Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Guriane mener Kristian bør legge ut et bilde av seg selv sånn at alle får se det nydelige håret hans :Nikke:

Endret av Guriane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guriane mener Kristian bør legge ut et bilde av seg selv sånn at alle får se det nydelige håret hans :Nikke:

Enig :opplyser:

Gjest Katee
Skrevet

:jepp:

Ps! Hvorfor tror alle at du har hentesveis, Kristian? Er ikke første gangen jeg har hørt rykter om dette! ;)

Skrevet (endret)

Ja jeg vil også se deg Kristian. :jepp: Jeg tror egentlig du har piggsveis. Ikke sånn veldig pigg, men litt kort og litt pigg.. :ler:

Og mørkt hår.. jeg forestiller meg egentlig deg med svarte briller også av en eller annen grunn, men det vet jeg at du ikke har. Så har du blå øyne tror jeg.

Endret av mia83
Skrevet

Ps! Hvorfor tror alle at du har hentesveis, Kristian? Er ikke første gangen jeg har hørt rykter om dette! ;)

:fnise:

Ja jeg vil også se deg Kristian. :jepp: Jeg tror egentlig du har piggsveis. Ikke sånn veldig pigg, men litt kort og litt pigg.. :ler:

Og mørkt hår.. jeg forestiller meg egentlig deg med svarte briller også av en eller annen grunn, men det vet jeg at du ikke har. Så har du blå øyne tror jeg.

Er det ikke hentesveis så er det piggsveis :hoho:

Skrevet

JA. Du må nok det :digge:

Men du må skynde deg slik at jeg slipper dra på ferie (uten Pc) med feil bilde i hodet :briller:

(Hm Kristian = hentesveis, Kristian = hentesveis) osv :sjarmor:

:fnise:

:redd: Av bare håret? Hvordan skal jeg få vekk ansiktet :vetikke:

Enig :opplyser:

Det er notert. :ler:

Eyyyy :snurt: Det er faithy sin skyld :sur: håper virkelig ikke du har hørt det og det går rykter om det fra andre :hakeslepp::ler:

Har ikke pigg heller, men piggsveis er jo mye bedre enn hentesveis da. ;)

Ingen glassøgon, og ikke blå øyer heller. :gjeiper:

Gjest Katee
Skrevet

Eyyyy :snurt: Det er faithy sin skyld :sur: håper virkelig ikke du har hørt det og det går rykter om det fra andre :hakeslepp::ler:

Jeg har faktisk lest det her et sted på KG, men jeg tror nok det var i tråden din?? :vetikke:

Hvordan i alle dager oppstod hentesveis-snakket?? Må jeg skumlese 3 og et halvt tusen innlegg nå??? ;)

Skrevet

Jeg har faktisk lest det her et sted på KG, men jeg tror nok det var i tråden din?? :vetikke:

Hvordan i alle dager oppstod hentesveis-snakket?? Må jeg skumlese 3 og et halvt tusen innlegg nå??? ;)

Omg ikke skrem meg da :fnise: Du må ha lest det i tråden min (stått maaange ganger her :ler: ) eller i faithy sin tråd.

Det var Faithy..hun har bestandig sagt jeg har det...og mobbet meg for det...men jeg har jo vakkert hår. :regler:

:skratte: huff, mye å skumlese da. ;)

Gjest Katee
Skrevet

Hm, da må det ha stått i begynnelsen av tråden din :klø: For Faithy's tråd har jeg ikke forvillet meg inni enda :)

:lur: Skremme deg? Jeg? :fnise:

Vakkert hår? Bevis det :lur:

Skrevet

Hm, da må det ha stått i begynnelsen av tråden din :klø: For Faithy's tråd har jeg ikke forvillet meg inni enda :)

:lur: Skremme deg? Jeg? :fnise:

Vakkert hår? Bevis det :lur:

Ja, men hun har sagt det lenge :fnise: Så må ha vært her. :gjeiper:

Ja, du gjør det...ser for meg hentesveis k82 rykter som florerer overralt. :hakeslepp:

Men kan jo ikke legge ut bilde av ansiktet her da..pluss det må nesten oppleves...tas på og luktes på :opplyser::jolie:

Skrevet (endret)

Har du brune øyne da? Hvordan er sveisen da? Midtskill? Bollesveis? :ler:

Endret av mia83
Skrevet

:fnise: Ja, det var sikkert her :)

Ja :Nikke: det må ha vært det :jolie::ler:

Har du brune øyne da? Hvordan er sveisen da? Midtskill? Bollesveis? :ler:

Ja, brungrønne. :Nikke: Bollesveis :hoho: neeei, ingen av delene...huff...vanskelig å beskrive det...men er vel rufset/dratt bakover, uten at det er helt glatt da :gjeiper:

Skrevet

Hei smukken :blomst:

Fikk meg en god latter når jeg leste her. Du er utrolig flink med ikonene dine(hm.. har ikke kunnet øve meg så mye jeg da).

Antar du tar dette med godt humør. Nå har du sendt bilde til meg der jeg fikk bekreftet det flotte håret :legrine:

Jenter, glem hentesveisen. Og---- ikke bare håret som var fint, for å si det slik :flau:

God sommer Kristian. Drar på ferie. :biggrin:

God sommer til dere jenter også, og dere er hjertelig velkommen til å besøke meg i min bok. Ville vært kjempehyggelig :kose:

Skrevet

Ps-... (sender adressen og navnet på hotellet når jeg kommer frem så kommer du etter som planlagt) :sengekos:

Skrevet

Hei smukken :blomst:

Fikk meg en god latter når jeg leste her. Du er utrolig flink med ikonene dine(hm.. har ikke kunnet øve meg så mye jeg da).

Antar du tar dette med godt humør. Nå har du sendt bilde til meg der jeg fikk bekreftet det flotte håret :legrine:

Jenter, glem hentesveisen. Og---- ikke bare håret som var fint, for å si det slik :flau:

God sommer Kristian. Drar på ferie. :biggrin:

God sommer til dere jenter også, og dere er hjertelig velkommen til å besøke meg i min bok. Ville vært kjempehyggelig :kose:

:fnise: Takk takk,nei jeg vet, men fint du har fått de tilbake da. :kose:

Mhm, hør på Faithy :opplyser: Så fint du likte mer enn bare håret. :nigo:

Ha det kjempefint på ferie Faithy, God sommer :klem:

Ps-... (sender adressen og navnet på hotellet når jeg kommer frem så kommer du etter som planlagt) :sengekos:

:bond::ler:

Skrevet

Har du sendt bilde til Faithy og ikke til noen andre? :snurt:

Skrevet

Har du sendt bilde til Faithy og ikke til noen andre? :snurt:

Ja, jeg måtte jo bevise jeg ikke hadde hentesveis :opplyser:

Skrevet

Jeg tror det ikke før jeg får se det! :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...