Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

Hmm...da skal jeg faen meg finne et bilde...Håper ikke tråden blir stengt. :sjenert:

Jeg venter fortsatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter fortsatt...

:sukk: ser min tåpelige kommentar på forrige side :dåne: Er enda ikke våken, lover bra? JaNei.

Og forøvrig er jeg enig med Hoggern, bilde-bilde-bilde! :heiajente:

Skrevet

Jeg tør ikke :fnise: redd min søte varme rosa tråd blir stengt. :fnise:

Skrevet

Men??? Du må holde det du lover, K82.

Skrevet

Men??? Du må holde det du lover, K82.

Eyyyyyy :skaal: der er happy appy jo :rulle:

Ja, men jeg trakk det tilbake. Løftet var avgitt under bristende forutsetninger, derav kan du ikke tvinge frem en oppfyllelse. :opplyser:

Skrevet

Eyyyyyy :skaal: der er happy appy jo :rulle:

Ja, men jeg trakk det tilbake. Løftet var avgitt under bristende forutsetninger, derav kan du ikke tvinge frem en oppfyllelse. :opplyser:

*blir sikkert en trippelpost eller no, men here goes*

Ikke kom å :opplyser: meg!

Skrevet

*blir sikkert en trippelpost eller no, men here goes*

Ikke kom å :opplyser: meg!

Jeg :opplyser: de som trenger å bli :opplyser: Å akkurat nå trengte du det. :regler:

Skrevet

Det er så sjokkerende hvor mange patetiske og idiotiske mennesker som eksisterer. :dåne: En titt på noen forum her, og man mister seriøst troen på menneskeheten - i alle fall store deler av den.

Gjest hogwash
Skrevet

Det er så sjokkerende hvor mange patetiske og idiotiske mennesker som eksisterer. :dåne: En titt på noen forum her, og man mister seriøst troen på menneskeheten - i alle fall store deler av den.

Hvis du fortsatt skulle ha en rest av håp for menneskeheten skaff deg jobb på 7-11, utested eller taxi en lørdagsnatt.

:sukk:

Gjest Katee
Skrevet

Gi meg et hint! Noe jeg vil lese? :nigo: Sier jeg som nesten terget på meg en mod her om dagen :fnise: Aly vil leke!

Hvis du fortsatt skulle ha en rest av håp for menneskeheten skaff deg jobb på 7-11, utested eller taxi en lørdagsnatt.

Det holder forøvrig med å skaffe seg en jobb der man må jobbe med andre mennesker ;)

Skrevet

Ja, fyf, det kan jeg seriøst tenke meg as. Jeg bare fatter ikke hvordan det er mulig å være så siiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnsykt blåst i hue som enkelte er. :dåne:

Gi meg et hint! Noe jeg vil lese? :nigo: Sier jeg som nesten terget på meg en mod her om dagen :fnise: Aly vil leke!

Det holder forøvrig med å skaffe seg en jobb der man må jobbe med andre mennesker ;)

Nei, er egentlig maaaange tråder..men dagens var en tråd om en kar som i fylla ble sugd av en annen kar, og vurderte å si det til samboeren hjemme...Da kommer det bruker etter bruker, som forklarer at dette såklart ikke er utroskap :roll: og ikke noe farlig :roll: og det å si det til dama er bare idiotisk :roll: Jeg er så glad jeg er singel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:fnise: pass på så du ikke blir banna da, hadde savnet Aly da :kose:

Ja, det er sant akkurat det...Beste må være å drive eget firma..med kun seg selv...eventuelt håndplukkede normale ansatte. :jepp:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, fyf, det kan jeg seriøst tenke meg as. Jeg bare fatter ikke hvordan det er mulig å være så siiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnsykt blåst i hue som enkelte er. :dåne:

Nei, er egentlig maaaange tråder..men dagens var en tråd om en kar som i fylla ble sugd av en annen kar, og vurderte å si det til samboeren hjemme...Da kommer det bruker etter bruker, som forklarer at dette såklart ikke er utroskap :roll: og ikke noe farlig :roll: og det å si det til dama er bare idiotisk :roll: Jeg er så glad jeg er singel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:fnise: pass på så du ikke blir banna da, hadde savnet Aly da :kose:

Ja, det er sant akkurat det...Beste må være å drive eget firma..med kun seg selv...eventuelt håndplukkede normale ansatte. :jepp:

Ehhh... ikke utroskap?? :klø:

Ja, ja, ja. Bra du hadde savnet meg :nigo: Ja, jeg må passe meg. Hun virket en smule irritert på lille meg :fnise:

Ja, å få sette sammen sitt eget team hadde kanskje funket :) Håper bare kundene er håndplukkede også :fnise:

Skrevet

:helen: Mhm, du skulle vært med :kyss: Det skal jeg gjøre! :strix:

:nigo::hug:

Jeg har laget meg hjemmelaget iskaffe nå :opplyser: Lyst på?

Skrevet

Ehhh... ikke utroskap?? :klø:

Ja, ja, ja. Bra du hadde savnet meg :nigo: Ja, jeg må passe meg. Hun virket en smule irritert på lille meg :fnise:

Ja, å få sette sammen sitt eget team hadde kanskje funket :) Håper bare kundene er håndplukkede også :fnise:

Nei, de mente det ikke var utroskap..utforsking var vel ordet som ble brukt :dåne: og det var helt okidoki. :dåne: Å mulige sykdommer han drar hjem til dama, nei det var ikke noe tema. :spy:

Si ifra om du trenger noen å gjemme deg bak da, k82 er ganske stor - i alle fall om han blåser seg opp. :fnise:

Ja, det var de kundene da. :sur:

Skrevet

:nigo::hug:

Jeg har laget meg hjemmelaget iskaffe nå :opplyser: Lyst på?

Guri jo :strix: jeg så deg ikke med engang :kyss:

Ja, det vil jeg gjerne ha :sikle:

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Nei, de mente det ikke var utroskap..utforsking var vel ordet som ble brukt :dåne: og det var helt okidoki. :dåne: Å mulige sykdommer han drar hjem til dama, nei det var ikke noe tema. :spy:

Si ifra om du trenger noen å gjemme deg bak da, k82 er ganske stor - i alle fall om han blåser seg opp. :fnise:

Ja, det var de kundene da. :sur:

Ja, du har jo reddet meg før! :hoppe: Spørs om du ikke ga Aly ideer nå om å kødde litt med moddene :lur:

Utforsking?? Wow, tror jeg må lese den tråden i morgen!

Kunder er rare! :ler: Lurer på om jeg er like rar når jeg er kunde??

Natta!

Endret av Alyah
Skrevet (endret)

Ja, du har jo reddet meg før! :hoppe: Spørs om du ikke gav Aly ideer nå om å kødde litt med moddene :lur:

Utforsking?? Wow, tror jeg må lese den tråden i morgen!

Kunder er rare! :ler: Lurer på om jeg er like rar når jeg er kunde??

Natta!

Ja, k82 kommer med engang venner fra rosa tråden :rope::ler:

Ikke kødd for mye bare :engel::ler:

Ja, de kalte det uforskning.. :sinna:

Jeg tror jeg er en middels rar kunde :hoho: Gi noen eksempler på rare kunder da? :hoppe:

Endret av kristian82
Skrevet

Lurer på hva de hadde blitt kalt det hvis han hadde blitt sugd av ei dame :roll:

Guri jo :strix: jeg så deg ikke med engang :kyss:

Ja, det vil jeg gjerne ha :sikle:

:klemmer:

Vil du ha is til?

Gjest Katee
Skrevet

Oi, jeg som skulle legge meg...

Rare kunder:

- Damen som har med seg guttungen sin som tømmer kaffepulver utover hele venteområdet, og ikke irettesetter han eller tilbyr seg å rydde opp...

- Nesedamen - hun 'løfter' brillen sin ved å lage grimaser med nesen. Brillen sitter ikke godt på nesen min, må vite :opplyser:

- Juletredamen - som ville skifte deler av brillen sin fordi noen hadde sagt at hun så ut som et juletre i trynet

- Mannen som bare skulle bestille synstest, men måtte komme med den gravalvorlige 'Det er fra Politiet' først. Å ja, du er fra Politiet?! DA får du time på dagen!

- Mannen som visste hvor høy jeg var og som lurte på om han skulle fortelle noe mer om meg (han også var purk)

- Damen som ringer til butikken for å få meg til å bestille taxi til moren som skal til oss på time. Hm, kan du ikke ringe selv?? :klø:

Hm, det var de jeg husker i dag ;) Håper ikke du var en av dem :ler:

Skrevet

Lurer på hva de hadde blitt kalt det hvis han hadde blitt sugd av ei dame :roll:

:klemmer:

Vil du ha is til?

Nei, si det..Det hadde vel bare vært ufarlig "flørting" samme som å håndhilse på noen. :roll:

Ja, jeg vil ha is :helen::kyss::hug:

Oi, jeg som skulle legge meg...

Rare kunder:

- Damen som har med seg guttungen sin som tømmer kaffepulver utover hele venteområdet, og ikke irettesetter han eller tilbyr seg å rydde opp...

- Nesedamen - hun 'løfter' brillen sin ved å lage grimaser med nesen. Brillen sitter ikke godt på nesen min, må vite :opplyser:

- Juletredamen - som ville skifte deler av brillen sin fordi noen hadde sagt at hun så ut som et juletre i trynet

- Mannen som bare skulle bestille synstest, men måtte komme med den gravalvorlige 'Det er fra Politiet' først. Å ja, du er fra Politiet?! DA får du time på dagen!

- Mannen som visste hvor høy jeg var og som lurte på om han skulle fortelle noe mer om meg (han også var purk)

- Damen som ringer til butikken for å få meg til å bestille taxi til moren som skal til oss på time. Hm, kan du ikke ringe selv?? :klø:

Hm, det var de jeg husker i dag ;) Håper ikke du var en av dem :ler:

Ikke meningen å holde deg våken. :kose:

:hoho: :hoho: verste jeg har hørt. :dåne: Nei, k82 er IKKE en sånn kunde as :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...