, det er jo fort gjort å putte ting i feil hull da kan skje med den beste Den sprekken jeg dyttet tieren inn i var større enn der det er ment at man skal putte den inn, sånn at de kjettinggreiene vognene står sammen i passet ikke. Det gikk altså ikke å få den ut fordi den satt for langt inn til å pirke ut og det gikk ikke an å dytte den bakfra ettersom de man fester vognene med er lagd for å passe den andre sprekken. Skal jeg tegne? Endret 15. juli 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3724 Skrevet 15. juli 2010 (endret) Og jeg skal køye Mm, syns farger er veldig fint Men vi snakkes senere. Er nok ikke her i morgen, men kommer innom på fredag Mhm, jeg syns også farger er veldig fint. Vært tøft med en full sleeve i farger. Se om jeg finner noen bilder på sånn jeg liker. Oki, det må du gjøre Den sprekken jeg dyttet tieren inn i var større enn der det er ment at man skal putte den inn, sånn at de kjettinggreiene vognene står sammen i passet ikke. Det gikk altså ikke å få den ut fordi den satt for langt inn til å pirke ut og det gikk ikke an å dytte den bakfra ettersom de man fester vognene med er lagd for å passe den andre sprekken. Skal jeg tegne? din raring Nei, bør ikke tegne Tittet innom likevel så bra da! Endring i planene? Blitt frisk igjen Mia? Endret 15. juli 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 15. juli 2010 #3725 Skrevet 15. juli 2010 din raring Nei, bør ikke tegne Hva skjer da?
kristian82 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3726 Skrevet 15. juli 2010 Hva skjer da? Jeg tenkte akkurat jeg skulle kaste meg i bilen og en tur til Sverige. Vil du være med på en romantisk svinesund tur, med grillpølser og harryhandel på menyen? :rødme:
Guriane Skrevet 15. juli 2010 #3727 Skrevet 15. juli 2010 Jeg tenkte akkurat jeg skulle kaste meg i bilen og en tur til Sverige. Vil du være med på en romantisk svinesund tur, med grillpølser og harryhandel på menyen? :rødme: Gjerne Men jeg tar ikke ansvaret for tiere..
kristian82 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3728 Skrevet 15. juli 2010 Gjerne Men jeg tar ikke ansvaret for tiere.. Så bra :rødme: Bare slapp av, jeg kan ta ansvaret for at tierne og andre ting går inn i de riktige hullene..bare legg deg ned og slapp av du..eller,kremt, jeg mente bare slapp av du. sorry
Guriane Skrevet 15. juli 2010 #3729 Skrevet 15. juli 2010 Så bra :rødme: Bare slapp av, jeg kan ta ansvaret for at tierne og andre ting går inn i de riktige hullene..bare legg deg ned og slapp av du..eller,kremt, jeg mente bare slapp av du. sorry Guriane er ikke så sikker på om hun tør å være med til Sverige likevel
mia83 Skrevet 15. juli 2010 #3730 Skrevet 15. juli 2010 Ja nå er jeg mye bedre iallefall. Litt rar i kroppen ennå, og litt lite energi.. men men.. det går seg vel til. Melder meg ut av diskusjonen jeg. Har ikke peiling på hva dere snakker om, og ikke klarer jeg å følge med heller..
kristian82 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3731 Skrevet 15. juli 2010 Guriane er ikke så sikker på om hun tør å være med til Sverige likevel Men jeg tullet jo bare Guri K82 lover med hånda på hjerte å være kjempesnill Du er heeeeeelt trygg. Ja nå er jeg mye bedre iallefall. Litt rar i kroppen ennå, og litt lite energi.. men men.. det går seg vel til. Melder meg ut av diskusjonen jeg. Har ikke peiling på hva dere snakker om, og ikke klarer jeg å følge med heller.. Så bra Hmm, kanskje denne dumme varmen? Håper du blir raskt i toppform igjen. Nei, ikke meld deg ut da
mia83 Skrevet 16. juli 2010 #3732 Skrevet 16. juli 2010 JOOOO.. dere er så kjappe til å diskutere ting så jeg rekker ikke å følge med. Er vel bare jeg som ikke er her ofte nok. Og så har dere litt sånn interne saker virker det som..
kristian82 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #3733 Skrevet 16. juli 2010 JOOOO.. dere er så kjappe til å diskutere ting så jeg rekker ikke å følge med. Er vel bare jeg som ikke er her ofte nok. Og så har dere litt sånn interne saker virker det som.. Du må komme hit oftere da Og kan jo spørre om du ikke skjønner hva vi babler om
Guriane Skrevet 16. juli 2010 #3735 Skrevet 16. juli 2010 Ja nå er jeg mye bedre iallefall. Litt rar i kroppen ennå, og litt lite energi.. men men.. det går seg vel til. Melder meg ut av diskusjonen jeg. Har ikke peiling på hva dere snakker om, og ikke klarer jeg å følge med heller.. Ikke meld deg ut da Men jeg tullet jo bare Guri K82 lover med hånda på hjerte å være kjempesnill Du er heeeeeelt trygg. Pøh Du er heeelt trygg.. Stol på onkel Kristian
Gjest hogwash Skrevet 16. juli 2010 #3736 Skrevet 16. juli 2010 JOOOO.. dere er så kjappe til å diskutere ting så jeg rekker ikke å følge med. Er vel bare jeg som ikke er her ofte nok. Og så har dere litt sånn interne saker virker det som.. Ikke meningen å skremme deg bort med jabbing Skal K82 noe gøy i helgen?
kristian82 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #3737 Skrevet 16. juli 2010 Al allleeeey aliiiiiiiiiaaa Ikke meld deg ut da Pøh Du er heeelt trygg.. Stol på onkel Kristian Onkel kristian Men du kan stole på meg, garaaaaaaaaaantert Ikke meningen å skremme deg bort med jabbing Skal K82 noe gøy i helgen? Jabbing er jo koslig da Hmm, nei eller en kompis skal ha fors og på byen imorgen, så kan slenge meg med der, men har lissom ikke noe lyst.
Gjest Katee Skrevet 16. juli 2010 #3740 Skrevet 16. juli 2010 Ingenting, Tingeling Med deg da? Hører rykter om bytur? Kanskje du får se noen synkroniserte moves??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå