Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Dumme damer! ;)

Kanskje de ikke modererer gjester lenger? :ler: Det er fritt fram, dumme gjester!!! :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumme damer! ;)

Kanskje de ikke modererer gjester lenger? :ler: Det er fritt fram, dumme gjester!!! :snurt:

Ja, de var det. Hun ene var pen i tillegg, det gjør det jo enda verre :sur::ler:

Sikkert :hoho: de kan skrive whatever de vil :roll::kjefte:

Gjest Katee
Skrevet

Var hun? :fnise: Jeg så for meg noen litt eldre damer jeg :fnise: Opps! Tenkte det var litt fælt å bli tatt igjen av de (men jeg skal ikke terge deg nå da. De fleste løper forbi meg :ler:)

Skrevet

Var hun? :fnise: Jeg så for meg noen litt eldre damer jeg :fnise: Opps! Tenkte det var litt fælt å bli tatt igjen av de (men jeg skal ikke terge deg nå da. De fleste løper forbi meg :ler:)

Ja, men de var jo eldre. :ler: 3 av de var 45 og hun ene var kanskje 38..hun pene altså. :snurt:

Tykke k løp så han nesten rullet, og vurderte å kaste seg inn i skogen å gjemme seg slik at de skulle tro at tjukkasen sprintet fra de. :opplyser: Meeen, er redd for busker og skog og smådyr, så turte ikke det heller. :hoho:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, men de var jo eldre. :ler: 3 av de var 45 og hun ene var kanskje 38..hun pene altså. :snurt:

Tykke k løp så han nesten rullet, og vurderte å kaste seg inn i skogen å gjemme seg slik at de skulle tro at tjukkasen sprintet fra de. :opplyser: Meeen, er redd for busker og skog og smådyr, så turte ikke det heller. :hoho:

:skratte:

Skrevet

Du må flørte mer med mod'ene K!

Jeg syns ikke jeg ble såååå mye moderert. :fnise: Men så modererte de jo ikke vekk Gjesten som kalte meg en JÆVLA IDOT! heller. :ler:

:fnise:

Skrevet (endret)

Jeg noterer meg at Olw dil potetgull fra svinesund er himmelsk deilig.

Jeg noterer meg at jeg nok har utviklet en svak avhengighet for å kjøpe filmer.

Jeg noterer meg at absolutt alle - med unntak av de som gikk - jogget fortere enn meg, og passerte meg i løypa i dag.

Jeg noterer meg at jeg blir aggresiv av varmen.

Jeg noterer meg at et overdrevent inntak av kacl på helgene fukker opp for en mulig sixpack.

Jeg noterer meg at jeg egentlig ikke vil ha noen sixpack uansett, det koster mer enn det smaker.

Jeg noterer meg at den store majoriten av mennesker er såpass idiotiske at det er problematisk å i det hele tatt være klar over deres idioti, selv om man ikke har noe med de å gjøre.

Jeg noterer meg at min mor nok får satse på min bror når det kommer til området av å ha en A4 sønn, med hus,bil, kone og 2,5 barn.

Jeg noterer meg at å sitte inne egentlig utgjør en ganske bra tilværelse.

Jeg noterer meg at jeg på noen områder er umåtlig spesiell.

Endret av kristian82
Gjest Katee
Skrevet

Jeg noterer meg at Olw dil potetgull fra svinesund er himmelsk deilig.

Jeg noterer meg at jeg nok har utviklet en svak avhengighet for å kjøpe filmer.

Jeg noterer meg at absolutt alle - med unntak av de som gikk - jogget fortere enn meg, og passerte meg i løypa i dag.

Jeg noterer meg at jeg blir aggresiv av varmen.

Jeg noterer meg at et overdrevent inntak av kacl på helgene fukker opp for en mulig sixpack.

Jeg noterer meg at jeg egentlig ikke vil ha noen sixpack uansett, det koster mer enn det smaker.

Jeg noterer meg at den store majoriten av mennesker er såpass idiotiske at det er problematisk å i det hele tatt være klar over deres idioti, selv om man ikke har noe med de å gjøre.

Jeg noterer meg at min mor nok får satse på min bror når det kommer til området av å ha en A4 sønn, med hus,bil, kone og 2,5 barn.

Jeg noterer meg at å sitte inne egentlig utgjør en ganske bra tilværelse.

Jeg noterer meg at du er ganske fantastisk til å uttrykke deg på finurlige og morsomme måter (og det er en fryd å lese det du skriver uavhengig av hvilken tråd du er i) :)

Skrevet

Jeg noterer meg at du er ganske fantastisk til å uttrykke deg på finurlige og morsomme måter (og det er en fryd å lese det du skriver uavhengig av hvilken tråd du er i) :)

Oi :hakeslepp: Nå ble jeg kjempe glad :) Det var veeeeeeldig hyggelig sagt av deg Aly :strix::hug::helen::hoppe::klemmer:

Skrevet

:nigo: Vel, det er sant :klem:

:strix: snill du er :klem::nigo:

Men nå må jeg spise litt kveldsmat, brødskive med syltetøy :roll: så skøy det skal bli :ler:

Sov godt Aly :goodbye::kose:

Gjest hogwash
Skrevet

Hogwash trer inn i copycat-rollen og må bare si seg enig i hva Alyah sa!

Skrevet

Hogwash trer inn i copycat-rollen og må bare si seg enig i hva Alyah sa!

Så snille dere er :strix::helen: Hogwash :nigo::bolledeig:

K82 takker for godheten med :gave: og :gave: og :blomst: og :sexy:

(1 gave til hver, og blomsten er til ally, den sexy frøkna er til Hog :opplyser: )

:bolledeig:

Skrevet

:hakeslepp: er det du som har ødelagt solariumet jeg bruker??????? :redd:

:lur:

Sier meg enig i dette! (Og nei, det er ikke for å få gave :fnise::hug: )

Skrevet

:lur:

Sier meg enig i dette! (Og nei, det er ikke for å få gave :fnise::hug: )

Wii :strix: Ikke ødelegg solsenga da. :fnise:

Er du også enig :hakeslepp: snill du er :kyss: jooo, klart du får gave :jepp:

:gave: og :dagens-rose::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...