Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

Liker du dokumentarer K?

Isåfall er BBC Horizon en fantastisk serie :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du dokumentarer K?

Isåfall er BBC Horizon en fantastisk serie :opplyser:

Mhm,egentlig veldig glad i dokumentarer. :jepp: Oki, det er notert. Handler den om da? :popcorn:

Gjest hogwash
Skrevet

Det varierer fra program til program!

Alt fra fusjonskraft til befolkningseksplosjoner.

How mad are you er vel en av mine favoritter, den handler om en dunge mennesker som skal leve sammen og løse oppgaver osv. under observasjon av "shrinks" (vet aldri om jeg skal skrive psykolog eller psykiater :fnise). Halvparten av de som er med har eller har hatt en psykisk diagnose, og de skal prøve å gjette hvem som har hatt hvilke diagnoser basert på sine observasjoner.

Battle of the brains er også genial!

Det meste av materialet er lagt ut offentlig av BBC selv hvis jeg har forstått det riktig :)

Skrevet

Det varierer fra program til program!

Alt fra fusjonskraft til befolkningseksplosjoner.

How mad are you er vel en av mine favoritter, den handler om en dunge mennesker som skal leve sammen og løse oppgaver osv. under observasjon av "shrinks" (vet aldri om jeg skal skrive psykolog eller psykiater :fnise). Halvparten av de som er med har eller har hatt en psykisk diagnose, og de skal prøve å gjette hvem som har hatt hvilke diagnoser basert på sine observasjoner.

Battle of the brains er også genial!

Det meste av materialet er lagt ut offentlig av BBC selv hvis jeg har forstått det riktig :)

Oki, så fett. Takk for tipset. :nigo:

Sett 1 episode av det med de psykologene som skulle gjette ja :Nikke: interessant, men også skummelt..Lurer på hva de hadde sagt om k82 var med :vetikke::ler:

Gjest hogwash
Skrevet

Ah, den ble vel vist på nrk også ja? Kanskje det ligger på nett-tv enda :)

Tror det at det var litt skummelt var mye av poenget, at det er vanskelig å se hvordan folk er på innsiden noen ganger.

Jeg føler meg overbevist om at jeg hadde klart å lure dem uansett hvilken leir jeg var i :fnise:

Skrevet

Ah, den ble vel vist på nrk også ja? Kanskje det ligger på nett-tv enda :)

Tror det at det var litt skummelt var mye av poenget, at det er vanskelig å se hvordan folk er på innsiden noen ganger.

Jeg føler meg overbevist om at jeg hadde klart å lure dem uansett hvilken leir jeg var i :fnise:

Mhm på Nrk ja. :jepp:

Veldig sant det.

Tror du? :ler: Det kommer ann på hva slags problemer jeg hadde hatt, er jo fort umulig å holde det i "sjakk" noen timer også for en del folk..altså sånn at det er synlig for alle og enhver at man f.eks. er suuuuuper nervøs - sosial angst - rundt folk, eventuelt deprimert osv. Huff, grusomme greier det der as. Lurer på hva de hadde sagt om meg jeg :hoho:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg så forresten at John Carew av alle mennesker har stjålet tatoveringsideen min og fått brent 'memento vivere' på huden :snurt: Nå vil ikke Al ha den lenger... Tror hun. Kanskje ;)

Skrevet (endret)

:vinke: Hur det går? :)

:vinke: Går bra, ikke fult så varmt her i dag, så jeg er mye mindre aggresiv. :nigo: Vært og trena vekter nå og dratesiaaa det er fortsatt sykt varmt når man beveger seg...ser jo ut som man har hoppet i sjøen med klærne på når man er ferdig med å trene (så delikat du er k82 :roll: ) I dag hadde jeg ryggtrening *k82 snur seg og spenner ladsen og spør om Al ser noe* :nigo:

Jeg så forresten at John Carew av alle mennesker har stjålet tatoveringsideen min og fått brent 'memento vivere' på huden :snurt: Nå vil ikke Al ha den lenger... Tror hun. Kanskje ;)

:hakeslepp: for en dust :kjefte: Hmm, men fint du så det før du tok den da, men gjør det så kjempemasse egentlig ? Å du skal jo ikke brenne den i huden heller..men de andre alternativene var også kule :tommelopp:

Hvordan går det hos deg da? :popcorn:

Endret av kristian82
Gjest Katee
Skrevet

:vinke: Går bra, ikke fult så varmt her i dag, så jeg er mye mindre aggresiv. :nigo: Vært og trena vekter nå og dratesiaaa det er fortsatt sykt varmt når man beveger seg...ser jo ut som man har hoppet i sjøen med klærne på når man er ferdig med å trene (så delikat du er k82 :roll: ) I dag hadde jeg ryggtrening *k82 snur seg og spenner ladsen og spør om Al ser noe* :nigo:

:hakeslepp: for en dust :kjefte: Hmm, men fint du så det før du tok den da, men gjør det så kjempemasse egentlig ? Å du skal jo ikke brenne den i huden heller..men de andre alternativene var også kule :tommelopp:

Hvordan går det hos deg da? :popcorn:

Jeg ser, jeg ser! Så sterk du er!! :nigo:

Nei, det gjør jo egentlig ingenting :fnise: Jeg har vært flink og vært ute i Bergens bortgjemte skog. Passerte noen gamlisser og greier :jepp::ler:

Skrevet (endret)

Wii :strix: Ikke ødelegg solsenga da. :fnise:

Er du også enig :hakeslepp: snill du er :kyss: jooo, klart du får gave :jepp:

:gave: og :dagens-rose::strix:

Du driver og gjør narr at min elendige brunfarge, så det fortjener du :fnise:

Overrasket? ;)

Ååå :rødme: Tusen takk! :strix:

Jeg var i Sverige i går, og så greide jeg å putte tieren min i feil hull på handlevogna :dåne: De der til å bære får man jo ikke med seg en dritt i :kjefte:

Endret av Guriane
Gjest hogwash
Skrevet

I dag hadde jeg ryggtrening

Bra K! Alt for mange slurver med ryggen!

Skrevet

Jeg ser, jeg ser! Så sterk du er!! :nigo:

Nei, det gjør jo egentlig ingenting :fnise: Jeg har vært flink og vært ute i Bergens bortgjemte skog. Passerte noen gamlisser og greier

*stoltk82* :nigo::helen:

Nei, gjør jo egentlig ikke det. Hva slags skrifttype da? :hoppe: Mye kult å velge mellom da. :hoppe:

Så bra, digg å passere folk da ( i det siste har jeg kun passert folk som går :ler: )

Du driver og gjør narr at min elendige brunfarge, så det fortjener du :fnise:

Overrasket?

Ååå :rødme: Tusen takk!

Jeg var i Sverige i går, og så greide jeg å putte tieren min i feil hull på handlevogna :dåne: De der til å bære får man jo ikke med seg en dritt i :kjefte:

Gjør ikke narr av brunnfargen din :engel:

Mhm, overrasket :jepp:

:hoho: syns jeg ser lilleguri :rødme: (kunne du ikke bare tatt 10-ern tilbake og byttet til vogn med en gang? ) Men altså, det er jo fort gjort å putte ting i feil hull da :skratte: kan skje med den beste :rulle:

Bra K! Alt for mange slurver med ryggen!

Jeg vet, jeg har aldri slurvet med ryggtreninga. Ryggen er nesten det jeg er mest fornøyd med. Syns det ser helt crappy ut med sånn foroverlent holdning - resultat kun av biceps og brysttrening - er jo en milliard ganger så fett med mer rett og eventuelt bakover og opp (vanskelig og forklare, men du skjønner nok ;) ) Ser uansett helt crappy ut med kiiiiller store brystmuskler og ikke anntydning til lads, eller bredde på ryggen...i tillegg må det jo helsemessig sett kunne bli drit etter som årene går. Er så mange fjomper der jeg trener as :dåne: De står og kjører bicepscurl og jokker med underlivet som at en truseløs Carmen electra skulle stått med rompa foran de. :roll: K82 sluttet med all "jokketrening" når han var 19, og egentlig aldri vært en av disse "jokkerne" selv om jeg i en periode bare skulle løfte tyngst mulig og ikke akkurat vektla styrkedelen ved å holde igjen f.eks. curl stanga på vei ned.

Gjest Katee
Skrevet

*stoltk82* :nigo::helen:

Nei, gjør jo egentlig ikke det. Hva slags skrifttype da? :hoppe: Mye kult å velge mellom da. :hoppe:

Så bra, digg å passere folk da ( i det siste har jeg kun passert folk som går :ler: )

Gjør ikke narr av brunnfargen din :engel:

Mhm, overrasket :jepp:

:hoho: syns jeg ser lilleguri :rødme: (kunne du ikke bare tatt 10-ern tilbake og byttet til vogn med en gang? ) Men altså, det er jo fort gjort å putte ting i feil hull da :skratte: kan skje med den beste :rulle:

Jeg vet, jeg har aldri slurvet med ryggtreninga. Ryggen er nesten det jeg er mest fornøyd med. Syns det ser helt crappy ut med sånn foroverlent holdning - resultat kun av biceps og brysttrening - er jo en milliard ganger så fett med mer rett og eventuelt bakover og opp (vanskelig og forklare, men du skjønner nok ;) ) Ser uansett helt crappy ut med kiiiiller store brystmuskler og ikke anntydning til lads, eller bredde på ryggen...i tillegg må det jo helsemessig sett kunne bli drit etter som årene går. Er så mange fjomper der jeg trener as :dåne: De står og kjører bicepscurl og jokker med underlivet som at en truseløs Carmen electra skulle stått med rompa foran de. :roll: K82 sluttet med all "jokketrening" når han var 19, og egentlig aldri vært en av disse "jokkerne" selv om jeg i en periode bare skulle løfte tyngst mulig og ikke akkurat vektla styrkedelen ved å holde igjen f.eks. curl stanga på vei ned.

:skratte: Jeg bare digger den rosa tråden!

Scriptina, jepp, blir nok den. Sånn som denne: http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2873 Er den skrifttypen jeg allerede har, og jeg liker litt gjennomførte tatoveringer så.. :)

Skrevet

:skratte: Jeg bare digger den rosa tråden!

Scriptina, jepp, blir nok den. Sånn som denne: http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2873 Er den skrifttypen jeg allerede har, og jeg liker litt gjennomførte tatoveringer så.. :)

Så koslig :klem: :klem: :blomst:

Den var kul :opplyser: Oki, mhm enig, det er finest om det er gjennomført ja. Hvor har du den andre igjen? Og hvor skulle du ta denne? :popcorn:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg har en tatovering i nakken (eller litt nedenfor slik at den fint kan dekkes til på jobb for tattis på jobb er egentlig fy-fy :lur:)

Jeg tenker en på overarmen, men på innsiden på en måte så den ikke er så tydelig og så har jeg vel litt lyst på en større på ryggen, men den må jeg tenke på. Vil ikke bli totalhektet på tatoveringer og bli helt full av dem heller :sjenert: Hihi

:gave:

Skrevet (endret)

Jeg har en tatovering i nakken (eller litt nedenfor slik at den fint kan dekkes til på jobb for tattis på jobb er egentlig fy-fy :lur:)

Jeg tenker en på overarmen, men på innsiden på en måte så den ikke er så tydelig og så har jeg vel litt lyst på en større på ryggen, men den må jeg tenke på. Vil ikke bli totalhektet på tatoveringer og bli helt full av dem heller :sjenert: Hihi

:gave:

Aha, nakken er et kult sted. Supert at du kan velge hvor synlig den skal være da. :jepp: Gjorde det vondt der ?

Oki, tøft sted det også :nigo:

Ja, går ann å bli hekta på det har jeg hørt. :ler: Men på ryggen skal du ha et motiv eller sånn da eller? :popcorn:

Gave til meg?? :nigo:

Endret av kristian82
Gjest Katee
Skrevet

Selvsagt til deg :nigo:

Nei, det gjorde egentlig ikke noe særlig vondt. Ble positivt overrasket! Man kjenner det jo litt, men nei jeg kan godt fikse det igjen :) Jeg tenker en kombo (motiv og tekst), men jeg vet ikke helt

Kan jeg også få popcorn? :rødme:

Skrevet (endret)

Selvsagt til deg :nigo:

Nei, det gjorde egentlig ikke noe særlig vondt. Ble positivt overrasket! Man kjenner det jo litt, men nei jeg kan godt fikse det igjen :) Jeg tenker en kombo (motiv og tekst), men jeg vet ikke helt

Kan jeg også få popcorn? :rødme:

Tusen takk :strix: :strix:

Oki, det er bra det ikke gjorde for vondt da. Tøffe al :kose: Aha, det er jo en kul idee, litt å tenke på da, hva man skal ha :jepp: I farger ?

Seff, så mye du vil :sprettert: (skyter det over til al) :popcorn: :popcorn:

Nå skal jeg spise...igjen :dåne:

:natti: Al :klem:

Endret av kristian82
Gjest Katee
Skrevet

Og jeg skal køye :klem:

Mm, syns farger er veldig fint :) Men vi snakkes senere. Er nok ikke her i morgen, men kommer innom på fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...